|
|
|-/annah 168 Actief Discontent follows ambition like a shadow
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 jun 2017 - 16:11 | |
| - Thislepaw schreef:
- Ik zweer dat dit m'n aller aller aller allerlaaatste acc is xD
Eerst wil ik weten wie je bent en dan geloof ik het pas |
|
| |
Freedje 176 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 jun 2017 - 16:18 | |
| Ik ben Freedje en ik kan geen accountnamen schrijven rip |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 jun 2017 - 16:19 | |
| Ik dacht al Thislepaw? Maar oké, ik voel je :') Ik wil ook een kat maar ik hou het eventjes vast |
|
| |
Anouk 1167 Actief 'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face
438 IC
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 jun 2017 - 16:21 | |
| - Thislepaw schreef:
- Ik ben Freedje en ik kan geen accountnamen schrijven rip
Rip en STOUT KIND |
|
| |
Freedje 176 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 jun 2017 - 16:24 | |
| WIST IEDEREEN DAT HET THISTLE WAS EN NIET THISLE? I'm cryin' Om even te verduidelijken: mijn Google translate gaf aan dat het goed was, terwijl beneden heel stiekem een andere optie stond aangegeven (thistle dus) ;(
#Anouk: Ik heb geen zelfcontrole. Red mij :c |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 jun 2017 - 16:25 | |
| Oh my god, poor you XD Google translate just literally trolled you uwu |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 jun 2017 - 16:29 | |
| - Shadowpaw* schreef:
- Ik dacht al Thislepaw?
Maar oké, ik voel je :') Ik wil ook een kat maar ik hou het eventjes vast Zou je anders Safekit de zoon van Ocean en Never over willen nemen. Moet ergens in de pb zijn wachtwoord hebben en hij wordt komende ceremonie Apprentice. Wat mij betreft bepaal je zelf het karakter maar het liefst de naam en uiterlijk zo houden. Heb ooit een weg geef topic geopend maar niemand had interesse en nu er zoveel gebeurd.. Ook met Ocean en Tiger is het leuk als iedereen actief is. |
|
| |
ryan ! 1509 Actief For all I know the best is over and the worst is yet to come
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 jun 2017 - 16:31 | |
| - Oceanbreeze schreef:
- Shadowpaw* schreef:
- Ik dacht al Thislepaw?
Maar oké, ik voel je :') Ik wil ook een kat maar ik hou het eventjes vast Zou je anders Safekit de zoon van Ocean en Never over willen nemen. Moet ergens in de pb zijn wachtwoord hebben en hij wordt komende ceremonie Apprentice. Wat mij betreft bepaal je zelf het karakter maar het liefst de naam en uiterlijk zo houden. Heb ooit een weg geef topic geopend maar niemand had interesse en nu er zoveel gebeurd.. Ook met Ocean en Tiger is het leuk als iedereen actief is. Oi, ik zal kijken of ik dat kan doen. Whoop, ik denk dat ik ook Brokenhowl actief moeten houden en heb al veel accounts. Maar zodra school enz wat minder in de weg zit denk ik erover na ^^ |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 jun 2017 - 16:34 | |
| Iedereen die nu online komt denkt van: "Ha, iemand nieuw op de site." En dan klikken ze op de naam en dan zie ze dat ik het ben. De vernedering ;_; Ik lach me echt dood telkens als ik de naam zie lol |
|
| |
Nathalie 1266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 jun 2017 - 16:38 | |
| Wat hier stond, stond hier niet~
Laatst aangepast door Smokegaze op wo 21 jun 2017 - 16:39; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 jun 2017 - 16:38 | |
| - Shallow schreef:
- Oceanbreeze schreef:
- Shadowpaw* schreef:
- Ik dacht al Thislepaw?
Maar oké, ik voel je :') Ik wil ook een kat maar ik hou het eventjes vast Zou je anders Safekit de zoon van Ocean en Never over willen nemen. Moet ergens in de pb zijn wachtwoord hebben en hij wordt komende ceremonie Apprentice. Wat mij betreft bepaal je zelf het karakter maar het liefst de naam en uiterlijk zo houden. Heb ooit een weg geef topic geopend maar niemand had interesse en nu er zoveel gebeurd.. Ook met Ocean en Tiger is het leuk als iedereen actief is. Oi, ik zal kijken of ik dat kan doen. Whoop, ik denk dat ik ook Brokenhowl actief moeten houden en heb al veel accounts. Maar zodra school enz wat minder in de weg zit denk ik erover na ^^ Ben al lang blij als hij matig actief is haha. Hoeft echt niet elke dag te posten of zo :"). Beter iets dan niets. |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 jun 2017 - 16:39 | |
| |
|
| |
Nath 547 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 jun 2017 - 17:07 | |
| Swiftclaw moet echt even een soort storyline krijgen...
Ik heb haar karakter, ik heb een verleden en nu nog iets waar ze echt mee te dealen heeft en andere katten enzo~ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 jun 2017 - 17:12 | |
| Ik heb Flameleap en anders ook nog Beampaw, Shadowpaw en Cerisekit. Tenzij je iets heel schokkends wilt. Ik denk niet dat mijn kitties dat kunnen uwu Nath |
|
| |
Kip 2278 Actief ↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head
| CAT'S PROFILEAge: ↠ 9 years {108 moons} forever Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 jun 2017 - 17:13 | |
| Ik heb vanavond midzomer gala en ik heb geen zin uwu Ik draag nooit jurken en nu moet ik er in dit weer een naar school aan gadverderrie |
|
| |
Nath 547 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 jun 2017 - 17:14 | |
| - Shallow schreef:
- Ik heb Flameleap en anders ook nog Beampaw, Shadowpaw en Cerisekit. Tenzij je iets heel schokkends wilt. Ik denk niet dat mijn kitties dat kunnen uwu Nath
We kunnen miss wat met Flameleap bedenken? En het hoeft ook niet schokkend enzo, meer gewoon leuk~ En drama, ja dat kan ik nooit voorspellen, dat gebeurt of gebeurt niet c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 jun 2017 - 17:18 | |
| - Swiftclaw schreef:
- Shallow schreef:
- Ik heb Flameleap en anders ook nog Beampaw, Shadowpaw en Cerisekit. Tenzij je iets heel schokkends wilt. Ik denk niet dat mijn kitties dat kunnen uwu Nath
We kunnen miss wat met Flameleap bedenken? En het hoeft ook niet schokkend enzo, meer gewoon leuk~ En drama, ja dat kan ik nooit voorspellen, dat gebeurt of gebeurt niet c: Oké, stuur me anders een pm van ideeën dat je voor Swift hebt ^^ @Kip; I feel u, ik heb de witste benen :'D |
|
| |
Freedje 176 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 jun 2017 - 17:19 | |
| Iemand topic met Thistle als hij geaccepteerd is? c: |
|
| |
M 828 Actief "I swear I heard demons yelling"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 jun 2017 - 17:26 | |
| @Nath: Als je wat ideetjes heb heb ik vast wel ergens een kat liggen voor je waarmee we een verhaallijn kunnen verzinnen c:
also, ga alles proberen bij te posten vandaag want ben officieel ontslagen uit het ziekenhuis <3 |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 jun 2017 - 17:42 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|