|
|
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 jul 2017 - 21:04 | |
| - Pebble • schreef:
- Russetfur schreef:
- Firedance schreef:
- Eerder stam van het ruizende water of stam van het vallende water.
Als we het zegmaar mooi gaan doen.
Zijn naam was Spreker van de Eeuwige Hemel, ook wel afgekort naar Hemelspreker, en hij was de heler van de stam uit de bergen. Hun thuis lag achter de waterval en zijn nest was verstopt in het diepste punt in de grot. Daar waar de Stam van de eeuwige jacht hem de weg wees door hem een teken te sturen van alles dat zijn stam maar zou kunnen beïnvloeden. Al waar hij door een juiste interpretatie de levens van zijn stamkatten kon vergemakkelijken. Oh please no xD Dit is een verschrikking xD Samen met zijn twee bazen Steentje dat Wolven Doodt van de bewakers en Motregen Zachtjes Vallend van de jagers leidt hij de Stan van het Ruisende Water 8) mag ik even zachtjes lachen HAHAHAHAHA hoe kan een steentje nou wolven doden?? een steentje |
|
| |
Dark lord of Middle-Earth 1429 Afwezig And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me
| CAT'S PROFILEAge: I've been hitting children for 89 moonsGender: She-cat ♀Rank: Member |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 jul 2017 - 21:05 | |
| - Badland schreef:
- Sweetheart schreef:
- Sweetheart B)
Iemand een topicje met deze meid? Ik heb Owl voor als hij geboren is, verder Running (maar die gaat dood dus rip) en Flameleap @Beer; Hehe yush, wie maakt? No Running *cries* nog een laatste topicje? :c |
|
| |
Nath 311 Actief Only the end matters
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 jul 2017 - 21:05 | |
| - Swallowflight schreef:
- Pebble • schreef:
- Russetfur schreef:
- Firedance schreef:
Zijn naam was Spreker van de Eeuwige Hemel, ook wel afgekort naar Hemelspreker, en hij was de heler van de stam uit de bergen. Hun thuis lag achter de waterval en zijn nest was verstopt in het diepste punt in de grot. Daar waar de Stam van de eeuwige jacht hem de weg wees door hem een teken te sturen van alles dat zijn stam maar zou kunnen beïnvloeden. Al waar hij door een juiste interpretatie de levens van zijn stamkatten kon vergemakkelijken. Oh please no xD Dit is een verschrikking xD Samen met zijn twee bazen Steentje dat Wolven Doodt van de bewakers en Motregen Zachtjes Vallend van de jagers leidt hij de Stan van het Ruisende Water 8) mag ik even zachtjes lachen HAHAHAHAHA hoe kan een steentje nou wolven doden?? een steentje Verstikking Is een legit probleem xD |
|
| |
your special someone 106 Actief My ghost,
where'd you go?
what happened to the soul
that you used to be?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 jul 2017 - 21:06 | |
| - Sweetheart schreef:
- Badland schreef:
- Sweetheart schreef:
- Sweetheart B)
Iemand een topicje met deze meid? Ik heb Owl voor als hij geboren is, verder Running (maar die gaat dood dus rip) en Flameleap @Beer; Hehe yush, wie maakt?
No Running *cries* nog een laatste topicje? :c No worries, ik ga hem reïncarneren Ja sure, wil je dat ze het goed maken of? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 jul 2017 - 21:07 | |
| - Russetfur schreef:
- Swallowflight schreef:
- Pebble • schreef:
- Russetfur schreef:
- Firedance schreef:
Zijn naam was Spreker van de Eeuwige Hemel, ook wel afgekort naar Hemelspreker, en hij was de heler van de stam uit de bergen. Hun thuis lag achter de waterval en zijn nest was verstopt in het diepste punt in de grot. Daar waar de Stam van de eeuwige jacht hem de weg wees door hem een teken te sturen van alles dat zijn stam maar zou kunnen beïnvloeden. Al waar hij door een juiste interpretatie de levens van zijn stamkatten kon vergemakkelijken. Oh please no xD Dit is een verschrikking xD Samen met zijn twee bazen Steentje dat Wolven Doodt van de bewakers en Motregen Zachtjes Vallend van de jagers leidt hij de Stan van het Ruisende Water 8) mag ik even zachtjes lachen HAHAHAHAHA hoe kan een steentje nou wolven doden?? een steentje Verstikking Is een legit probleem xD SERIEUS? omg hahahahaha dat zag ik niet aankomen xD ---- tbh wat was de verrassing van deze avond nou waar mims het over had? |
|
| |
Dark lord of Middle-Earth 1429 Afwezig And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me
| CAT'S PROFILEAge: I've been hitting children for 89 moonsGender: She-cat ♀Rank: Member |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 jul 2017 - 21:07 | |
| - Badland schreef:
- Sweetheart schreef:
- Badland schreef:
- Sweetheart schreef:
- Sweetheart B)
Iemand een topicje met deze meid? Ik heb Owl voor als hij geboren is, verder Running (maar die gaat dood dus rip) en Flameleap @Beer; Hehe yush, wie maakt?
No Running *cries* nog een laatste topicje? :c No worries, ik ga hem reïncarneren
Ja sure, wil je dat ze het goed maken of? Ja :c ik ga anders wel ff op het topicje nog reageren waar die bijna verdronk lol |
|
| |
Elfje 454 Actief "Even strength had to bow to wisdom sometimes"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 jul 2017 - 21:08 | |
| Seaweed is nu waarschijnlijk een ruzie met Burnetkit begonnen, oops |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 jul 2017 - 21:14 | |
| ughh ik moet nog steeds zo veel bijposten xD welja ik heb nog een weekje voordat ik op vakantie ga c: |
|
| |
»q.u.i.n.t.y« 788 Actief I'm a predator, but I don't have to be a killer
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 jul 2017 - 21:15 | |
| Arme Thistle is de enige RC online :C |
|
| |
your special someone 106 Actief My ghost,
where'd you go?
what happened to the soul
that you used to be?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 jul 2017 - 21:16 | |
| Ik kom zo met Feather tho uwu |
|
| |
Anouk 1167 Actief 'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face
438 IC
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 jul 2017 - 21:22 | |
| |
|
| |
Hah, no 282 Actief Maybe you were my blue moon,
maybe I let go too soon.
Running from what could be,
so terrified of happy,
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 jul 2017 - 22:05 | |
| Running's dood is lang as heck :') |
|
| |
»Quinty« 344 Actief Manners Maketh Man
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 jul 2017 - 22:05 | |
| |
|
| |
Hah, no 282 Actief Maybe you were my blue moon,
maybe I let go too soon.
Running from what could be,
so terrified of happy,
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 jul 2017 - 22:25 | |
| Y'all better appreciate Running's post. Ben er bijna een uur mee aan het typen en mijn brein is gefrituurd XD |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 jul 2017 - 22:56 | |
| Wholaaa, nog iets gemist hier? Behalve het nieuwe gebied bij Starclan? |
|
| |
Daan 904 Actief "The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 jul 2017 - 22:57 | |
| Heuyyy Yanthe <3 Denk 't niet tho |
|
| |
Linn 623 Actief Life begins at the end
of your comfort zone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 jul 2017 - 22:58 | |
| Zijn er nog tribe katten waar ik geen topic mee heb en die een topic willen met Tijgertje?~ |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 jul 2017 - 23:01 | |
| mijn tribe kat is alweer inactief lol oeps c':
|
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 jul 2017 - 23:03 | |
| - Quietstep schreef:
mijn tribe kat is alweer inactief lol oeps c': +1 Kmoet nog een goed moment vinden om hem actief te krijgen ^^' SPARROOOW |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 jul 2017 - 23:04 | |
| Ocean heeft echt veel kittens verzorgd... Oewpsss.. Was niet mijn planning. :") |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|