|
|
ryan ! 1509 Actief For all I know the best is over and the worst is yet to come
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 jun 2017 - 17:06 | |
| Heh thaanks, credits to Halsey uwu
Blijkbaar zijn alle vier clans samen toegevoegd in één grote brij en bevinden zich nu in de Clan Cavern als ik het goed heb (was ook inactief op de tijd dat ze gingen verhuizen), BloodClan bevindt zich nu bij Fourtrees en yeh |
|
| |
4 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 jun 2017 - 17:08 | |
| Goh, wat een gedoe, maar okay.
|
|
| |
your special someone 106 Actief My ghost,
where'd you go?
what happened to the soul
that you used to be?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 jun 2017 - 17:09 | |
| Ik was ook in de war (ben het nog steeds) |
|
| |
678 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 jun 2017 - 17:13 | |
| De clans hebben geen camps nu. Ze hebben één grote grot waarin ze gezamenlijk moeten leven. |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 jun 2017 - 17:16 | |
| doodwens; elk haartje op een karakter tekenen met een muis
okay bye guys ik ga even sterven B) |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 jun 2017 - 17:24 | |
| - Acefray schreef:
- Oceanbreeze schreef:
- Acefray schreef:
- Oceanbreeze schreef:
- Acefray schreef:
- Ace houd van Sin :C En ik denk eerder dat Fraykit Ace zou helpen, die staat op de lijst van katten die hij nog wel beschermd xD
En damnit Inner xD De hele reden dat Ace med cat werd was zodat hij niet naar dark forest zou luisteren en nu heeft Lurk dat weer verpest. (a') Ah het komt vast wel weer goed....uiteindelijk... Fraykit?? Ehm... ik snap jouw post niet. het is niet zo dat Flintpaw hem gaat benaderen over Sinclaw. Ze zal hem waarschijnlijk niet eens weten hoe ze daarover moet beginnen. Misschien leuk dat ze hem verteld dat ze een oog op hem en Tall houdt. Vooral Tall dan. Dan weet Tall misschien ook eens dat zij degene was die hem tijdens de tocht even benaderd heeft. Weet alleen niet hoe Emma hierover denkt xD OWH sorry ik ben deuzig xD Je bedoelt Starclan flintje? Maar ik denk niet dat Ace overtuigd zou zijn nu xD Hij zal waarschijnlijk eerder snauwen dat hij klaar is met de random bezoekjes naar Starclan en dat ze hem maar moeten roepen voor alleen de officiele dingen xD Misschien dat het later wat beter is als hij wat meer is afgekoelt xDDD Hahaha, hij heeft een hekel aan Starclan op dit moment. We zouden het dan kunnen doen inderdaad. xD Ze zou hem wel aan kunnen spreken op het feit dat hij langzamerhand buiten bereik raakt van Starclan, wellicht zou dat hem meer kunnen verwarren xD Oewh dat is wel leuk C: Dat hij zich bewust word dat hij de verkeerde kant op gaat en dan twijfelt waar hij naar moet luisteren B) Maar yup, Ace haat starclan nu en blamed hun voor al zijn problemen xD Oke zal ik dan maar starten en misschien dat ze hem kan laten zien hoe ze gestorven is, dat ze dus wel vermoord is, maar zonder dat hij kan ontrafelen wie het is, dus dat hij nog extra extra verward raakt. (Dus meer in schimmen effect xD). Dan zal hij wel helemaal dizzy raken geloof ik xD |
|
| |
Daan 113 Actief Hold me in your beating heart, forever is not enough. Let me lay my head down on the shadow by your side
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 jun 2017 - 17:40 | |
| Iemand een topic met Northdrift? C: |
|
| |
your special someone 106 Actief My ghost,
where'd you go?
what happened to the soul
that you used to be?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 jun 2017 - 17:44 | |
| - Northdrift schreef:
- Iemand een topic met Northdrift? C:
Met Bad? uwu |
|
| |
Rei 607 Actief Strength of the spirit must be guided. Let me guide and I'll make great warriors.
| CAT'S PROFILEAge: ❝101 Moons ❞Gender: She-cat ♀Rank: Senior Warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 jun 2017 - 17:45 | |
| Ik ben zenuwachtig voor de uitslag van Raptor x North aAaAa |
|
| |
Daan 113 Actief Hold me in your beating heart, forever is not enough. Let me lay my head down on the shadow by your side
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 jun 2017 - 17:46 | |
| - Badland schreef:
- Northdrift schreef:
- Iemand een topic met Northdrift? C:
Met Bad? uwu Yeah sure, ik maak wel wat x3 @Loïs, omg ahha ik heb er juist zin in omdat ik nu al weet dat het een awesome nest gaat zijn met zoveel aanmeldingen x3 |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 jun 2017 - 17:56 | |
| - Oceanbreeze schreef:
- Acefray schreef:
- Oceanbreeze schreef:
- Acefray schreef:
- Oceanbreeze schreef:
- Acefray schreef:
- Ace houd van Sin :C En ik denk eerder dat Fraykit Ace zou helpen, die staat op de lijst van katten die hij nog wel beschermd xD
En damnit Inner xD De hele reden dat Ace med cat werd was zodat hij niet naar dark forest zou luisteren en nu heeft Lurk dat weer verpest. (a') Ah het komt vast wel weer goed....uiteindelijk... Fraykit?? Ehm... ik snap jouw post niet. het is niet zo dat Flintpaw hem gaat benaderen over Sinclaw. Ze zal hem waarschijnlijk niet eens weten hoe ze daarover moet beginnen. Misschien leuk dat ze hem verteld dat ze een oog op hem en Tall houdt. Vooral Tall dan. Dan weet Tall misschien ook eens dat zij degene was die hem tijdens de tocht even benaderd heeft. Weet alleen niet hoe Emma hierover denkt xD OWH sorry ik ben deuzig xD Je bedoelt Starclan flintje? Maar ik denk niet dat Ace overtuigd zou zijn nu xD Hij zal waarschijnlijk eerder snauwen dat hij klaar is met de random bezoekjes naar Starclan en dat ze hem maar moeten roepen voor alleen de officiele dingen xD Misschien dat het later wat beter is als hij wat meer is afgekoelt xDDD Hahaha, hij heeft een hekel aan Starclan op dit moment. We zouden het dan kunnen doen inderdaad. xD Ze zou hem wel aan kunnen spreken op het feit dat hij langzamerhand buiten bereik raakt van Starclan, wellicht zou dat hem meer kunnen verwarren xD Oewh dat is wel leuk C: Dat hij zich bewust word dat hij de verkeerde kant op gaat en dan twijfelt waar hij naar moet luisteren B) Maar yup, Ace haat starclan nu en blamed hun voor al zijn problemen xD Oke zal ik dan maar starten en misschien dat ze hem kan laten zien hoe ze gestorven is, dat ze dus wel vermoord is, maar zonder dat hij kan ontrafelen wie het is, dus dat hij nog extra extra verward raakt. (Dus meer in schimmen effect xD). Dan zal hij wel helemaal dizzy raken geloof ik xD Oewhh yes dat is leuk xD En yup, Ace helemaal van "Wtf dood gaan is zo rommelig" |
|
| |
Blup 754 Afwezig “Excuse me I’m not fat I’m fluffy”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 jun 2017 - 17:59 | |
| Umg is Ace op pad naar de bad side? o: *Sweetheart komt stiekem om het hoekje kijken* |
|
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 jun 2017 - 18:05 | |
| - Waspsting schreef:
- Ik ben zenuwachtig voor de uitslag van Raptor x North aAaAa
Same here! |
|
| |
Blup 754 Afwezig “Excuse me I’m not fat I’m fluffy”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 jun 2017 - 18:06 | |
| - Thornface schreef:
- Waspsting schreef:
- Ik ben zenuwachtig voor de uitslag van Raptor x North aAaAa
Same here! +1 ;3; |
|
| |
Christy 376 Actief “Do you think we can be friends?” He asked.
She stared up at the ceiling. “Probably not, but we can pretend.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 jun 2017 - 18:06 | |
| - Oceanbreeze schreef:
- Wolfdance schreef:
- Spoiler:
- Oceanbreeze schreef:
- Wolfdance schreef:
- Oceanbreeze schreef:
- Wolfdance schreef:
- https://vimeo.com/219478955
Dit is zelfs nog een filmpje van vorige maand met een ruin die maanden niets had gedaan. Hoger ging niet, aangezien die nu altijd al wisselde van galop vlak voor de sprong. Zijn flank was niet gespierd genoeg, hoger zou niet goed gekomen zijn :') Ja en je hoorde hem ook wel aardig ademen haha. Bij mij gisteren hoorde ik het paard waarop ik zat al hijgen in de stap. Vroeg me af of dat wel goed was. Maar zodra ik hem echt goed los had gereden in draf begon hij beter te ademen en lopen. Denk dat hij nog wat stroef was in zijn lichaam. Ik spring niet zo vaak. We hebben wel een spring weide maar daar wordt enkel af en toe in de zomer gebruik van gemaakt. En af en toe een sprong om de vaardigheid te verbeteren. Ook in het bos rijden we wel eens over omgevallen boomstammetjes heen. En door een zwemvijver. Sommige lijken al precies te weten dat de vijver lekker koel is dus als het warm weer is en we er op af rijden zijn er een paar die er nog net niet met hun hoofd in duiken. :") (als ze nu eens konden liggen met al het tuig en de ruiter/amazone) in het water... Ik mag nooit buiten rijden, merendeels omdat dit paarden zijn met veel bloed (lees: zeer hevige paarden) en ze zouden verschieten van alles en nog wat. :') Zo was er vorige week een dressuur die niet eens door de wasplaats durfde omdat daar een plas lag lool De paarden die wij hebben zijn rustig en anders rustig te krijgen. Daarbij rijden ze twee á drie uur per dag en zetten ze er het eerste uur een ruiter op die ze lekker flink aan het werk zet waardoor ze wat rustiger zijn met beginnende ruiters. Er zijn er zelfs enkele die vier uur rijden. Gisteren reed ik op een grote bruine bonte die Jazz heet. Hij heeft aparte slome maar ruime gangen. Hij mocht me wel tijdens het poetsen want hij reageerde al op miniscule vragen. Had hem dan ook gewoon los in de stal staan zo dat hij kon blijven eten. (de poetsplaats is te klein voor alle paarden en sommigen vinden het spannend om daar te staan dus poetsen we ze gewoon in de ruime stal.) Ik had hem dus naar achteren gezet en liep na het borstelen voor hem langs en voelde ineens een zacht neusje tegen mijn schouder dus keek hem even aan en bleef staan. Daarna duwde hij zijn neus ontspannen blazend in mijn nek en bleef hij zo staan. Ik ben me toen om gedraaid en heb hem even over zijn neus geaaid waarop zijn ogen dichtvielen en hij tegen mijn hand aan blies. Je moet voorstellen dat ik maar 1,60 ben... En zijn schoft wel wat hoger ligt dus als hij wil kan hij makkelijk buiten bereik van mij blijven. Ook kan ik wat lastig zijn zadel op leggen omdat ik dus dan boven zijn rug moet zijn en daar ben ik ietwat klein voor. Het lukt wel, ben alleen wat langer bezig. Maar daar houdt ik natuurlijk rekening mee. Ook vraag ik bij de echt grote dieren hulp van iemand die langer is om het veilig en prettig te houden. :") Na het zadelen gebeurde dat neus in mijn nek blazen weer snap alleen niet waarom. Hij stond op rust en bewoog zo ontspannen dat ik wist dat het niet gevaarlijk was. Enkel had ik daarna wel een erg... Mooi kapsel... (; Ben gisteren dus lekker besnuffeld door de vriendelijke reus. xD
Hahah ik had altijd zo'n coole band met Vosje. xD Echter was dat zo'n bitch vermomd als een lief beesje. :')
En dan heb je wel geluk haha, ik ben de enige die die paarden rijd. Steve rijd vooral de zijne en en af en toe als er echt een buitengewone tussenzit die ik zegmaar nog niet aan zou kunnen rijd hij die ook af en toe. Dus eigg wel logisch dat ze dan hevig zijn, maar het ligt ook aan hun bloedlijn hoor. Andiamo's zijn zo de %*¨*£dlsf paarden ooit xD Moest in de winter ene Aster rijden, drie jaar, nakomeling van Andiamo. Iedere keer als ik die in galop zette bokte die like echt hárd. Zo hard dat ik echt een mental breakdown had gekregen een keer toen steve er bij was. En hij werd kwaad maarja zo eerder drillkwaad. Hij zei dat ik kon kiezen tussen rond te sjokkelen of bij te leren. En als ik ze niet terug in galop zette dan mocht ik ze terug in de stal zetten maar dan liet 'ie me voortaan alleen rond sjokkelen ipv serieus te laten rijden. Dusja, wss was dat gewoon een karaktertest maar ik terug in galop gezet - een bok overleefd - en hij was content. Was ook met die dressuurknol vorige week. Ging super slecht en hij kei kwaad van ja rijd nog meer tien minuten alleen mss leert gij dan nog eens iets bij. Hij was echt pissed:') Dus hij ging naar binnen en ik echt serieus bezig, galopwissels, binnen en buiten stelling, en ineens hoor ik een raam open gaan en ik kijk naar boven. Staat ie daar en roept die van ja dat was wel al stukken beter he. En dan zo van niet zo twijfelen aan jezelf, yes you can! XDD
Soms ben ik echt zoooo blij dat ik bij Steve en shirley terecht ben gekomen. Ze zijn streng, maar zo verleg je wel je grenzen. - Spoiler:
Hahhahaha, en dan ook nog zo'n schattige naam als Vosje. Totaal geen schattig karakter. Ken je ook paarden met zo'n echte merrie karakter?! We hebben er een paar op onze manege. Zoals Panini. Een nono voor beginners hahaha. :")
Ik werd wel vaak op paarden gezet die nog niet echt geschikt waren voor in de les. Zoals de fjord Ziggy. Gevaarlijk maar geweldig leuk fjordje. Hij kon gewoon in volle galop op een ander paard af rennen zonder dat je hem terug kreeg en dan ineens stil staan. Rodeo paardje... Ik was meestal een halve minuut bezig om hem op mijn hulpen te krijgen en dan gedroeg hij zich wel weer maar zijn galop was altijd..op passen. Extra veel doen hielp wel maar halverwege de les begon hij het te veel te vinden en wou hij vechtten en los dat maar even op.. xD Bij mij wordt mijn leraar niet kwaad maar schreeuwt hij wel altijd tips naar mij toe en dan voer ik die gewoon uit. Meestal werkt dat wel goed. Sam is ook lastig. Hij is al niet zo makkelijk in galop, wel makkelijker dan Ziggy (de laatste hield trouwens ook van zigzaggen). Echter als ik dan een galopwissel oefening moest doen dan draaide hij door. Bokken en gewoon ineens stil staan. Springen en zijn hoofd willen gooien etc. De meeste die hem dan streng aanpakten belanden op de grond en ik blijf gewoon rustig zitten druk mijn benen er aan en vraag hem heel rustig weer aan te galoperen en zet hem op een volte voordat ik die oefening weer doe. Hielp wel wat maar slalom was toch nog wat veel gevraagd omdat hij afgeleid raakte van de anderen om hem heen. Dat dier ziet een ander in de buurt en meteen is hij daarop gefocust. Zeker als een oefening niet echt zijn ding is... Ik vond die ene les op Sam echt slecht gaan en dan stap ik af en krijg ik van alle kanten complimenten. Want normaal zouden er gewonde zijn gevallen en nu was er enkel een slalom die niet geheel afgemaakt kon worden. Nu kleine verbetering. Ook Princess was heel leuk. Ondeugende haflinger.. Dat beest vond het vaak lastig goed om de benen heen te lopen en buigen. Deze was overigens wel makkelijker dan Ziggy en Sam en heel snel. Moet wel zeggen dat ik graag met Ziggy sprong. Hij had een mooi vloeiende beweging dat het voor mij makkelijker maakte de juiste houding te behouden. En vond dat zelf ook leuk omdat hij dan wat meer energie kwijt kon op een manier waar hij zelf van genoot. Sam is ook wel een aardige springer maar niet zo makkelijk van de sprong weg te halen. Moet wel zeggen dat ik springen nog steeds eng vindt aangezien ik mijn eerste les tijdens springen een pony had die bij elke sprong struikelde...stond sowieso niet al te best op haar benen en nu ja.. Zet er een onervaren ruiter op en gaan springen is dan te veel gevraagd. In het bos rijden is wel leuk. Echter volle galop in het bos wat minder op sommige ponys omdat je dan over oneffen grond heen denderd en soms als je niet snel genoeg bukt een tak tegen je aan hebt zwiepen. En om nu te zeggen dat mijn verlichtte zit goed is, is een leugen. Bij een lerares leerde ik die redelijk maar voordat ik die goed onder de knie had kreeg ik een andere leraar die er niet zo actief aan werkt. Ik mag kritische rustige leraren erg. (die niet meteen schreeuwen maar wel kritisch en duidelijk zijn.) Daar leer je zoveel van.
Der echte naam was secretly Krapull maar dat terzijde... XD : P En ja dat ken ik ook, paarden die like totally NOT kunne springen. 2 maanden geleden stond hier een vierjarige zwarte merrie die steigeren echt leuk vond. Moest altijd met lange teugels rijden voor als ze plots zou steigeren dat ik ze niet naar achteren trok en dus omver trok. Maar die kon dus niet springen. Heeft zelfs der hoefijzer eraf getrapt tijdens het springen :')... maar dan heb je mij, ipv bang te worden wordt ik echt pissig. Heb echt een uur aan een stuk gesprongen en blijven proberen tot die één fatsoenlijke sprong maakte. Dat was dan ook genoeg voor mij. Maar toen ze eens een parcourtje van vijftig cm helemaal omver liep hebben we besloten ze te verkopen als dressuur lol :')
Daarnet nieuwe rijlaarzen gekregen voor 250 euro.... :') wat... :') :') Ik bnadruk mijn woorden nog eens, ben zó blij dat ik daar terecht ben XD En eerste parcourtje met Rudy, zal sebiet ff uploaden c: |
|
| |
Femke 72 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 jun 2017 - 18:22 | |
| En ik heb zin om met Hawkkit te beginnen <3 |
|
| |
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 jun 2017 - 18:23 | |
| njomnjom kan de uitslag niet eerder (A) |
|
| |
Nathalie 1266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 jun 2017 - 18:24 | |
| Hahaha nee we houden ons lekker aan de datum en het tijdstip die we hebben neergezet, voor het geval iemand last minute nog een aanmelding plaatst c: |
|
| |
Demi 1099 Actief "For those who value survival, sentimentality is not an option."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 jun 2017 - 18:25 | |
| - Smokegaze schreef:
- Hahaha nee we houden ons lekker aan de datum en het tijdstip die we hebben neergezet, voor het geval iemand last minute nog een aanmelding plaatst c:
( ͡° ͜ʖ ͡°) |
|
| |
Christy 376 Actief “Do you think we can be friends?” He asked.
She stared up at the ceiling. “Probably not, but we can pretend.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 jun 2017 - 18:26 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|