|
|
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 jun 2017 - 14:50 | |
| - Lionroar schreef:
- Amberpaw\" schreef:
- Tallshadow schreef:
- Lionroar schreef:
- Lion heeft zo'n mixed feelings omg help.
Aan de ene kant wil hij Ever vergeven, maar aan de andere kant... Beter vergeeft hij Ever, gaan ze trouwen en krijgen ze kits want man, die poes heeft alles voor hem opgegeven D: OMG ik wil ever x lion kits wow ik zou me echt keihard aanmelden met een white clone lol xD Dat zou dan het meest messed up gezin ooit zijn. Maar het zou liefde kennen (A) |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 jun 2017 - 14:50 | |
| - Lionroar schreef:
- Amberpaw\" schreef:
- Tallshadow schreef:
- Lionroar schreef:
- Lion heeft zo'n mixed feelings omg help.
Aan de ene kant wil hij Ever vergeven, maar aan de andere kant... Beter vergeeft hij Ever, gaan ze trouwen en krijgen ze kits want man, die poes heeft alles voor hem opgegeven D: OMG ik wil ever x lion kits wow ik zou me echt keihard aanmelden met een white clone lol xD Dat zou dan het meest messed up gezin ooit zijn. let's put the fun in dysfunctional B) |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 jun 2017 - 14:51 | |
| OMG Spotted gaat helemaal los WHAHAHA xD |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 jun 2017 - 14:51 | |
| Ocean zal hem een plek in de clan aan moeten bieden. Lionroar bedoel ik met toestemming van Tall of coarse. |
|
| |
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 jun 2017 - 14:52 | |
| - Oceanbreeze schreef:
- Ocean zal hem een plek in de clan aan moeten bieden. Lionroar bedoel ik met toestemming van Tall of coarse.
Ze kan het hem aanbieden, maar hij neemt dat probably toch niet meer aan. Zijn leven is nu bij Shadowclan 3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 jun 2017 - 14:53 | |
| - Oceanbreeze schreef:
- Ocean zal hem een plek in de clan aan moeten bieden. Lionroar bedoel ik met toestemming van Tall of coarse.
Af van Mr. Creepy?! Tall zou hem met prooi erbij aan Ocean geven |
|
| |
Marieke 434 Actief Flight of the silver bird
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 jun 2017 - 14:54 | |
| Ik post dit later wel in mijn art topic, maar aanschouw mijn tekening van human!Acefray :3 - dreadlocks zijn moeilijk:
ik ben te lui voor shading |
|
| |
Daan 1295 Actief A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 jun 2017 - 14:55 | |
| Fawn zou sad zijn als dr enige friend uit ShadowClan gaat :C <3 (A) |
|
| |
Christy 376 Actief “Do you think we can be friends?” He asked.
She stared up at the ceiling. “Probably not, but we can pretend.”
| |
| - Lionroar schreef:
- Oceanbreeze schreef:
Ze kan het hem aanbieden, maar hij neemt dat probably toch niet meer aan. Zijn leven is nu bij Shadowclan 3 Und spottedwish? :C |
|
| |
Bunny 1497 Actief She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.
| |
| Nja, ik ga nu iig dingen regelen voor mijn allerlaatste schooldag morgen : D |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 jun 2017 - 14:56 | |
| Emma, Linn we zouden een topicje daarover kunnen doen!! Zien waar het schip strandt |
|
| |
678 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 jun 2017 - 14:58 | |
| Nog gefeliciteerd Butter c: |
|
| |
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 jun 2017 - 14:59 | |
| - Wolfdance schreef:
- Lionroar schreef:
- Oceanbreeze schreef:
Ze kan het hem aanbieden, maar hij neemt dat probably toch niet meer aan. Zijn leven is nu bij Shadowclan 3 Und spottedwish? :C
Sorry :c Lion loves her, maar ik denk niet dat hij nog terug zou kunnen komen, na zoveel manen.. Emma: Omg, tall >c Why can't he just like mr creepyguy :c Butter: Hahaha they sure would need a topic xD |
|
| |
Mark 563 Actief ''I had wings once. They we're strong. But they were stolen from me."
| CAT'S PROFILEAge: » 60 moonsGender: She-cat ♀Rank: Queen - Senior Warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 jun 2017 - 14:59 | |
| - Quietstep schreef:
Bronzemask for new Windclan Deputy B) Bronzeteam woep |
|
| |
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 jun 2017 - 15:00 | |
| - Shatteredice schreef:
- Quietstep schreef:
Bronzemask for new Windclan Deputy B)
Bronzeteam woep No, I vote for Tigergaze <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 jun 2017 - 15:00 | |
| - Oceanbreeze schreef:
- Emma, Linn we zouden een topicje daarover kunnen doen!! Zien waar het schip strandt
Ik maakte wel een grapje though xD Tall gaat het opvatten als een manier om zijn clan leeg te plukken wss, just a headsup, hij gaat Lion niet vrolijk uitzwaaien ofzo (A) al is ie nog steeds bang voor 'm |
|
| |
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 jun 2017 - 15:01 | |
| - Tallshadow schreef:
- Oceanbreeze schreef:
- Emma, Linn we zouden een topicje daarover kunnen doen!! Zien waar het schip strandt
Ik maakte wel een grapje though xD Tall gaat het opvatten als een manier om zijn clan leeg te plukken wss, just a headsup, hij gaat Lion niet vrolijk uitzwaaien ofzo (A) al is ie nog steeds bang voor 'm Lion gaat niet weg tho >c He wants to stay! |
|
| |
Christy 376 Actief “Do you think we can be friends?” He asked.
She stared up at the ceiling. “Probably not, but we can pretend.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 jun 2017 - 15:02 | |
| - Lionroar schreef:
- Tallshadow schreef:
- Oceanbreeze schreef:
Ik maakte wel een grapje though xD Tall gaat het opvatten als een manier om zijn clan leeg te plukken wss, just a headsup, hij gaat Lion niet vrolijk uitzwaaien ofzo (A) al is ie nog steeds bang voor 'm Lion gaat niet weg tho >c He wants to stay! Spotted gaat wel gwn naar SC lol |
|
| |
Daan 1295 Actief A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 jun 2017 - 15:03 | |
| - Lionroar schreef:
- Tallshadow schreef:
- Oceanbreeze schreef:
Ik maakte wel een grapje though xD Tall gaat het opvatten als een manier om zijn clan leeg te plukken wss, just a headsup, hij gaat Lion niet vrolijk uitzwaaien ofzo (A) al is ie nog steeds bang voor 'm Lion gaat niet weg tho >c He wants to stay! Beter cuz Fawn zou hem aan z'n staart terugtrekken B) Like; "NOH FRIEND DONT GO" |
|
| |
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 jun 2017 - 15:03 | |
| - Wolfdance schreef:
- Lionroar schreef:
- Tallshadow schreef:
- Oceanbreeze schreef:
Ik maakte wel een grapje though xD Tall gaat het opvatten als een manier om zijn clan leeg te plukken wss, just a headsup, hij gaat Lion niet vrolijk uitzwaaien ofzo (A) al is ie nog steeds bang voor 'm Lion gaat niet weg tho >c He wants to stay! Spotted gaat wel gwn naar SC lol Lolll xD Wat als iedereen gewoon naar SC komt. Evergreen en Spotted, kunnen ze allemaal gezellig een nieuw leven starten. Of we gaan gewoon allemaal gezellig de tribe overnemne :'D Daan: OMG hahahah xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|