|
|
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 jun 2017 - 19:45 | |
| Hé Demi, zal ik het topic waar Ophelia en Muta de Elite verlaten aanmelden voor de updatepagina? c:
Laatst aangepast door Swallowflight op di 27 jun 2017 - 19:46; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 jun 2017 - 19:46 | |
| - Owlkit, schreef:
- Burnetkit schreef:
- Owlkit, schreef:
- Iemand hulp pleash ;w;:
Dus telkens wanneer ik een foto post (bijv. ava, osje) dan doe ik het eerst op imgur, waar het supermooi en scherp staat. Maar zodra ik de link vanuit daar op warrior cats doe is het waziger dan op imgur and I dont know WHY :c
van waar neem je de link? van de directe upload dingetje of van je albumgeval? Directe upload dingetje probeer vanaf je album de link te nemen, soms kan het zijn dat ie nie volledig upload ofzo (idk why) en dat heb je nie in je album dit probleem had ik ook een tijdje terug haha |
|
| |
★ 205 Actief A heart that’s broken
is a heart that’s been loved
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 jun 2017 - 19:48 | |
| - Burnetkit schreef:
- Owlkit, schreef:
- Burnetkit schreef:
- Owlkit, schreef:
Dus telkens wanneer ik een foto post (bijv. ava, osje) dan doe ik het eerst op imgur, waar het supermooi en scherp staat. Maar zodra ik de link vanuit daar op warrior cats doe is het waziger dan op imgur and I dont know WHY :c
van waar neem je de link? van de directe upload dingetje of van je albumgeval? Directe upload dingetje probeer vanaf je album de link te nemen, soms kan het zijn dat ie nie volledig upload ofzo (idk why) en dat heb je nie in je album
dit probleem had ik ook een tijdje terug haha Wacht, hoe bedoel je precies met albumlink? Moet ik dan meer foto's tegelijk plaatsen or? |
|
| |
Inge 497 Actief Fire on fire, we're normally killers
With this much desire, together, we're winners
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 jun 2017 - 19:48 | |
| @Sean
"Mijn naam is Burnet en ik kom je steken." Kitten goals |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 jun 2017 - 19:50 | |
| - Beampaw schreef:
- Burnetkit schreef:
- Owlkit, schreef:
- Burnetkit schreef:
- Owlkit, schreef:
van waar neem je de link? van de directe upload dingetje of van je albumgeval? Directe upload dingetje probeer vanaf je album de link te nemen, soms kan het zijn dat ie nie volledig upload ofzo (idk why) en dat heb je nie in je album
dit probleem had ik ook een tijdje terug haha Wacht, hoe bedoel je precies met albumlink? Moet ik dan meer foto's tegelijk plaatsen or? idk of je een profile hebt op imgur maar als je naar rechtsboven gaat en dan naar images kan je al je pics zien (die je al geplaatst op imgur), dan kan je ook alle links terugvinden van de afbeeldingen die je hebt geupload ^^ ik heb nog nie echt problemen ondervonden als ik het zo doe, wel via de directe uploadpagina |
|
| |
★ 205 Actief A heart that’s broken
is a heart that’s been loved
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 jun 2017 - 19:50 | |
| - Burnetkit schreef:
- Beampaw schreef:
- Burnetkit schreef:
- Owlkit, schreef:
- Burnetkit schreef:
- Owlkit, schreef:
dit probleem had ik ook een tijdje terug haha Wacht, hoe bedoel je precies met albumlink? Moet ik dan meer foto's tegelijk plaatsen or? idk of je een profile hebt op imgur maar als je naar rechtsboven gaat en dan naar images kan je al je pics zien (die je al geplaatst op imgur), dan kan je ook alle links terugvinden van de afbeeldingen die je hebt geupload ^^ ik heb nog nie echt problemen ondervonden als ik het zo doe, wel via de directe uploadpagina Oe, dan snel een log in maken dan ^^" |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 jun 2017 - 19:53 | |
| - Swallowflight schreef:
- Hé Demi, zal ik het topic waar Ophelia en Muta de Elite verlaten aanmelden voor de updatepagina? c:
Ja, is goed! c: |
|
| |
Ryan ! 1611 Actief So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 jun 2017 - 19:54 | |
| Dus ik heb Lionkit, Routpaw en Burnet staan voor de topics met Owl Nog iemand? |
|
| |
❀ Loïs 159 Actief ❀ She is so much more
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 jun 2017 - 19:55 | |
| Cedarbranch en Avidtrove. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 jun 2017 - 19:57 | |
| - Avidkit schreef:
- Cedarbranch en Avidtrove.
Red will be triggered |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| |
|
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| - Owlkit, schreef:
- Avidkit schreef:
- Cedarbranch en Avidtrove.
Red will be triggered lol red maakt degene die hen die namen geeft af wss xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 jun 2017 - 19:58 | |
| |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 jun 2017 - 20:01 | |
| Oewh opzich wil ik Leo er wel in gooien BB) Ace op het moment zou meedoen |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 jun 2017 - 20:01 | |
| - Acefray schreef:
- Oewh opzich wil ik Leo er wel in gooien BB)
Ace op het moment zou meedoen Ik zie Ace al komen van BITCH WHAT YA DOING, Fawn zo verschrikt van omg betrapt, Ace van zomaar zonder mij tsskk. Dan zijn er twee dooie xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 jun 2017 - 20:03 | |
| Moet ik bang zijn dat Owl al 100 posts gaat krijgen vóórdat hij zelf gepost heeft in de rp because damn 0,o |
|
| |
| |
| Wanneer burnet haar geschreeuw eens nuttig is |
|
| |
| |
| - Burnetkit schreef:
- Wanneer burnet haar geschreeuw eens nuttig is
Wanneer burnet eens nuttig is* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 jun 2017 - 20:04 | |
| - Owlkit, schreef:
- Moet ik bang zijn dat Owl al 100 posts gaat krijgen vóórdat hij zelf gepost heeft in de rp because damn 0,o
Ik denk eerder dat je op deze manier de 200 posts haalt rip |
|
| |
Beertje 205 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 jun 2017 - 20:04 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|