|
|
ryan ! 1509 Actief For all I know the best is over and the worst is yet to come
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 jun 2017 - 19:48 | |
| - Sweetheart schreef:
- Shallow schreef:
- Sweetheart schreef:
- Shallow schreef:
- Sweetheart schreef:
- Toen Lethe mij niet meer kon trainen, kreeg ik Fortuna als mijn mentor en zij is echt geweldig, ze heeft echt duizend hondentanden en ik kijk heel erg graag naar op."
<3 Shallow die praat over haar senpai Ik heb niks voor niks Shallow's senpai setje gemaakt B) Whahaha ja, die gaat ze dragen op haar verjaardag <3
@R; no worries, ik heb het ook weleens druk ^^ Haha nawh cute <3 Also ik ga hier een meme draw van maken lol Laat Shallow een Fortuna standbeeld worshippen |
|
| |
Dark lord of Middle-Earth 1429 Afwezig And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me
| CAT'S PROFILEAge: I've been hitting children for 89 moonsGender: She-cat ♀Rank: Member |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 jun 2017 - 19:50 | |
| - Shallow schreef:
- Sweetheart schreef:
- Shallow schreef:
- Sweetheart schreef:
- Shallow schreef:
- Sweetheart schreef:
- Toen Lethe mij niet meer kon trainen, kreeg ik Fortuna als mijn mentor en zij is echt geweldig, ze heeft echt duizend hondentanden en ik kijk heel erg graag naar op."
<3 Shallow die praat over haar senpai Ik heb niks voor niks Shallow's senpai setje gemaakt B) Whahaha ja, die gaat ze dragen op haar verjaardag <3
@R; no worries, ik heb het ook weleens druk ^^ Haha nawh cute <3 Also ik ga hier een meme draw van maken lol Laat Shallow een Fortuna standbeeld worshippen Genius' |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 jun 2017 - 19:51 | |
| - Sweetheart schreef:
- Shallow schreef:
- Sweetheart schreef:
- Shallow schreef:
- Sweetheart schreef:
- Shallow schreef:
- Sweetheart schreef:
@R; no worries, ik heb het ook weleens druk ^^ Haha nawh cute <3 Also ik ga hier een meme draw van maken lol Laat Shallow een Fortuna standbeeld worshippen Genius' Je weet het misschien nog niet maar ze gaat haar zien als haar moeder xd |
|
| |
| CAT'S PROFILEAge: I've been hitting children for 89 moonsGender: She-cat ♀Rank: Member |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 jun 2017 - 19:57 | |
| - Shallow schreef:
- Sweetheart schreef:
- Shallow schreef:
- Sweetheart schreef:
- Shallow schreef:
- Sweetheart schreef:
- Shallow schreef:
- Sweetheart schreef:
@R; no worries, ik heb het ook weleens druk ^^ Haha nawh cute <3 Also ik ga hier een meme draw van maken lol Laat Shallow een Fortuna standbeeld worshippen Genius' Je weet het misschien nog niet maar ze gaat haar zien als haar moeder xd Das wel lief <3 bawhh Fortuna gaat huilen wnr ze der final assesment heeft gehaald |
|
| |
Rebecca 3214 Actief TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE
| CAT'S PROFILEAge: 40 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior {Previous Leader} |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 jun 2017 - 19:59 | |
| Mag Stallion er ook in die gewoon een WTF gezicht trekt? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 jun 2017 - 19:59 | |
| - Sweetheart schreef:
- Shallow schreef:
- Sweetheart schreef:
- Shallow schreef:
- Sweetheart schreef:
- Shallow schreef:
- Sweetheart schreef:
- Shallow schreef:
- Sweetheart schreef:
@R; no worries, ik heb het ook weleens druk ^^ Haha nawh cute <3 Also ik ga hier een meme draw van maken lol Laat Shallow een Fortuna standbeeld worshippen Genius' Je weet het misschien nog niet maar ze gaat haar zien als haar moeder xd Das wel lief <3 bawhh Fortuna gaat huilen wnr ze der final assesment heeft gehaald Want ze zal een paar delen van haar verleden nog hebben, en omdat Kali dezelfde vacht heeft als Fortuna zal ze haar vergissen als haar mama <3 |
|
| |
{ Loïs 124 Actief "Oh! Can I show you what I'm proudest of?"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 jun 2017 - 20:00 | |
| @Jamie: RIGHT IN FRONT OF ME TO TAAALK SOME SENSE TO MEEEEEE |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 jun 2017 - 20:04 | |
| Ik hou zo van dit lied van hun uwu |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 jun 2017 - 20:09 | |
| <333 Yes en het past er allemaal bij.
Maar een hele subtiele vraag hier, is hier iemand die een account heeft dat dood gedaan mag worden door Ace? Het liefste iemand die of hem lastig valt of zijn kittens/vrienden/wat dan ook. Het liefste geen shadowclan xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 jun 2017 - 20:09 | |
| - Shallow schreef:
- Sweetheart schreef:
- Shallow schreef:
- Sweetheart schreef:
- Shallow schreef:
- Sweetheart schreef:
- Shallow schreef:
- Sweetheart schreef:
- Shallow schreef:
- Sweetheart schreef:
@R; no worries, ik heb het ook weleens druk ^^ Haha nawh cute <3 Also ik ga hier een meme draw van maken lol Laat Shallow een Fortuna standbeeld worshippen Genius' Je weet het misschien nog niet maar ze gaat haar zien als haar moeder xd Das wel lief <3 bawhh Fortuna gaat huilen wnr ze der final assesment heeft gehaald Want ze zal een paar delen van haar verleden nog hebben, en omdat Kali dezelfde vacht heeft als Fortuna zal ze haar vergissen als haar mama <3 Oh god als Sharl dan maar niet boos word |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 jun 2017 - 20:10 | |
| - Sweetheart schreef:
- Shallow schreef:
- Sweetheart schreef:
- Shallow schreef:
- Sweetheart schreef:
- Shallow schreef:
- Sweetheart schreef:
- Shallow schreef:
- Sweetheart schreef:
- Shallow schreef:
- Sweetheart schreef:
@R; no worries, ik heb het ook weleens druk ^^ Haha nawh cute <3 Also ik ga hier een meme draw van maken lol Laat Shallow een Fortuna standbeeld worshippen Genius' Je weet het misschien nog niet maar ze gaat haar zien als haar moeder xd Das wel lief <3 bawhh Fortuna gaat huilen wnr ze der final assesment heeft gehaald Want ze zal een paar delen van haar verleden nog hebben, en omdat Kali dezelfde vacht heeft als Fortuna zal ze haar vergissen als haar mama <3 Oh god als Sharl dan maar niet boos word 'Papa, dit is mama. Mama, dit is papa' Shark en Fortuna tegelijk; 'Well.... f*ck' |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 jun 2017 - 20:12 | |
| - Acefray schreef:
- <333 Yes en het past er allemaal bij.
Maar een hele subtiele vraag hier, is hier iemand die een account heeft dat dood gedaan mag worden door Ace? Het liefste iemand die of hem lastig valt of zijn kittens/vrienden/wat dan ook. Het liefste geen shadowclan xD D: Dat klinkt alsof het erger gaat met Ace dan hoezeer ik op de hoogte ben, praat me bij! |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 jun 2017 - 20:14 | |
| - Tallshadow schreef:
- Acefray schreef:
Maar een hele subtiele vraag hier, is hier iemand die een account heeft dat dood gedaan mag worden door Ace? Het liefste iemand die of hem lastig valt of zijn kittens/vrienden/wat dan ook. Het liefste geen shadowclan xD D: Dat klinkt alsof het erger gaat met Ace dan hoezeer ik op de hoogte ben, praat me bij! Ace heeft samengedroomd met Lurk en Lurk heeft hem helemaal kapot gemaakt XD *points to starclan topic* dus hij is heel zijn geloof in de wereld en Starclan kwijt en gaat naar de verkeerde dode katten luisteren (a') Hij is echt op zijn lowest nu xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 jun 2017 - 20:15 | |
| - Shallow schreef:
- Sweetheart schreef:
- Shallow schreef:
- Sweetheart schreef:
- Shallow schreef:
- Sweetheart schreef:
- Shallow schreef:
- Sweetheart schreef:
- Shallow schreef:
- Sweetheart schreef:
- Shallow schreef:
- Sweetheart schreef:
@R; no worries, ik heb het ook weleens druk ^^ Haha nawh cute <3 Also ik ga hier een meme draw van maken lol Laat Shallow een Fortuna standbeeld worshippen Genius' Je weet het misschien nog niet maar ze gaat haar zien als haar moeder xd Das wel lief <3 bawhh Fortuna gaat huilen wnr ze der final assesment heeft gehaald Want ze zal een paar delen van haar verleden nog hebben, en omdat Kali dezelfde vacht heeft als Fortuna zal ze haar vergissen als haar mama <3 Oh god als Sharl dan maar niet boos word 'Papa, dit is mama. Mama, dit is papa'
Shark en Fortuna tegelijk; 'Well....
f*ck' Dat is de perfecte beschrijving van wat er gebeuren gaat @Emma; ja oeh! Ik had je nodigg ahh! Kan je een account overnemen maar waar mee wel een paar buiten de rpg gepost is? (5x) lol |
|
| |
Wolf 479 Actief Don’t be sorry. Be better.
| |
| wanneer je nog te low level bent en armor moet kopen op stats ipv hoe ze er uit zien rip hahahah |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| - Acefray schreef:
Maar een hele subtiele vraag hier, is hier iemand die een account heeft dat dood gedaan mag worden door Ace? Het liefste iemand die of hem lastig valt of zijn kittens/vrienden/wat dan ook. Het liefste geen shadowclan xD Ik heb geen (actief) karakter die gedood kan worden, maar wel Chickenkit die ie kan beschermen? c: We moeten sws een topic dad x son hehe |
|
| |
Daan 1295 Actief A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 jun 2017 - 20:17 | |
| Jamie ik heb wel iemand (A) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 jun 2017 - 20:20 | |
| Dat sws <333 zijn chicken. Maar als het kan dan beschermd hij die >333
Owh wie? En kan die maybe een bitch zijn tegen chicken zodat Ace een goede reden heeft iemand dood te doen? |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 jun 2017 - 20:21 | |
| @Ace en Tiger, en als dat niet handig is staat Fraykit ook altijd klaar. Denk dat Ace ook wel beschermend is tegenover zijn little naamgenoot? xD |
|
| |
Rebecca 3214 Actief TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE
| CAT'S PROFILEAge: 40 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior {Previous Leader} |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 jun 2017 - 20:25 | |
| @ Ocean, zullen we het topic Ocean x Stallion afronden en een maken met Burnetkit? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|