|
|
Loïs 2051 Actief 'May they sing your names with love and with fury'
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 jun 2017 - 10:14 | |
| Wilt er nog iemand een topic met Panthergrowl? M'n mannetje moet weer helemaal actief <3 |
|
| |
Julia 906 Actief We are all mistaken sometimes; sometimes we do wrong things, things that have bad consequences. But it does not mean we are evil, or that we cannot be trusted ever afterward
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 jun 2017 - 10:16 | |
| Ik wil wel met Ice Lolo c: |
|
| |
Butter 99 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 jun 2017 - 10:16 | |
| Panther x Bear? Panther is depri en Bear helemaal in kill-modus so why not cx |
|
| |
Linn 788 Actief The quieter you become
the more you can hear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 jun 2017 - 10:20 | |
| Omg brindleleaf's setje<33 so pretty! |
|
| |
Julia 906 Actief We are all mistaken sometimes; sometimes we do wrong things, things that have bad consequences. But it does not mean we are evil, or that we cannot be trusted ever afterward
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 jun 2017 - 10:20 | |
| |
|
| |
Esmee 27 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 jun 2017 - 10:21 | |
| Dis mijn tribe kat, ben nog niet heel actief met hem geweest want school 'n stuff
@Fien jaa is goed |
|
| |
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| Jullie raden echt NOOIT wat voor beesten mijn zusje voor haar twaalfde verjaardag heeft gekregen.... |
|
| |
Ryan ! 1611 Actief So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?
| |
| Ik heb Shadowfray voor Panther? |
|
| |
Linn 788 Actief The quieter you become
the more you can hear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 jun 2017 - 10:22 | |
| Esmee: oeh he is coolll<3 |
|
| |
Butter 99 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 jun 2017 - 10:23 | |
| - Ice • schreef:
- Dis mijn tribe kat, ben nog niet heel actief met hem geweest want school 'n stuff
@Fien jaa is goed Maak jij of ik? c; |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 jun 2017 - 10:25 | |
| Dit heeft mijn zusje voor haar verjaardag gekregen. TRIOPSEN! Ze heten allemaal Trixie btw |
|
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 jun 2017 - 10:25 | |
| - Bronzemask schreef:
- Jullie raden echt NOOIT wat voor beesten mijn zusje voor haar twaalfde verjaardag heeft gekregen....
Gekko's? Wandelende takken? Edit: Whoops, net te laat XD Maar dat zijn bijzondere huisdieren idd. Ik heb er ooit eentje gehad, maar die was lang niet zo groot o: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 jun 2017 - 10:26 | |
| - Thornface schreef:
- Bronzemask schreef:
- Jullie raden echt NOOIT wat voor beesten mijn zusje voor haar twaalfde verjaardag heeft gekregen....
Gekko's? Wandelende takken?
Edit: Whoops, net te laat XD Maar dat zijn bijzondere huisdieren idd. Ik heb er ooit eentje gehad, maar die was lang niet zo groot o: Nee wandelende takken hadden we al. Triopsen.. Als ze ontsnappen ga ik wel bij mijn opa en oma wonen ^^'
Laatst aangepast door Bronzemask op vr 30 jun 2017 - 10:27; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Esmee 27 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 jun 2017 - 10:27 | |
| Thanks c:
@Fien maakt mij niet uit hoor, maar ik kan wss niet voor 2 uur vandaag maken ;o |
|
| |
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 jun 2017 - 10:29 | |
| - Bronzemask schreef:
- Thornface schreef:
- Bronzemask schreef:
Edit: Whoops, net te laat XD Maar dat zijn bijzondere huisdieren idd. Ik heb er ooit eentje gehad, maar die was lang niet zo groot o: Nee wandelende takken hadden we al. Triopsen.. Die zag ik inderdaad niet aankomen :') Ik heb er wel ooit eentje gehad uit zo'n pak: https://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase3/large/FC/3/6/0/7/1004004012377063.jpgEens, maar niet meer XD Ze leven trouwens hooguit 80 dagen en worden normaal gezien niet groter dan 6cm, so don't worry c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 jun 2017 - 10:33 | |
| - Thornface schreef:
- Bronzemask schreef:
- Thornface schreef:
- Bronzemask schreef:
Edit: Whoops, net te laat XD Maar dat zijn bijzondere huisdieren idd. Ik heb er ooit eentje gehad, maar die was lang niet zo groot o: Nee wandelende takken hadden we al. Triopsen.. Die zag ik inderdaad niet aankomen :') Ik heb er wel ooit eentje gehad uit zo'n pak: https://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase3/large/FC/3/6/0/7/1004004012377063.jpg Eens, maar niet meer XD
Ze leven trouwens hooguit 80 dagen en worden normaal gezien niet groter dan 6cm, so don't worry c: Phiew. Wij kopen al het spul van https://www.mierenboerderij.nl/We hebben al een mierenkolonie gehad en de wandelende takken hebben we nog (Takkie en Flappie). Die zijn bijna zo lang als mijn handpalm (mijn zusje kust ze gewoon). En nu dus Triopsen. Mijn zusje houd gewoon van dat soort dieren c: Als er een spin/wesp in mijn kamer zit dan gil ik en dan pakt zij hem op met blote handen, praat tegen hem en brengt ze naar buiten <3 |
|
| |
Queen M 132 Actief Nøthing kills a man faster than his øwn head.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 jun 2017 - 10:35 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 jun 2017 - 10:36 | |
| |
|
| |
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 jun 2017 - 10:36 | |
| @Inge: Dat is wel handig dan xD Wel leuk voor haar dat ze die dieren zo interessant vindt c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 jun 2017 - 10:39 | |
| - Underkit' schreef:
- Underbaby <3 iee
Underbaby's mama is Deputy c: Nu maar hopen dat mama het niet te druk krijgt en Underkit zo word als Bearkit/Burnetkit |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|