Bunny 455 Actief "Eyes say more than a thousand words"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 jun 2017 - 16:37 Ferretpaw, schreef: Owlkit, schreef: Tigergaze schreef: Owlkit, schreef: Sandflower schreef: oMg WaT eEn spAm je bent gewoon te traag met reageren uwu Ik was even weg van de computer :0 OPEENS OVERAL SPAM 'even' reageren met North jij En misschien ook met Tiger als je toevallig tijd hebt? x) en met sand >D
Ryan ! 1611 Actief So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 jun 2017 - 16:37 Routpaw schreef: Gisteren was erger tbh (a) Ah wel, nu maar gaan leren :< @Hannah; zodra Owl geboren is eis ik een topic uwu Owl kan amper praten maar oké xd
Hij kan rondkruipen en haar kruiden omver gooien because savage
Butter 99 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 jun 2017 - 16:38 Burnetkit schreef: Ferretpaw, schreef: Burnetkit schreef: Ferretpaw, schreef: Burnetkit schreef: Ik HJEB NOg nNoIit ZO GArd GegiLd OM EeN EigeN RelAtie ZoaLS ROuRnEt raap me op pls I ship it with Bearbliss iedere keer als er iets gebeurd met bur ben ik like VIDEO xD But srs we must make the ship realll >D ik heb nu al medelijden met hem YEAH LET'S RUIN BEAR TOGETHER AND MAKE HIM PSYCHO TOO : D
Daan 1295 Actief A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 jun 2017 - 16:38 Bloompaw schreef: Ferretpaw, schreef: Owlkit, schreef: Tigergaze schreef: Owlkit, schreef: Sandflower schreef: oMg WaT eEn spAm je bent gewoon te traag met reageren uwu Ik was even weg van de computer :0 OPEENS OVERAL SPAM 'even' reageren met North jij En misschien ook met Tiger als je toevallig tijd hebt? x) en met sand >D North: omg is het alweer mijn beurt
Tiger: omg waar, bij Bear? B)
Sand: omg moet wachten op Dust (A) x3
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 jun 2017 - 16:39 Owlkit, schreef: Routpaw schreef: Gisteren was erger tbh (a) Ah wel, nu maar gaan leren :< @Hannah; zodra Owl geboren is eis ik een topic uwu Owl kan amper praten maar oké xd Hij kan rondkruipen en haar kruiden omver gooien because savage Rout kan hem desperate woordjes gaan proberen te leren
"My dad is a psycho and I'm not going to be like him." Come on Owl just say it, it's not that hard @Daan; post bij Rout en Tiger (a)
Rebecca 3214 Actief TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE
CAT'S PROFILE Age :
40 Moons Gender :
Tomcat ♂ Rank :
Senior Warrior {Previous Leader}
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 jun 2017 - 16:39
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 jun 2017 - 16:39 arme bear
goed idee i luv it
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 jun 2017 - 16:39 Tigergaze schreef: Bloompaw schreef: Ferretpaw, schreef: Owlkit, schreef: Tigergaze schreef: Owlkit, schreef: Sandflower schreef: oMg WaT eEn spAm je bent gewoon te traag met reageren uwu Ik was even weg van de computer :0 OPEENS OVERAL SPAM 'even' reageren met North jij En misschien ook met Tiger als je toevallig tijd hebt? x) en met sand >D North: omg is het alweer mijn beurt Tiger: omg waar, bij Bear? B) Sand: omg moet wachten op Dust (A) x3 Ja, na Rout toch?
@K; Zijn eerste woord word 'fuwck' schattig toch <3
Butter 99 Actief
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 jun 2017 - 16:40 Owlkit, schreef: Tigergaze schreef: Bloompaw schreef: Ferretpaw, schreef: Owlkit, schreef: Tigergaze schreef: Owlkit, schreef: Sandflower schreef: oMg WaT eEn spAm je bent gewoon te traag met reageren uwu Ik was even weg van de computer :0 OPEENS OVERAL SPAM 'even' reageren met North jij En misschien ook met Tiger als je toevallig tijd hebt? x) en met sand >D North: omg is het alweer mijn beurt Tiger: omg waar, bij Bear? B) Sand: omg moet wachten op Dust (A) x3 Ja, na Rout toch? @K; Zijn eerste woord word 'fuwck' schattig toch <3 Als ie dat doet bij burnt dan komt world war III denk ik ofzo
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 jun 2017 - 16:41 Burnetkit schreef: Owlkit, schreef: Tigergaze schreef: Bloompaw schreef: Ferretpaw, schreef: Owlkit, schreef: Tigergaze schreef: Owlkit, schreef: Sandflower schreef: oMg WaT eEn spAm je bent gewoon te traag met reageren uwu Ik was even weg van de computer :0 OPEENS OVERAL SPAM 'even' reageren met North jij En misschien ook met Tiger als je toevallig tijd hebt? x) en met sand >D North: omg is het alweer mijn beurt Tiger: omg waar, bij Bear? B) Sand: omg moet wachten op Dust (A) x3 Ja, na Rout toch? @K; Zijn eerste woord word 'fuwck' schattig toch <3 Als ie dat doet bij burnt dan komt world war III denk ik ofzo Challenge accepted
Also, ik denk dat Burnet degene is die het hem gaat leren XD
Butter 99 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 jun 2017 - 16:41 Owlkit, schreef: Burnetkit schreef: Owlkit, schreef: Tigergaze schreef: Bloompaw schreef: Ferretpaw, schreef: Owlkit, schreef: Tigergaze schreef: Owlkit, schreef: Sandflower schreef: oMg WaT eEn spAm je bent gewoon te traag met reageren uwu Ik was even weg van de computer :0 OPEENS OVERAL SPAM 'even' reageren met North jij En misschien ook met Tiger als je toevallig tijd hebt? x) en met sand >D North: omg is het alweer mijn beurt Tiger: omg waar, bij Bear? B) Sand: omg moet wachten op Dust (A) x3 Ja, na Rout toch? @K; Zijn eerste woord word 'fuwck' schattig toch <3 Als ie dat doet bij burnt dan komt world war III denk ik ofzo Challenge accepted Also, ik denk dat Burnet degene is die het hem gaat leren XD Bear zal wel helpen als trotse co-ouder <3
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 jun 2017 - 16:42 Owlkit, schreef: Burnetkit schreef: Owlkit, schreef: Tigergaze schreef: Bloompaw schreef: Ferretpaw, schreef: Owlkit, schreef: Tigergaze schreef: Owlkit, schreef: Sandflower schreef: oMg WaT eEn spAm je bent gewoon te traag met reageren uwu Ik was even weg van de computer :0 OPEENS OVERAL SPAM 'even' reageren met North jij En misschien ook met Tiger als je toevallig tijd hebt? x) en met sand >D North: omg is het alweer mijn beurt Tiger: omg waar, bij Bear? B) Sand: omg moet wachten op Dust (A) x3 Ja, na Rout toch? @K; Zijn eerste woord word 'fuwck' schattig toch <3 Als ie dat doet bij burnt dan komt world war III denk ik ofzo Challenge accepted Also, ik denk dat Burnet degene is die het hem gaat leren XD WAHAHA SWS :"D
"HEY IK MAG DAT ALLEEN ZEGGEN FGVDgfhjcgfd"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 jun 2017 - 16:43 Burnetkit schreef: Owlkit, schreef: Burnetkit schreef: Owlkit, schreef: Tigergaze schreef: Bloompaw schreef: Ferretpaw, schreef: Owlkit, schreef: Tigergaze schreef: Owlkit, schreef: Sandflower schreef: oMg WaT eEn spAm je bent gewoon te traag met reageren uwu Ik was even weg van de computer :0 OPEENS OVERAL SPAM 'even' reageren met North jij En misschien ook met Tiger als je toevallig tijd hebt? x) en met sand >D North: omg is het alweer mijn beurt Tiger: omg waar, bij Bear? B) Sand: omg moet wachten op Dust (A) x3 Ja, na Rout toch? @K; Zijn eerste woord word 'fuwck' schattig toch <3 Als ie dat doet bij burnt dan komt world war III denk ik ofzo Challenge accepted Also, ik denk dat Burnet degene is die het hem gaat leren XD WAHAHA SWS :"D "HEY IK MAG DAT ALLEEN ZEGGEN FGVDgfhjcgfd" 'f*ck you, and f*ck you, oh and f*ck you too. f*ck you allll!'
Freedje 176 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 jun 2017 - 16:43 Als Thistle later kittens krijgt gaan ze sowieso als ze een moon oud zijn het camp uit proberen te breken omdat hun vader dat in hun oor heeft gefluisterd toen ze nog maar twee weken oud waren rip
Daan 113 Actief Hold me in your beating heart, forever is not enough. Let me lay my head down on the shadow by your side
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 jun 2017 - 16:45 @Hannah, ja ik wist niet dat rout al had gepost ahahah xD
Rebecca 3214 Actief TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE
CAT'S PROFILE Age :
40 Moons Gender :
Tomcat ♂ Rank :
Senior Warrior {Previous Leader}
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 jun 2017 - 16:45 Weet iemand waar Amy is ?
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 jun 2017 - 16:46 Northdrift schreef: @Hannah, ja ik wist niet dat rout al had gepost ahahah xD snel posten met mama, dan. er moeten nog veel voordat deze geboren is :'D
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 jun 2017 - 16:50 guys jullie spammen echt ongelooflijk en ik maar denken dat ik hier een van de grootste ooc spammer was gvd xD Swallow mengt zich ook nog even gezellig in de fite
Daan 113 Actief Hold me in your beating heart, forever is not enough. Let me lay my head down on the shadow by your side
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 jun 2017 - 16:51 Stallionheart schreef: Weet iemand waar Amy is ? Ik probeer dr ook te bereiken ivm Seakit maar idk :C
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic