|
|
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 jun 2017 - 17:05 | |
| My old lady? Sisters topic? ^^ |
|
| |
[ ❁ ] Beertje 61 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 jun 2017 - 17:06 | |
| |
|
| |
Anouk 1167 Actief 'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face
438 IC
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 jun 2017 - 17:12 | |
| - Shallow schreef:
- Idk ik denk dat ik Shallow gewoon een verhaallijn laat maken en daarvoor heb ik iemand nodig die haar op het thunderpath kan lokken/duwen
Sica met alle liefde |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 jun 2017 - 17:13 | |
| - Snowtip schreef:
- jaas! is goed
wie maakt? Kan jij deze maken? c: |
|
| |
ryan ! 1509 Actief For all I know the best is over and the worst is yet to come
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 jun 2017 - 17:16 | |
| - Rousepaw schreef:
- Shallow schreef:
- Idk ik denk dat ik Shallow gewoon een verhaallijn laat maken en daarvoor heb ik iemand nodig die haar op het thunderpath kan lokken/duwen
Sica met alle liefde Oeh, ik denk dat een mannelijke rogue inderdaad een betere optie is aangezien ze meer manipulatief zijn (no sexism don't worry) en als het een BloodClanner was moet diegene door de consequenties wegens het overtreden van een regel. Daarnaast heb ik iemand nodig die haar kan redden, of tenminste helpen nadat ze aangereden is. (+1 voor een member want dan krijg je hondentand voor het helpen van een Clangenoot ) |
|
| |
[ ❁ ] Beertje 61 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 jun 2017 - 17:16 | |
| - Lizardpath schreef:
- Snowtip schreef:
- jaas! is goed
wie maakt? Kan jij deze maken? c: jush zal ik na mijn oefening van wiskunde doen |
|
| |
Jacqueline 517 Actief what is done is done
now that i'm the only one
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 jun 2017 - 17:20 | |
| Sure Lolo ik stuur hem later naar je door <3 En het maakt niet uit hoor, iedereen heeft dat welleens :") |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 jun 2017 - 17:39 | |
| - Shallow schreef:
- Rousepaw schreef:
- Shallow schreef:
Sica met alle liefde Oeh, ik denk dat een mannelijke rogue inderdaad een betere optie is aangezien ze meer manipulatief zijn (no sexism don't worry) en als het een BloodClanner was moet diegene door de consequenties wegens het overtreden van een regel. Daarnaast heb ik iemand nodig die haar kan redden, of tenminste helpen nadat ze aangereden is. (+1 voor een member want dan krijg je hondentand voor het helpen van een Clangenoot ) tbh zou dat een geweldig iets zijn dat samen gaat met het plannetje dat ik met Nevermind heb, dat redden enzo, maar helaas zit ie in de bergen lol XD |
|
| |
M 828 Actief "I swear I heard demons yelling"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 jun 2017 - 17:41 | |
| - Shallow schreef:
- Rousepaw schreef:
- Shallow schreef:
Sica met alle liefde Oeh, ik denk dat een mannelijke rogue inderdaad een betere optie is aangezien ze meer manipulatief zijn (no sexism don't worry) en als het een BloodClanner was moet diegene door de consequenties wegens het overtreden van een regel. Daarnaast heb ik iemand nodig die haar kan redden, of tenminste helpen nadat ze aangereden is. (+1 voor een member want dan krijg je hondentand voor het helpen van een Clangenoot ) Fortuna moet der redden c: |
|
| |
Linn 623 Actief Life begins at the end
of your comfort zone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 jun 2017 - 17:41 | |
| Aahahaha Tiger is zo lief en cute ;3; Ik hou zoveel van hem <3 Voel me nu al schuldig voor wat ik hem later ga aandoen omg |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 jun 2017 - 17:49 | |
| omfg yaasss het weekend meteen na mn examens ga ik enkle dagen naar London omfg yes ik hou zoveel van die stad <3 |
|
| |
Rebecca 3214 Actief TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE
| CAT'S PROFILEAge: 40 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior {Previous Leader} |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 jun 2017 - 18:07 | |
| @ Burn, als je het topic hebt mag je hem met een PM sturen ^^ |
|
| |
Christy 376 Actief “Do you think we can be friends?” He asked.
She stared up at the ceiling. “Probably not, but we can pretend.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 jun 2017 - 18:26 | |
| Het is echt veel te warm om te studeren ;-; |
|
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 jun 2017 - 18:30 | |
| - Burnetkit schreef:
- omfg yaasss het weekend meteen na mn examens ga ik enkle dagen naar London omfg yes ik hou zoveel van die stad <3
neem mij mee ik wil ook naar Londen ;-; |
|
| |
♧ M 97 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 jun 2017 - 18:44 | |
| Gingersplash aaa Ik heb te veel leuke accounts ;w; |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 jun 2017 - 19:08 | |
| Waarom is paella zo verschrikkelijk lekker? |
|
| |
OR
LOSE THE CHANCE
| CAT'S PROFILEAge: 40 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior {Previous Leader} |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 jun 2017 - 19:13 | |
| - Shallow schreef:
- Waarom is paella zo verschrikkelijk lekker?
Because it is @ Bad kan trouwens posten (: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 jun 2017 - 19:14 | |
| - Stallionheart schreef:
- Shallow schreef:
- Waarom is paella zo verschrikkelijk lekker?
Because it is @ Bad kan trouwens posten (: Ik wou even bijposten met Beam maar okay uwu |
|
| |
OR
LOSE THE CHANCE
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 jun 2017 - 19:17 | |
| Yay! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 jun 2017 - 19:32 | |
| Alright, dus Sicarius die haar ernaartoe lokt en erop duwt en dan Fortuna die haar redt? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|