|
|
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 jun 2017 - 15:12 | |
| Op Shark na heeft eigenlijk bijna niemand van mijn acc's een nestje ;_;
|
|
| |
Christy 376 Actief “Do you think we can be friends?” He asked.
She stared up at the ceiling. “Probably not, but we can pretend.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 jun 2017 - 15:13 | |
| Ik vind kittensearches altijd spannend. Gewoon omdat ik zelf ook nieuwsgierig ben haha xD
En bij mij is het echt al eeuwen geleden dat mijn katten kits kregen. De laatste was Little en dat was een miskraam dusja |
|
| |
| - Shark schreef:
- Op Shark na heeft eigenlijk bijna niemand van mijn acc's een nestje ;_;
Thornfaaang |
|
| |
✧ Loïs 82 Actief "dracaris"
| |
| Oooh Bunny geloof me. Ik was ook zo enthousiast voor jouw nestje Red x Branch ghehehe EN KIJK het is Condor omg |
|
| |
Daan 113 Actief Hold me in your beating heart, forever is not enough. Let me lay my head down on the shadow by your side
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 jun 2017 - 15:14 | |
| - Mousewish schreef:
- Tigergaze schreef:
- Lois waarom geef je me feels telkens als ik Mousey zie :C
(A) Ik deed 't expres tbh want ik zag dat topic tussen Tiger en Rout en Tiger en Ocean dus ik dacht... Hnngg even Mouse omhoog halen HAHAHA don't forget ur roots boi He will never forget *points at post at Rout* :C ALL THEM KITTENS ME LUVS <3 |
|
| |
678 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 jun 2017 - 15:15 | |
| Dit is weer mijn eerste kitten-nestje sinds tijden, ik weet niet eens meer wanneer de laatste was en met wie :') |
|
| |
Ryan ! 1611 Actief So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?
| |
| - Condorkit, schreef:
- Oooh Bunny geloof me. Ik was ook zo enthousiast voor jouw nestje Red x Branch ghehehe
EN KIJK het is Condor omg Condoeeeee <3 |
|
| |
| Ik was ook super hyped voor Branch x Red B) en terecht. veel drama. |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| - Cedarkit. schreef:
- Shark schreef:
Thornfaaang Thornfang is overgenomen die telt niet |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 jun 2017 - 15:17 | |
| ik weet nog hoeveel hype er was voor Nevermind en Aurynight (Goldennight now) en dat was echt eeuwen geleden lol daarna nie echt meer hype nesten gehad vind ik :") |
|
| |
678 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 jun 2017 - 15:18 | |
| - Shark schreef:
- Cedarkit. schreef:
- Shark schreef:
Thornfaaang Thornfang is overgenomen die telt niet Het zijn toch Thorns kits, dus eigenlijk ook jouw kits~ Be happy |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 jun 2017 - 15:19 | |
| Nath weet je nog Inner x Flame Zo lang geleden intussen haha |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 jun 2017 - 15:19 | |
| Op een gegeven moment vind ik het net zoals met die doden ook een beetje eentonig worden, like... "Oh, daar, weer een nest." Of ik ben gewoon moeilijk enthousiast te krijgen dat kan ook x) Maar vroeger waren er veel minder nesten ook en nu lijkt het om de haverklap te gebeuren, net zoals acc's die opeens doodgaan...
#Raptor: Waarvan één dood en één haat hem. Ik ben zeer happy x) Het is niet dat ik geen lol heb om met ze te RPG'en, maar het is toch anders dan als ik ze zelf gekozen zou hebben, snap je? x) Maar ik hou van ze alle drie, gheghe
Laatst aangepast door Shark op zo 25 jun 2017 - 15:21; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Daan ❤ 107 Actief Mama put my guns in the ground, I can't shoot them anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 jun 2017 - 15:20 | |
| Ik zal maar niet beginnen wanneer mijn laatste nestje was (A) Heb er zoveel gehad ondertussen, oops <3
@Freedje, ach ja circle of life eh |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 jun 2017 - 15:21 | |
| Gefeliciteerd gekozenen <33
Ik vind het wel leuk dat de meest mogelijke van mijn accounts om kittens te krijgen Ace is, terwijl hij het niet mag xDD |
|
| |
Milkyway 37 Actief People protect what they love.
| |
| - Shark schreef:
- Op een gegeven moment vind ik het net zoals met die doden ook een beetje eentonig worden, like... "Oh, daar, weer een nest." Of ik ben gewoon moeilijk enthousiast te krijgen dat kan ook x)
Maar vroeger waren er veel minder nesten ook en nu lijkt het om de haverklap te gebeuren, net zoals acc's die opeens doodgaan... de doden vind ik ook wel opeens heel veel, maar van nesten zijn er altijd al perioden geweest met heel veel nestjes en dan perioden met geen enkel, voor zover ik weet toch ^^ |
|
| |
678 Actief
| |
| @Freedje; ok prima, jouw mening~ Het is misschien ook gewoon leuker voor de mensen die er op dat moment mee te maken hebben en het volgen enzo. C'mon hé. Maar ik kap hier nu over, voor dat ik geïrriteerd raak.
@Chi; Ja, omg, dat was echt prachtig <3 Ik mis het |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 jun 2017 - 15:22 | |
| - Coverkit schreef:
- Shark schreef:
- Op een gegeven moment vind ik het net zoals met die doden ook een beetje eentonig worden, like... "Oh, daar, weer een nest." Of ik ben gewoon moeilijk enthousiast te krijgen dat kan ook x)
Maar vroeger waren er veel minder nesten ook en nu lijkt het om de haverklap te gebeuren, net zoals acc's die opeens doodgaan... de doden vind ik ook wel opeens heel veel, maar van nesten zijn er altijd al perioden geweest met heel veel nestjes en dan perioden met geen enkel, voor zover ik weet toch ^^
Het kan ook zijn dat het bij een kitten search telkens zo'n grote nesten zijn waardoor het lijkt alsof er zo veel kitten searches zijn xD #Raptor: Ja en ik vind het een beetje over the top als elke minuut per se afgeteld moet worden. Mijn mening. |
|
| |
✧ Loïs 82 Actief "dracaris"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 jun 2017 - 15:23 | |
| Er zijn nu ook veel doden omdat de journey er is en alles hé c: Dit was de kans om je karakters dood te laten gaan en mensen hebben er gebruik van gemaakt. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 jun 2017 - 15:23 | |
| Circle of life... ik stikte even in m'n cola
Jaa ik ook <3 Shadowclan was toen echt dramaclan lol met shrew en wolf en inner en flame en en little en ash en snowy ... :'D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|