|
|
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 jun 2017 - 21:25 | |
| Ik heb ondertussen wss al 7 weken ofzo examens alles fine here yk not
ik zou veel liever les hebben en dan twee weken of zelfs drie examens hebben maar dit is echt overdreven lang |
|
| |
ryan ! 1509 Actief For all I know the best is over and the worst is yet to come
| |
| |
| |
~ Moo Moo 297 Actief “A bruise is a lesson... and each lesson makes us better.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 jun 2017 - 21:31 | |
| Ohh ik heb gelukkig weinig tot geen examens. Naja, wel SE's en gewone toetsen. Die komen dan weer verdeeld over het jaar en niet allemaal in die ene toetsweek XD Maar 7 weken lang examenweek damn.. |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 jun 2017 - 21:38 | |
| - Shallow schreef:
- Sneak peek Shal x Jack uwu:
Comic 'the friendzone'
JE ZIET DE FRIENDZONE GEWOON AAN ZIJN GEZICHT HAHAHA oml its great <3 |
|
| |
Rebecca 3214 Actief TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE
| CAT'S PROFILEAge: 40 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior {Previous Leader} |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 jun 2017 - 21:39 | |
| @ Kip, check de nuggets :3 |
|
| |
ryan ! 1509 Actief For all I know the best is over and the worst is yet to come
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 jun 2017 - 21:42 | |
| @Kip; whahaha jah, ik zal het ooit inkleuren, maar nu ff pitten trusteeee ^^ |
|
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 jun 2017 - 21:46 | |
| - Lynxfang schreef:
- what lé actual fxck happened here?
Hey guys. Ik ben het. Sorry dat ik weg was voor zo lang, de rpg en de site voelde gewoon niet meer fijn voor me en ik wist niet wat ik er nog moest. Ik had andere dingen aan mijn hoofd. Misschien kom ik terug, maar dan waarschijnlijk onder een nieuwe kat. Ik weet het nog niet Welkom terug! Al denk ik niet dat wij elkaar al kennen :') |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 jun 2017 - 21:51 | |
| Vandaag en morgen gaan jullie het zonder mij moeten overleven schatties 3 Ik moest vandaag tot acht werken en morgen tot negen en dan ben ik moeeeee Vanaf zaterdag worden wss alle belangrijke topics zoals trainingen bijgewerkt! |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 jun 2017 - 21:54 | |
| Okay, ik wilde vandaag dus posten, maar er komt maar niets uit. Morgen nog eens proberen xD |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 jun 2017 - 21:59 | |
| Libellen zijn geweldige beesten. Alleen wordt ik minder blij als ze binnen zitten en je ze naar buiten wilt helpen en ze tien minuten op je vinger blijven zitten om hun kop met hun pootjes aan te raken. Eerst niet op mijn vinger willen klimmen zodat ik veilig buiten kan zetten en vervolgens niet willen vliegen want zo'n vinger is best leuk.. Ik snap ze niet xD Vorig jaar (we wonen aan het water) al een stuk of 40 libellen en water juffers uit ons huis geholpen. Als de deur open staat vliegen ze naar binnen toe. Enkele klinken in stress als bromvliegen, zijn het dus niet als je ze vindt haha. Leukere vangst dan vliegen als ik eerlijk ben |
|
| |
~ Moo Moo 297 Actief “A bruise is a lesson... and each lesson makes us better.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 jun 2017 - 22:05 | |
| - Oceanbreeze schreef:
- Libellen zijn geweldige beesten. Alleen wordt ik minder blij als ze binnen zitten en je ze naar buiten wilt helpen en ze tien minuten op je vinger blijven zitten om hun kop met hun pootjes aan te raken. Eerst niet op mijn vinger willen klimmen zodat ik veilig buiten kan zetten en vervolgens niet willen vliegen want zo'n vinger is best leuk.. Ik snap ze niet xD
Vorig jaar (we wonen aan het water) al een stuk of 40 libellen en water juffers uit ons huis geholpen. Als de deur open staat vliegen ze naar binnen toe. Enkele klinken in stress als bromvliegen, zijn het dus niet als je ze vindt haha. Leukere vangst dan vliegen als ik eerlijk ben Ik vind het sowieso rare beesten. Gaan tegen het raam aan vliegen want hey, daarbuiten ligt de wereld. Vervolgens willen ze niet meekomen dus moet je een beker pakken om ze weg te brengen. (Mijn broer pakt ze aan hun staart, maar ik ben bang dat ik de staart dan breek) en vervolgens zijn ze buiten.. Vliegen ze zo weer naar binnen toe. Ik woon dus ook aan het water. |
|
| |
Elfje 1065 Actief They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 jun 2017 - 22:21 | |
| Omgs, Ik ben echt blij dat ik World of Potter heb gevonden |
|
| |
{ Loïs 124 Actief "Oh! Can I show you what I'm proudest of?"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 jun 2017 - 22:38 | |
| |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 jun 2017 - 23:11 | |
| het is bijna alweer middernacht, ik wil gamen, ik wil posten, ik wil leren
en bo is lekker edge art van haar oc's aan het maken nice going me B) |
|
| |
Jacqueline 517 Actief what is done is done
now that i'm the only one
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 jun 2017 - 6:45 | |
| hnggg ik moet bij bijposten maar inspiratieloos atm op het vlak van posten terwijl ik wel inspiratie heb voor fanfics why |
|
| |
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 jun 2017 - 7:22 | |
| - Jinglepaw schreef:
- hnggg ik moet bij bijposten maar inspiratieloos atm op het vlak van posten terwijl ik wel inspiratie heb voor fanfics why
+1 Morning! Nog één dagje en dan zomervakantie |
|
| |
beertje 111 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 jun 2017 - 7:40 | |
| Inge mee to, nog een dagje naar school |
|
| |
Christy 376 Actief “Do you think we can be friends?” He asked.
She stared up at the ceiling. “Probably not, but we can pretend.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 jun 2017 - 8:25 | |
| Echt in zo'n goede mood nu <3 Straks laatste examen spaans, dan eindelijk paardrijden sinds een week geleden en beginnen trainen voor jumpings <3 |
|
| |
beertje 111 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 jun 2017 - 8:34 | |
| oeeh nice Chi, veel plezier met paardrijden straks c: |
|
| |
Nynke 303 Actief » Still awesome
| CAT'S PROFILEAge: » i died when i was nineteen moons Gender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 jun 2017 - 8:38 | |
| goeiemorgen!! c: vandaag lekker naar ouwehands tihihihi |