☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 jun 2017 - 14:28 Wolfdance schreef: Tallshadow schreef: Oeh! Klinkt veelbelovend Inge, ik ga eens luisteren! Jouw chars hebben iets met niet mogen Chi xD Ik weet het xD Zal met mij te maken hebben :') -just kidding- Who knows xD
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place CAT'S PROFILE Age :
58 manen Gender :
She-cat ♀ Rank :
- (ooit Senior Tunneler van WindClan)
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 jun 2017 - 14:28 Wolfdance schreef: Crowcall schreef: Oh dear, Ever en Crow maken alle dramaz :') Oh jeez Spotted mag Ever niet en Little crow niet :') ;.;
Maar misschien mag Spotted Crow dan weer wel? :3
Christy 376 Actief “Do you think we can be friends?” He asked.
She stared up at the ceiling. “Probably not, but we can pretend.”
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 jun 2017 - 14:29 Crowcall schreef: Wolfdance schreef: Crowcall schreef: Oh dear, Ever en Crow maken alle dramaz :') Oh jeez Spotted mag Ever niet en Little crow niet :') ;.; Maar misschien mag Spotted Crow dan weer wel? :3 Moeten we eens achter komen dan (A)
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 jun 2017 - 14:30 VIDEO Over Hamilton gesproken <3<3
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 jun 2017 - 14:34 Lol ik ga maar weer verder met mijn studies die toch nie accuraat zijn volgens mensen lol bye
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 jun 2017 - 14:35 Bronzemask for new Windclan Deputy B)
Daan 1295 Actief A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 jun 2017 - 14:39 Okay ik ga verder met waar ik vanochtend gebleven was; bij posten met tijgertje <3
Chi 1455 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 jun 2017 - 14:39 Wolfiee<3 Zolang geleden dat ik met hem gepost heb pfjew
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 jun 2017 - 14:39
Daan 1295 Actief A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 jun 2017 - 14:40 Wolftail schreef: Wolfiee<3 Zolang geleden dat ik met hem gepost heb pfjew Omg Wolf dat is ages ago zeg ;-;
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 jun 2017 - 14:43
Christy 376 Actief “Do you think we can be friends?” He asked.
She stared up at the ceiling. “Probably not, but we can pretend.”
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 jun 2017 - 14:43 Tigergaze schreef: Wolftail schreef: Wolfiee<3 Zolang geleden dat ik met hem gepost heb pfjew Omg Wolf dat is ages ago zeg ;-; Jaa haha, las net zijn sterftetopic terug
Man dat was emotioneel zeg
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 jun 2017 - 14:44 Quietstep schreef: Bronzemask schreef: Quietstep schreef: Bronzemask for new Windclan Deputy B) ? ? Bronzemask is Amberpaw zat. Verwacht een grote amber storm: https://www.warriorcatsnl.com/t33570-storm-at-sea?nid=5#763110 Misschien nog een topic met Quiet? c: Hij heeft d'r kittens nog niet eens gezien, lol. Is goed! Ik maak wel. Ik stuur je hem zo ^^
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 jun 2017 - 14:45 Bronzemask schreef: Quietstep schreef: Bronzemask schreef: Quietstep schreef: Bronzemask for new Windclan Deputy B) ? ? Bronzemask is Amberpaw zat. Verwacht een grote amber storm: https://www.warriorcatsnl.com/t33570-storm-at-sea?nid=5#763110 Misschien nog een topic met Quiet? c: Hij heeft d'r kittens nog niet eens gezien, lol. Is goed! Ik maak wel. Ik stuur je hem zo ^^ Alright, thanks c:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 jun 2017 - 14:45 Wolfdance schreef: Tigergaze schreef: Wolftail schreef: Wolfiee<3 Zolang geleden dat ik met hem gepost heb pfjew Omg Wolf dat is ages ago zeg ;-; Jaa haha, las net zijn sterftetopic terug Man dat was emotioneel zeg Dawh poor Wolf
Hij is wel lief tegen Arkje tho <3
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place CAT'S PROFILE Age :
58 manen Gender :
She-cat ♀ Rank :
- (ooit Senior Tunneler van WindClan)
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 jun 2017 - 14:45 Wolfdance schreef: Crowcall schreef: Wolfdance schreef: Crowcall schreef: Oh dear, Ever en Crow maken alle dramaz :') Oh jeez Spotted mag Ever niet en Little crow niet :') ;.; Maar misschien mag Spotted Crow dan weer wel? :3 Moeten we eens achter komen dan (A) Jup :3
Crow stond iig ook aan Lionroars kant ~
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 jun 2017 - 14:47 Lion heeft zo'n mixed feelings omg help. Aan de ene kant wil hij Ever vergeven, maar aan de andere kant...
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 jun 2017 - 14:48 Lionroar schreef: Lion heeft zo'n mixed feelings omg help. Aan de ene kant wil hij Ever vergeven, maar aan de andere kant... Beter vergeeft hij Ever, gaan ze trouwen en krijgen ze kits want man, die poes heeft alles voor hem opgegeven D:
Bunny 1497 Actief She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 jun 2017 - 14:48 Tallshadow schreef: Lionroar schreef: Lion heeft zo'n mixed feelings omg help. Aan de ene kant wil hij Ever vergeven, maar aan de andere kant... Beter vergeeft hij Ever, gaan ze trouwen en krijgen ze kits want man, die poes heeft alles voor hem opgegeven D: OMG
ik wil ever x lion kits wow ik zou me echt keihard aanmelden met een white clone lol xD
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 jun 2017 - 14:49 Amberpaw\" schreef: Tallshadow schreef: Lionroar schreef: Lion heeft zo'n mixed feelings omg help. Aan de ene kant wil hij Ever vergeven, maar aan de andere kant... Beter vergeeft hij Ever, gaan ze trouwen en krijgen ze kits want man, die poes heeft alles voor hem opgegeven D: OMG ik wil ever x lion kits wow ik zou me echt keihard aanmelden met een white clone lol xD Dat zou dan het meest messed up gezin ooit zijn.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic