|
|
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 jun 2017 - 15:53 | |
| - Fisheye schreef:
- Bronzemask schreef:
- Ik vind stambomen altijd heel erg interessant en leuk om te maken/bekijken. Een familielid van mij heeft bij allerlei gemeentes de familiestambomen aangevraagd en we weten dat mijn voorouders uit 1700 scheepsbouwers waren in Noord-Duitsland. En een voorouder van mij was blijkbaar een Snake-hearted want ze heette Antje de vrijster OMG.
wauw.. best interessant eigenlijk :3 Of het is een achternaam, dat weet ik niet zeker. Maar in onze familie zitten meer vage achternamen zoals Schimmel of van Pijpen. |
|
| |
Bunny 455 Actief "Eyes say more than a thousand words"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 jun 2017 - 15:54 | |
| |
|
| |
Ryan ! 1611 Actief So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 jun 2017 - 15:56 | |
| Rip ik heb mijn laptop in de auto gelaten dus posten gaat tot vanavond niet xP |
|
| |
Anouk 1167 Actief 'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face
438 IC
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 jun 2017 - 15:59 | |
| Even meer dan 500 katten in een stamboom proppen pffff
Lijkt me wel echt gaaf om zo ver terug je stamboom te kunnen opzoeken, ik weet dat het van de vader van m'n moeder's kant ergens naar België gaat maar dat is ook legit alles |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 jun 2017 - 16:00 | |
| Jesus christ die stamboom heeft heel warriorcats inzitten XD |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 jun 2017 - 16:01 | |
| Mn pa's kant waren scheepslui lol We hebben nog een heel schilderij van een enorme boot van Mn over over over grootvader ofzo c': |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 jun 2017 - 16:03 | |
| De vader van mijn opa was een nazi :'D maar op de helft van de oorlog heeft hij zich tegen Duitsland gekeerd en is hij Nederland komen helpen |
|
| |
Nath 547 Actief
| |
| - Routpaw schreef:
- Enige lastige van zulke grote stambomen is dat het steeds lastiger wordt om incest bij te houden c': gelukkig is Rout snel klaar hehe
Volgensmij mogen karakters op een gegeven moment wel weer gewoon partners worden. Alleen echt directe familie leden mogen niet, voor wat mij eens door een teamlid is verteld. Ik wilde Smokegaze namelijk met Futuresong koppelen, huehue, maar dacht dat dat niet mocht omdat Futuresong een soort achternicht-oid was van Smoke, maar mocht uiteindelijk wel gewoon. Altijd ff controleren bij een team-lid, tho. |
|
| |
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| - Routpaw schreef:
- Mn pa's kant waren scheepslui lol
We hebben nog een heel schilderij van een enorme boot van Mn over over over grootvader ofzo c': Supergaaf! Ik ben nog niet eens begonnen over mijn twee stieffamilies XD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 jun 2017 - 16:07 | |
| - Swiftclaw schreef:
- Routpaw schreef:
- Enige lastige van zulke grote stambomen is dat het steeds lastiger wordt om incest bij te houden c': gelukkig is Rout snel klaar hehe
Volgensmij mogen karakters op een gegeven moment wel weer gewoon partners worden. Alleen echt directe familie leden mogen niet, voor wat mij eens door een teamlid is verteld. Ik wilde Smokegaze namelijk met Futuresong koppelen, huehue, maar dacht dat dat niet mocht omdat Futuresong een soort achternicht-oid was van Smoke, maar mocht uiteindelijk wel gewoon. Altijd ff controleren bij een team-lid, tho. in realiteit geven katten ook geen Mousedung om incest tho :'D mijn tante heeft twee kittens geadopteerd waarvan ze broer en zus waren en zij is later zwanger geraakt van hem dus yeah, maar misschien is deze hele roleplay forum meer menselijk en dus telt incest etc. niet mee |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 jun 2017 - 16:10 | |
| - Bloompaw schreef:
- Ivywing schreef:
- Ahaha omg Tiger als shir khan hell yeas <3
Btw, Linn. Voor de volledige family tree look here: http://www.familyecho.com/?p=START&c=11uwhloyr7w&f=731983436497990611 god die stamboom is zo indrukwekkend o.O
ik vraag me af of al whites kits erin staan -gaat zoeken-
edit; ja dus, wooow Ja ben er lang aan bezig geweest om alles erin te krijgen ahaha xD |
|
| |
Nath 547 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 jun 2017 - 16:11 | |
| @Hannah; ja klopt, katten geven ook geen Mousedung om incest, maar de kittens zijn dan zelden gezond. Bij mij is het ook perrongeluk gebeurd bij de katten van mijn vader. Broer en zus, zus werd zwanger van broer, kittens leefde wel maar hun pootjes deden het niet, dus gingen alsnog dood. En ja, de site is wel wat met vermenselijkte katten, maar dat zijn de boeken van Erin Hunter ook, daar lees je ook niet over broer en zus die samen kittens krijgen. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 jun 2017 - 16:13 | |
| @NathJa de kittens waren helaas dood geboren maar ik denk dat dat beter was dan ze te laten lijden met een afwijking of wat dan ook. En ik heb ergens gelezen dat Grijsstreep's ouders broer en zus waren. Maar laten we er niet teveel over hersenkraken en gewoon aan de regels houden uwu |
|
| |
Jamie 807 Actief "Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night."
| CAT'S PROFILEAge: AgelessGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior | Carnation Killer |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 jun 2017 - 16:14 | |
| Gosh ik heb zo'n liefde aan Leo, hij is eigenlijk zo'n misselijk persoon xDD Maar iemand nog een topicje (a') |
|
| |
Linn 623 Actief Life begins at the end
of your comfort zone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 jun 2017 - 16:14 | |
| Wacht mogen directe familieleden geen partners worden? >c Daar gaan mijn plannen voor Lightpaw die ik ooit had dan rip xD |
|
| |
Nath 311 Actief Only the end matters
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 jun 2017 - 16:16 | |
| |
|
| |
Nath 547 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 jun 2017 - 16:16 | |
| - Owlkit, schreef:
- @NathJa de kittens waren helaas dood geboren maar ik denk dat dat beter was dan ze te laten lijden met een afwijking of wat dan ook. En ik heb ergens gelezen dat Grijsstreep's ouders broer en zus waren. Maar laten we er niet teveel over hersenkraken en gewoon aan de regels houden uwu
Oh serieus, een feitje die ik dan weer niet wist haha xD Maar inderdaad, regels zijn regels c: |
|
| |
Nath 311 Actief Only the end matters
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 jun 2017 - 16:21 | |
| Mijn haat voor Russet's setje is groot :') Woensdag ga ik m'n accounts in orde maken, dus hopelijk kan ik 'm dan aanpassen~ |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 jun 2017 - 16:21 | |
| Oh ik heb dat volgensmij nog nooit in de regels gelezen c': is Volgensmij in het verleden al wel gebeurd tho. Maar sws maakte verre familie niet zo heel veel uit idd, vind t zelf alleen niet zo'n fijn idee vaak |
|
| |
Jamie 807 Actief "Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night."
| CAT'S PROFILEAge: AgelessGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior | Carnation Killer |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 jun 2017 - 16:25 | |
| Russet <33 Ik vind het zo leuk dat deze familie weer actief is B) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|