uwu✧ 10 Actief Right now it feels like we're bleeding
So deep that we might not get back up
Our words will tear through the surface
Like a paper, like a papercut
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 jun 2017 - 10:15
Kiki 1666 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 jun 2017 - 10:16 Ik hou zoveel van het nieuwe All Time Low album ofmG
Nath 204 Actief "No one hurts my family and lives. No one."
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 jun 2017 - 11:25 Bronzemask schreef: Vixen • schreef: Ik hou mijn ogen open voor open topics gemaakt door een tom-cat clankat apprentice en dat storm ik daar naar binnen, seems legit~ Glazepaw is al geclaimd door Eveningpaw, sorry XD Pijnlijk, haha
Zo, net terug van yoga en fitness, ik ben gestoord. Kan ik uitslapen, sta ik 8 uur op om naar yoga te gaan, maar wel echt heerlijk
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 jun 2017 - 12:31 VIDEO ik hou zo veel van deze video aaaaaaa
Daan 115 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 jun 2017 - 13:49 Jinglekit schreef: Bronzemask schreef: Russetpaw schreef: Russet baby <3 Goedemorgen! Is Russet gebaseert op Elisabeth Swann? Hype +1 ik hype mee <3 Beetje laat maar yeas <3
M 119 Actief They treated him like a monster
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 jun 2017 - 15:22 Goedemiddag c:iemand die een rogue/kittypet(?) heeft en een topicje wil met Viper?
Bo3 3455 Actief "Competing feelings so disparate and strange"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 jun 2017 - 15:24
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 jun 2017 - 15:24 Zo, ik ben terug van school en heb min huiswerk af. Nu lekker chillen!
ryan ! 1509 Actief For all I know the best is over and the worst is yet to come
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 jun 2017 - 15:27 Eindelijk thuis. Nu nog naar pianoles en dan posten <3
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 jun 2017 - 15:32 Amberhunt schreef: Goedemiddag mensels c: Bootje <33
~ Moo Moo 498 Actief Being Scared is my Biggest Fear
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 jun 2017 - 15:39 Viperstrike schreef: Goedemiddag c:iemand die een rogue/kittypet(?) heeft en een topicje wil met Viper? Gravel wil wel? Ik post niet enorm snel ofzo, (want school) maar af en toe.. xd
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 jun 2017 - 15:40 Gravelsmoke schreef: Viperstrike schreef: Goedemiddag c:iemand die een rogue/kittypet(?) heeft en een topicje wil met Viper? Gravel wil wel? Ik post niet enorm snel ofzo, (want school) maar af en toe.. xd Jaa isgoed~ wie maakt?
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 jun 2017 - 15:44 Viperstrike schreef: Gravelsmoke schreef: Viperstrike schreef: Goedemiddag c:iemand die een rogue/kittypet(?) heeft en een topicje wil met Viper? Gravel wil wel? Ik post niet enorm snel ofzo, (want school) maar af en toe.. xd Jaa isgoed~ wie maakt? Maakt mij niet uit ^^
Isa :3 358 Actief "Don't be trapped in someone else's dreams."
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 jun 2017 - 15:48 Zie hier, Aury's nieuwe naam
ワゾウラ 141 Actief "I prefer to have my nightmares with open eyes."
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 jun 2017 - 15:55 Wanneer je net wil gaan posten en alles en dan is je tablet toetsenbord voor t eerst leeg en moet die aan de oplader waardoor je t weer op geeft
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 jun 2017 - 16:09 Gravelsmoke schreef: Viperstrike schreef: Gravelsmoke schreef: Viperstrike schreef: Goedemiddag c:iemand die een rogue/kittypet(?) heeft en een topicje wil met Viper? Gravel wil wel? Ik post niet enorm snel ofzo, (want school) maar af en toe.. xd Jaa isgoed~ wie maakt? Maakt mij niet uit ^^ Jij? (a)
Bo3 3455 Actief "Competing feelings so disparate and strange"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 jun 2017 - 16:24 Viperstrike schreef: Amberhunt schreef: Goedemiddag mensels c: Bootje <33 M!!!
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 jun 2017 - 16:24 Waren er nog Windclanners die iets voor de volgende ceremonoe moeten. Die ga ik vanavond schrijven namelijk!
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 jun 2017 - 16:38 Viperstrike schreef: Gravelsmoke schreef: Viperstrike schreef: Gravelsmoke schreef: Viperstrike schreef: Goedemiddag c:iemand die een rogue/kittypet(?) heeft en een topicje wil met Viper? Gravel wil wel? Ik post niet enorm snel ofzo, (want school) maar af en toe.. xd Jaa isgoed~ wie maakt? Maakt mij niet uit ^^ Jij? (a) Helemaal prima
Voorkeur gebied? Anders doe ik gewoon in Rogue gebied.
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 jun 2017 - 16:47 Sinds wanneer is Gravel Kittypet?! also hi allemaal ;3
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic