|
|
Nath 547 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 jun 2017 - 16:28 | |
| Yay Russet c: Ineens zijn alle baby's van Innerstar actief~ Nu Tall pesten met z'n alle |
|
| |
Jamie 807 Actief "Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night."
| CAT'S PROFILEAge: AgelessGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior | Carnation Killer |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 jun 2017 - 16:30 | |
| Nu zie ik Tall en Ace samen ondergedoken zitten "Inner told me she would come back, she did with her hellspawns :C"
|
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 jun 2017 - 16:30 | |
| Dit is zo'n regel die nieteens in de regels hoeft want common sense. Directe familie als in siblings, ouder/kind zijn gewoon niet als partners omdat onze katten hier zo vermenselijkt zijn. |
|
| |
Nath 547 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 jun 2017 - 16:33 | |
| - Leopardspirit schreef:
- Nu zie ik Tall en Ace samen ondergedoken zitten "Inner told me she would come back, she did with her hellspawns :C"
Inner houdt zich aan haar afspraken @Mimi; tenzij je karakters baseert op Cersei en Jamie (A) kiddin~ |
|
| |
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 jun 2017 - 16:38 | |
| Karakter-ideetjes die ik niet mag aanmaken van mezelf maar wel wil delen voor als jullie nog inspiratie nodig hebben: - Spoiler:
Eponine van Les Miserables Donna van Mamma Mia Erik van The Phantom of The Opera Een van The Heathers van Heathers Glinda van Wicked Moana/Vaiana van Moana/Vaiana Iemand van Harry Potter Een ander Disney personage (Mulan, Anna, Ariel, Cinderella, Tiana, Jasmine, Alice) Een The Hobbit/LOTR personage (Thorin, Bilbo, Legolas, Sam, Pippin) Een non-Disney personage (Dimitri, Anastasia, Gleb) Een Pixar personage (Remi, Joy)
Ik krijg meestal meer inspiratie door muziek te luisteren.
|
|
| |
Wolf 479 Actief Don’t be sorry. Be better.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 jun 2017 - 16:39 | |
| hellspawns dit is het beste wat ik ooit heb gelezen ik moet mss es familie zoeken voor 1 van mn katten om hun weer actief te krijgen maar mijn family searches lopen meestal niet goed af lol |
|
| |
beertje 111 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 jun 2017 - 16:43 | |
| Cersei en Jamie <33
stiekem wil ik zo graag een topic tussen alle sc'ers c: cause open topics zijn super leuk hihi |
|
| |
Bunny 455 Actief "Eyes say more than a thousand words"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 jun 2017 - 16:44 | |
| - Bronzemask schreef:
- Karakter-ideetjes die ik niet mag aanmaken van mezelf maar wel wil delen voor als jullie nog inspiratie nodig hebben:
- Spoiler:
Eponine van Les Miserables Donna van Mamma Mia Erik van The Phantom of The Opera Een van The Heathers van Heathers Glinda van Wicked Moana/Vaiana van Moana/Vaiana Iemand van Harry Potter Een ander Disney personage (Mulan, Anna, Ariel, Cinderella, Tiana, Jasmine, Alice) Een The Hobbit/LOTR personage (Thorin, Bilbo, Legolas, Sam, Pippin) Een non-Disney personage (Dimitri, Anastasia, Gleb) Een Pixar personage (Remi, Joy)
Eponine <3 moet je ook een Marius hebben though xD |
|
| |
Nath 547 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 jun 2017 - 16:44 | |
| - Rattlesnout schreef:
- Cersei en Jamie <33
stiekem wil ik zo graag een topic tussen alle sc'ers c: cause open topics zijn super leuk hihi Ik weet dat Demi met Frozenvoice een opentopic heeft staan in volgens mij de Red Wood |
|
| |
beertje 111 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 jun 2017 - 16:45 | |
| - Swiftclaw schreef:
- Rattlesnout schreef:
- Cersei en Jamie <33
stiekem wil ik zo graag een topic tussen alle sc'ers c: cause open topics zijn super leuk hihi Ik weet dat Demi met Frozenvoice een opentopic heeft staan in volgens mij de Red Wood oeeh jush c: |
|
| |
Jamie 807 Actief "Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
| CAT'S PROFILEAge: AgelessGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior | Carnation Killer |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 jun 2017 - 16:46 | |
| Ik wil ook een Rattle x Leo topic.
En ik ben zo triggered door het cersei x Jamie voor de logische reden XD |
|
| |
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 jun 2017 - 16:46 | |
| - Bloompaw schreef:
- Bronzemask schreef:
- Karakter-ideetjes die ik niet mag aanmaken van mezelf maar wel wil delen voor als jullie nog inspiratie nodig hebben:
- Spoiler:
Eponine <3 moet je ook een Marius hebben though xD Indeed you are <3 Maar ik maak geen karakters meer aan. dus ga je gang |
|
| |
Ryan ! 1611 Actief So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 jun 2017 - 16:47 | |
| Omg een topicje tussen alle Inner kits <3 |
|
| |
Bunny 455 Actief "Eyes say more than a thousand words"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 jun 2017 - 16:47 | |
| - Bronzemask schreef:
- Bloompaw schreef:
- Bronzemask schreef:
- Spoiler:
Eponine <3 moet je ook een Marius hebben though xD Indeed you are <3
Maar ik maak geen karakters meer aan. dus ga je gang Ik ook niet want ik moet er al 16 actief houden oepss |
|
| |
Nath 547 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 jun 2017 - 16:49 | |
| Ik kan wel een Sharing Tongues voor alleen Shadowclan openen? c: |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 jun 2017 - 16:50 | |
| - Swiftclaw schreef:
- Ik kan wel een Sharing Tongues voor alleen Shadowclan openen? c:
y e s |
|
| |
Nynke 303 Actief » Still awesome
| CAT'S PROFILEAge: » i died when i was nineteen moons Gender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 jun 2017 - 16:51 | |
| - Fawnstep schreef:
- Swiftclaw schreef:
- Ik kan wel een Sharing Tongues voor alleen Shadowclan openen? c:
y e s j a a !!! |
|
| |
beertje 111 Actief
| |
| jaaa doen!
omg is goed zal ik maken jamie? |
|
| |
Linn 788 Actief The quieter you become
the more you can hear
| |
| - Ivywing schreef:
- Lionkit' schreef:
- Ik wil posten maar de karakters waar ik heb letterlijk voor twee karakters inspiratie ;3;
Geen inspi voor Lionroar? XD Nopeee ;3; not really |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 jun 2017 - 16:53 | |
| Yes beertje <3
En ik stem ook voor een sharing tongue B) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|