|
|
~ Moo Moo 498 Actief Being Scared is my Biggest Fear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 jun 2017 - 16:50 | |
| - Redpetal schreef:
- Sinds wanneer is Gravel Kittypet?!
also hi allemaal ;3 Sinds Gravel tijdens de journal een put is ingevallen en is meegenomen door twolegs xd |
|
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 jun 2017 - 17:00 | |
| - Gravelsmoke schreef:
- Redpetal schreef:
also hi allemaal ;3 Sinds Gravel tijdens de journal een put is ingevallen en is meegenomen door twolegs xd Oh wow, compleet gemist xD En hoe vind 'ie het kittypet-zijn? :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 jun 2017 - 17:02 | |
| - Redpetal schreef:
- Gravelsmoke schreef:
- Redpetal schreef:
also hi allemaal ;3 Sinds Gravel tijdens de journal een put is ingevallen en is meegenomen door twolegs xd Oh wow, compleet gemist xD En hoe vind 'ie het kittypet-zijn? :') Topic was nog bezig terwijl jullie al in de bergen waren joh, en ondergedolven onder alle dode katten xd En ehh, Gravel verveelt zich wss echt rot, vandaar dat ze ook lekker buitne zwerft, en het eten vind ze vies. Maar Gravel heeft atrose (ze liep weg van de journey door pijn van haar atrose, schrok van Jayflame en vloog de put in), en der tweebenen geven haar daar pijnstilling voor dus dat zal ze wel fijn vinden :'D |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 jun 2017 - 17:06 | |
| Oh whoops, Rout bestaat sinds 29 mei 1 jaar. Volledig vergeten... eh, gefeliciteerd Rout (a) |
|
| |
Rebecca 3214 Actief TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE
| CAT'S PROFILEAge: 40 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior {Previous Leader} |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 jun 2017 - 17:08 | |
| Haha, purrficiat |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 jun 2017 - 17:14 | |
| - Routpaw schreef:
- Oh whoops, Rout bestaat sinds 29 mei 1 jaar. Volledig vergeten... eh, gefeliciteerd Rout (a)
Congrats : D Officieel zit ik al meer dan 4 jaar op deze site, maar ik reken meestal maar van 31 september omdat ik vanaf dan echt actief ben geworden onder de naam Bunny x3 |
|
| |
OR
LOSE THE CHANCE
| CAT'S PROFILEAge: 40 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior {Previous Leader} |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 jun 2017 - 17:17 | |
| @ Bunny, heb jij een WC kat? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 jun 2017 - 17:17 | |
| - Stallionheart schreef:
- @ Bunny, heb jij een WC kat?
Sure, Amberpaw en Leopardpaw c: |
|
| |
OR
LOSE THE CHANCE
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 jun 2017 - 17:20 | |
| Zin om een topicje te doen? c:
---
Ik heb trouwens iets bedacht voor Stallion en zijn onmogelijkheid om Kittens te krijgen;
Stallion dekt een poes (partner? Idk) en later dekt een Rogue / Tribe kat nog een keer, waarna Stallion die kat wegjaagt. Die Tribe/Rogue kat is de echte vader maar dit weet Stallion nooit.
Kittens denken dat ze 100% Wc zijn maar dat zijn ze eigenlijk niet.
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 jun 2017 - 17:29 | |
| - Stallionheart schreef:
- Zin om een topicje te doen? c:
---
Ik heb trouwens iets bedacht voor Stallion en zijn onmogelijkheid om Kittens te krijgen;
Stallion dekt een poes (partner? Idk) en later dekt een Rogue / Tribe kat nog een keer, waarna Stallion die kat wegjaagt. Die Tribe/Rogue kat is de echte vader maar dit weet Stallion nooit.
Kittens denken dat ze 100% Wc zijn maar dat zijn ze eigenlijk niet.
Sure, als jij maakt :') en dat is best een goed idee eigenlijk ^^ |
|
| |
OR
LOSE THE CHANCE
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 jun 2017 - 17:31 | |
| Geen feel hurt voor Stallion, dat kan ik m'n schat niet aandoen :c
& Oksok c: |
|
| |
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 jun 2017 - 17:33 | |
| Ik heb me hier like 4,5 jaar terug aangemeld voor het eerst? Maar ik ben vaak genoeg lange periodes inactief geweest (a) Rout was mn comeback account, dus ik ben alweer een jaar actief *gooit confetti*
En @Bunny; omg ja Goldenpaw :'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 jun 2017 - 17:35 | |
| - Routpaw schreef:
- Ik heb me hier like 4,5 jaar terug aangemeld voor het eerst? Maar ik ben vaak genoeg lange periodes inactief geweest (a)
Rout was mn comeback account, dus ik ben alweer een jaar actief *gooit confetti*
En @Bunny; omg ja Goldenpaw :'D met Poisonpaw, de tijden <3 maar Leafheart was eigenlijk m'n eerste account, en die was van 3 juni 2013 ^^ toen was ik nog 12 rip |
|
| |
OR
LOSE THE CHANCE
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 jun 2017 - 17:37 | |
| |
|
| |
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 jun 2017 - 17:38 | |
| Leaf was ook leuk met Poisonpaw <3 Poison was eigenlijk een heel erg leuk account om te bespelen haha, al kon ik toen amper rpg'en |
|
| |
OR
LOSE THE CHANCE
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 jun 2017 - 17:38 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 jun 2017 - 17:51 | |
| Mijn eerste account was... Gravelsmoke. Ik zit hier nog niet heel lang op en ehh, ook niet super actief xd Elke kat heeft maximaal 2 topics, en ik heb 3 katten, dus dat maakt 6 topics. En dat is teveel om bij te houden. En sommige mensen hebben in totaal 50 topics en doen dat gewoon met alles 1 post per week ofzo. Hoe.Kun.Je.Zoveel.Inspiratie.Hebben. D: |
|
| |
OR
LOSE THE CHANCE
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 jun 2017 - 17:54 | |
| @ Moo Moo,
Ik begrijp er ook niks van x) Zelf kan ik altijd maar 1 account echt actief houden en ik heb er ook meerdere en voel me er schuldig over... vooral die laag stof :'D |
|
| |
dodo 350 Actief it took me a while to realize I didn't want to die but wanted my life to start
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 jun 2017 - 17:55 | |
| Dat moment dat je en serie én in het Nederlands (paperback) én in het Engels (hardcover) wilt -.- |
|
| |
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 jun 2017 - 17:56 | |
| Niet zo lang terug had ik met Rout alleen al 20 topics :'D
Dan helpt het heel erg om snel te typen haha. En soms heb ik gewoon mn post-dagen, dan gooi ik in één dag er 10-18 posts uit :') |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|