|
|
Kip 330 Actief »"So, what would you little maniacs like to do first?"«
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jun 2017 - 21:27 | |
| - Shallow schreef:
- "Dus, wilt mademoiselle me vergezellen op mijn epische zoektocht?"
"Mijn naam is Shallow,"
Ik moest hier om lachen Shallow moet echt een soort award krijgen omdat ze genoeg geduld heeft om met Jackdaw te dealen :') @Chi; in het echte leven, ik ook lol c': Alleen Jack is grappig te bespelen, haha |
|
| |
Christy 376 Actief “Do you think we can be friends?” He asked.
She stared up at the ceiling. “Probably not, but we can pretend.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jun 2017 - 21:29 | |
| - Jackdaw schreef:
- Shallow schreef:
"Mijn naam is Shallow,"
Ik moest hier om lachen Shallow moet echt een soort award krijgen omdat ze genoeg geduld heeft om met Jackdaw te dealen :')
@Chi; in het echte leven, ik ook lol c': Alleen Jack is grappig te bespelen, haha Ik had het niet over hem hoor Fictief is het grappig maar in real niet haha xD |
|
| |
ryan ! 1509 Actief For all I know the best is over and the worst is yet to come
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jun 2017 - 21:31 | |
| - Jackdaw schreef:
- Shallow schreef:
"Mijn naam is Shallow,"
Ik moest hier om lachen Shallow moet echt een soort award krijgen omdat ze genoeg geduld heeft om met Jackdaw te dealen :')
@Chi; in het echte leven, ik ook lol c': Alleen Jack is grappig te bespelen, haha Ze weet niet eens wat een date is, tho |
|
| |
Kip 330 Actief »"So, what would you little maniacs like to do first?"«
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jun 2017 - 21:32 | |
| - Wolfdance schreef:
- Jackdaw schreef:
- Shallow schreef:
"Mijn naam is Shallow,"
@Chi; in het echte leven, ik ook lol c': Alleen Jack is grappig te bespelen, haha Ik had het niet over hem hoor Fictief is het grappig maar in real niet haha xD ohhh okay, dan snapte ik het verkeerd c': Haha maar nee, mee eens. uwu Snap niet wat nou de lol moet zijn in het rond Furball met iemand z'n gevoelens @Hannah; Shall is het meest innocent karakter op deze site hahaha :'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jun 2017 - 21:36 | |
| - Jackdaw schreef:
- Wolfdance schreef:
- Jackdaw schreef:
- Shallow schreef:
"Mijn naam is Shallow,"
@Chi; in het echte leven, ik ook lol c': Alleen Jack is grappig te bespelen, haha Ik had het niet over hem hoor Fictief is het grappig maar in real niet haha xD
ohhh okay, dan snapte ik het verkeerd c':
Haha maar nee, mee eens. uwu Snap niet wat nou de lol moet zijn in het rond Furball met iemand z'n gevoelens
@Hannah; Shall is het meest innocent karakter op deze site hahaha :'D Tja, ik wil haar ook innocent houden ze denkt vast dat een date iets is zoals uitgaan met vrienden en stuff erg op friendzones gericht :') |
|
| |
Anonymous 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jun 2017 - 21:47 | |
| #Kip: Jackdaw blijft maar beter met zijn poten van Shallow af, anders komt boze papa Shark zich ermee moeien x)
--
Oké, Butter is depressief af, maar hij is zo heerlijk om mee te posten. Die gevoelens zijn zo mooi om te beschrijven tho. Hij is gewoon aan het huilen bij een kitten, I mean... <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jun 2017 - 21:52 | |
| - Butterpact schreef:
- #Kip: Jackdaw blijft maar beter met zijn poten van Shallow af, anders komt boze papa Shark zich ermee moeien x)
--
Oké, Butter is depressief af, maar hij is zo heerlijk om mee te posten. Die gevoelens zijn zo mooi om te beschrijven tho. Hij is gewoon aan het huilen bij een kitten, I mean... <3 Oh god, hebben we die daddy issues weer whahaha :3 Omg ik moet Shadowpaw weer actief gaan krijgen but idk |
|
| |
Anonymous 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jun 2017 - 21:55 | |
| Butter denkt dat Shadow het ook opgegeven heeft en heeft het gevoel dat hij gefaald heeft als mentor xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jun 2017 - 21:57 | |
| - Butterpact schreef:
- Butter denkt dat Shadow het ook opgegeven heeft en heeft het gevoel dat hij gefaald heeft als mentor xD
awh, sorry da ik zo inactief was geraakt maar als je wilt kan ik Shadow weer actief maken? |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jun 2017 - 22:04 | |
| Je moet het zelf ook wel willen tho. Ik ga tbh niet weer trainingstopics opstarten als je geen zin hebt om actief met haar te worden. Ik steek effectief wel belangrijke tijd in dat soort topics en dan wil ik ook dat beide partijen er iets aan hebben. Dus als je het enkel voor mij gaat doen, zou ik het niet doen. Alleen als je er zelf volledig achter staat (: |
|
| |
|-/annah 168 Actief Discontent follows ambition like a shadow
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jun 2017 - 22:05 | |
| Ja, ik had al plannen om deze actief te houden, tho <3 Maar ik denk dat ik haar al warrior ga maken but idkk |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jun 2017 - 22:05 | |
| Ik kan de hele dag al niets anders doen dan denken aan kupocon omfg <333 |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jun 2017 - 22:10 | |
| - Shadowpaw* schreef:
- Ja, ik had al plannen om deze actief te houden, tho <3 Maar ik denk dat ik haar al warrior ga maken but idkk
Kun je ook doen (: Dan kun je bv doen dat iemand anders de training over heeft genomen omdat Butter op dat moment mentaal niet stabiel genoeg was of zo (al vindt hijzelf van wel xD) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jun 2017 - 22:11 | |
| - Shark schreef:
- Shadowpaw* schreef:
- Ja, ik had al plannen om deze actief te houden, tho <3 Maar ik denk dat ik haar al warrior ga maken but idkk
Kun je ook doen (: Dan kun je bv doen dat iemand anders de training over heeft genomen omdat Butter op dat moment mentaal niet stabiel genoeg was of zo (al vindt hijzelf van wel xD) Kunnen we doen, ja. We moeten wel een Shadow x Butter topicje tho |
|
| |
Freedje 478 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jun 2017 - 22:20 | |
| Sure, maar dan zit je wel tussen de reservaties, want Butter is op dit moment volzet. Ik denk dat er volgende week wel weer plaats vrij gaat komen tho ;3 Wie maakt het topic?? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jun 2017 - 22:20 | |
| Ik maak het topicje wel als je wilt ^^ |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jun 2017 - 22:27 | |
| Wahahahaha jamie dont Mousedung me with now omfg why u name look like arianna omfg why |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jun 2017 - 22:28 | |
| - Burnetkit schreef:
- Wahahahaha jamie dont Mousedung me with now omfg why u name look like arianna omfg why
now I'm curious |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jun 2017 - 22:45 | |
| - Shadowpaw* schreef:
- Burnetkit schreef:
- Wahahahaha jamie dont Mousedung me with now omfg why u name look like arianna omfg why
now I'm curious Mijn roepnaam is Jamie maar m'n wetnaam is Adriana xD And I blew Bo's mind when saying that |
|
| |
★ 205 Actief A heart that’s broken
is a heart that’s been loved
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jun 2017 - 22:46 | |
| - Acefray schreef:
- Shadowpaw* schreef:
- Burnetkit schreef:
now I'm curious Mijn roepnaam is Jamie maar m'n wetnaam is Adriana xD And I blew Bo's mind when saying that HOW IT DOESN'T EVEN SOUND THE SAME |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|