|
|
beertje 111 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 jun 2017 - 20:19 | |
| wot ik volg niet, wat is er met sin
alan rickman sodhosidhg <333
|
|
| |
Sean 296 Actief I may be as pretty as an angel, but I sure as hell ain't one.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 jun 2017 - 20:19 | |
| Out is zo done met zijn moeder |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 jun 2017 - 20:29 | |
| Ace is het niet met Sin eens :C Maar Ace is nog altijd in het geloof dat Sin een goede kat is en totaal geen moordenaar ofzo. Nope, Sin is innocent. Ace is dom. |
|
| |
Nathalie 1266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 jun 2017 - 20:35 | |
| Smokegaze is ook zo'n mamas kindje~ |
|
| |
Bunny 415 Actief "Small steps every day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 jun 2017 - 20:35 | |
| - Acefray schreef:
- Ace is het niet met Sin eens :C Maar Ace is nog altijd in het geloof dat Sin een goede kat is en totaal geen moordenaar ofzo. Nope, Sin is innocent.
Ace is dom. hee wij moeten eens een topic snake x ace tbh xD |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 jun 2017 - 20:38 | |
| Eigenlijk zou ik iemand wel eens willen zien proberen om Rout boos te krijgen uwu Denk niet dat het lukt :'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 jun 2017 - 20:40 | |
| - Routpaw schreef:
- Eigenlijk zou ik iemand wel eens willen zien proberen om Rout boos te krijgen uwu
Denk niet dat het lukt :'D amberpaw moet proberen miss ziet ze dan eens in dat ze te ver gaat soms 8) |
|
| |
Bo~ 928 Actief She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
Inside she was an angel
But she never knew she was
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 jun 2017 - 20:40 | |
| Chilly is niemands kindje :"D neglected child rip |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 jun 2017 - 20:41 | |
| - Routpaw schreef:
- Eigenlijk zou ik iemand wel eens willen zien proberen om Rout boos te krijgen uwu
Denk niet dat het lukt :'D Burnet zou het nog kunenn fixen denk ik |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 jun 2017 - 20:42 | |
| - Littlekit*\" schreef:
- Acefray schreef:
- Ace is het niet met Sin eens :C Maar Ace is nog altijd in het geloof dat Sin een goede kat is en totaal geen moordenaar ofzo. Nope, Sin is innocent.
Ace is dom. hee wij moeten eens een topic snake x ace tbh xD Idd omfg <33 Ace x Snake is zo geweldig. beiden van die happy floefjes B) Naja, Ace is nu weer in zijn edgy midlife crisis xD |
|
| |
Kip 1108 Actief ➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips
| CAT'S PROFILEAge: ✘ 41 moons strongGender: She-cat ♀Rank: ✘ Deputy |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 jun 2017 - 20:43 | |
| Routpaw wordt niet boos ze gaat gewoon huilen |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 jun 2017 - 20:47 | |
| - Acefray schreef:
- Littlekit*\" schreef:
- Acefray schreef:
Ace is dom. hee wij moeten eens een topic snake x ace tbh xD Idd omfg <33 Ace x Snake is zo geweldig. beiden van die happy floefjes B) Naja, Ace is nu weer in zijn edgy midlife crisis xD snake kan het gezellig gaan hebben over der app die der niet wil xD Wie maakt? (a) als ik moet word het wss morgen though ;3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 jun 2017 - 20:51 | |
| - Littlekit*\" schreef:
- Acefray schreef:
- Littlekit*\" schreef:
- Acefray schreef:
Ace is dom. hee wij moeten eens een topic snake x ace tbh xD Idd omfg <33 Ace x Snake is zo geweldig. beiden van die happy floefjes B) Naja, Ace is nu weer in zijn edgy midlife crisis xD snake kan het gezellig gaan hebben over der app die der niet wil xD Wie maakt? (a)
als ik moet word het wss morgen though ;3 Kan jij? Ik post toch morgen :3 En poor poor Snake xD Ondertussen Ace "Yup, mine don't ever want me either, but hey, I dated one?" Alright, ik wil een pixeltje maken van Ace binnenkort, wat is het leukste: [0] Ace met al zijn lovers (aka 3 zwart-witte katten met verschillende ogen die in elkaar overlopen/veranderen) [0] Ace met zijn kittens [0] Ace met bloemen en de geest van spiderfriend op zijn hoofd B) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 jun 2017 - 20:53 | |
| - Acefray schreef:
- Littlekit*\" schreef:
- Acefray schreef:
- Littlekit*\" schreef:
- Acefray schreef:
Ace is dom. hee wij moeten eens een topic snake x ace tbh xD Idd omfg <33 Ace x Snake is zo geweldig. beiden van die happy floefjes B) Naja, Ace is nu weer in zijn edgy midlife crisis xD snake kan het gezellig gaan hebben over der app die der niet wil xD Wie maakt? (a)
als ik moet word het wss morgen though ;3 Kan jij? Ik post toch morgen :3 En poor poor Snake xD Ondertussen Ace "Yup, mine don't ever want me either, but hey, I dated one?"
Alright, ik wil een pixeltje maken van Ace binnenkort, wat is het leukste:
[0] Ace met al zijn lovers (aka 3 zwart-witte katten met verschillende ogen die in elkaar overlopen/veranderen) [0] Ace met zijn kittens [0] Ace met bloemen en de geest van spiderfriend op zijn hoofd B) Haha geweldig xD [0] Ace met al zijn lovers (aka 3 zwart-witte katten met verschillende ogen die in elkaar overlopen/veranderen) [1] Ace met zijn kittens [0] Ace met bloemen en de geest van spiderfriend op zijn hoofd B) btw ^ |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 jun 2017 - 20:54 | |
| [1] Ace met al zijn lovers (aka 3 zwart-witte katten met verschillende ogen die in elkaar overlopen/veranderen) [1] Ace met zijn kittens [0] Ace met bloemen en de geest van spiderfriend op zijn hoofd B) |
|
| |
Nathalie 1266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 jun 2017 - 20:54 | |
| [1] Ace met al zijn lovers (aka 3 zwart-witte katten met verschillende ogen die in elkaar overlopen/veranderen) [1] Ace met zijn kittens [1] Ace met bloemen en de geest van spiderfriend op zijn hoofd B)
Dude~<3 |
|
| |
Kip 1108 Actief ➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips
| CAT'S PROFILEAge: ✘ 41 moons strongGender: She-cat ♀Rank: ✘ Deputy |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 jun 2017 - 20:55 | |
| [1] Ace met al zijn lovers (aka 3 zwart-witte katten met verschillende ogen die in elkaar overlopen/veranderen) [2] Ace met zijn kittens [2] Ace met bloemen en de geest van spiderfriend op zijn hoofd B)
Ik stem twee keer want spiderfriend :'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 jun 2017 - 20:56 | |
| [2] Ace met al zijn lovers (aka 3 zwart-witte katten met verschillende ogen die in elkaar overlopen/veranderen) [2] Ace met zijn kittens [2] Ace met bloemen en de geest van spiderfriend op zijn hoofd B)
cause i just wanna see a triggered pixel lurk |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 jun 2017 - 21:02 | |
| Ik moet gaan nu, tot morgen guys <3 |
|
| |
ryan ! 1509 Actief For all I know the best is over and the worst is yet to come
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 jun 2017 - 21:03 | |