Rust. - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Rust.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ravenwing
Member
Rust.  - Pagina 2 DPKsfdL
150

CAT'S PROFILE
Ravenwing
BerichtOnderwerp: Re: Rust.    Rust.  - Pagina 2 Icon_minitimezo 18 jul 2010 - 22:11

'Bedankt jongens..' Miauwde ze zacht, 'Echt.. bedankt..' miauwde Honeypaw. Ravenpaw glimlachte naar haar. 'Geen dank, we zijn er voor elkaar.' miauwde hij tegen haar en ook tegen Steelpaw. Hij keek op toen Steelpaw begon te praten. Honeypaw liep naar hem toe. 'Ze zijn altijd bij je.. In je hart' Miauwde ze zachtjes en voorzichtig. Ravenpaw knikte instemmend. Hij dacht even aan zijn eigen ouders. De vertrouwde geur van zijn moeder en haar dikke bruine vacht waar hij zich vroeger in verstopte. En de dikke lange zwarte vacht van zijn vader. Hij had zijn naam te danken aan zijn vacht die altijd in de warm zat. Hij glimlachte bij de gedachte aan de spelletjes die hij speelde met zijn ouders, met zijn broertje en zusjes. Maar hij zou ze nooit meer zien, ze zouden nooit meer terug komen. Een traan liep uit Ravenpaws oog over zijn wang en drupte in het gras. "Ik geef je vader wel een beetje gelijk als Sunpaw zou overlijden zou ik ook wegrennen van de plaats waar ze stierf, kijk soms denk je niet na en als je er spijt van hebt kan het niet anders. Je bent aardig,slim en niet lelijk dus zou je vader je nooit alleen gelaten hier als hij erover na had gedacht." hoorde hij Steelpaw tegen Honeypaw zeggen. Hij keek even naar ze. 'Steelpaw heeft gelijk, je vader houd wel van je. Hij wilde waarschijnlijk gewoon niet meer op de plaats zijn waar zijn geliefde was gestorven.' hij gaf Honeypaw een troostend likje. De zwarte kat schrok dan op van een kitten die uit het struikgewas kwam gesprongen. Haar vacht bezat vele kleuren, een lapjes kat. Hij keek hem even raar aan toen ze hen aan probeerde te vallen. 'Wat doe jij hier?' vroeg hij verbaasd, hij staarde naar de kitten die hyper heen en weer sprong. Steelpaw bleek hem te kennen, maar Ravenpaw kon zich niets herinneren van de jonge lapjeskat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyfeather
StarClan
1472

CAT'S PROFILE
Honeyfeather
BerichtOnderwerp: Re: Rust.    Rust.  - Pagina 2 Icon_minitimezo 18 jul 2010 - 22:15

Honeypaw keek op van Jaykit, en ze hield haar hoofd even scheef, ze had niet verwacht om hier een kitten tegen te komen maar ach, ze keek de laatste tijd nergens meer echt van op. Ze sloeg even speels in de richting van Jaykit met ingeklapte klauwen maar raakte hem expres niet. Ze sprong even wat achteruit en glimlachte, ze keek op toen Steelpaw de kitten bleek te kennen. 'Ken je deze kitten Steelpaw?' Ze hield haar kop even scheef en ging daarna tussen een kluit bloemen liggen. Ze legde haar kop op haar poten en sloot 1 oog even. Met haar andere oog hield ze Jaykit in de gaten, een speelse kitten kon je ook maar beter in de gaten houden want kitten tandjes in je staart konden best pijn doen. Ze sprak uit ervaring want ze had het al wel eens eerder gevoeld. Die keer had ze niet opgelet, maar van fouten leer je. Ze sloeg haar staart om haar lichaam heen en ze genoot van het zonlicht dat op haar vacht scheen.
Steelfang
Member
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Rust.    Rust.  - Pagina 2 Icon_minitimezo 18 jul 2010 - 22:21

"Ik was 6 manen en bijna apprentice het zou nog een paar dagen duren en toen was Jaykit iets groter en had ik met hem gespeeld toen hij nog klein was hij kon hard bijten en het was grappig, ik heb hem al zo lang niet gezien" Hij tikte met zijn staart op zijn achterhoofd en zei"Herken je me nog of niet" Hij tikte met zijn poot op de kleintje zijn rug en keek vrolijk. "Honeypaw eigenlijk wil ik je iets zeggen. Hij bijt niet vaak in je staart maar in je oren." Hij keek naar Honeypaw en haar onbeschermde oren. Hij ging naast haar liggen en dekte daar bij haar linker oor. "Ik ben er nog steeds aan gewend en soms bijt hij hard dus zo is je linker oor veilig. Ik heb een vraag aan jullie hebben jullie ooit er aan gedacht om later kittens te krijgen?"
Ravenwing
Member
150

CAT'S PROFILE
Ravenwing
BerichtOnderwerp: Re: Rust.    Rust.  - Pagina 2 Icon_minitimezo 18 jul 2010 - 22:28

Ravenpaw keek met gekrulde mondhoeken naar Jaykit. "Ik was 6 manen en bijna apprentice het zou nog een paar dagen duren en toen was Jaykit iets groter en had ik met hem gespeeld toen hij nog klein was hij kon hard bijten en het was grappig, ik heb hem al zo lang niet gezien" zei Steelpaw. Ravenpaw knikte bij zijn uitleg. Hij ging zitten en staarde naar de kleine kat die nog steeds speels heen en weer sprong. Zo te zien had hij vreselijk veel energie. Hij keek naar Steelpaw die naast Honeypaw ging liggen om haar linker oor te beschermen. "Ik heb een vraag aan jullie hebben jullie ooit er aan gedacht om later kittens te krijgen?" hij keek op toen Steelpaw deze vraag stelde. Hij bedacht zich nu pas dat hij er wel eens aan had gedacht als hij een van de kleine kittens zag, maar serieus erover nadenken? Nee dat nog niet. Hij schudde zijn kop. 'Nee, nog niet echt serieus. Jij dan?' miauwde hij tegen Steelpaw.
Honeyfeather
StarClan
1472

CAT'S PROFILE
Honeyfeather
BerichtOnderwerp: Re: Rust.    Rust.  - Pagina 2 Icon_minitimezo 18 jul 2010 - 22:42

Honeypaw grijnsde en trok haar oren los. 'Als jullie zo door gaan hoor ik niks meer' Ze schudde haar vacht even uit en zwiepte wat bladeren op met haar staart, misschien vond Jaykit het leuk om met bladeren te spelen. 'Ik heb een vraag aan jullie hebben jullie ooit er aan gedacht om later kittens te krijgen?' Steelpaw's vraag klonk serieus en Honeypaw dacht diep na. 'Nee, nog nooit' Antwoordde ze eerlijk, 'Ik zou zowieso geen kittens willen totdat ik de ware heb gevonden' Haar mondhoeken krulden wat bij die gedachten. Ze zweeg daarna alsnog, niet wetend wat te zeggen. Ze strekte zich uit tussen de bloemen en glimlachte vredig. De zon scheen helder neer op haar vacht die nu wel leek te gloeien. Ze sloot haar ogen en lette even niet meer op de rest. Ze was eigenlijk best wel moe geworden van het verdrietig zijn dus ze wou even uitrusten. Ravenpaw en Steelpaw zouden vast wel op de kleine Jaykit letten. Ze spitste haar oren wel, om te luisteren of er nog wat gebeurde.
Steelfang
Member
818

CAT'S PROFILE
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Rust.    Rust.  - Pagina 2 Icon_minitimezo 18 jul 2010 - 22:51

"Nou eigenlijk zou ik dit net zo openbaar willen zeggen maar ja, Sunpaw en ik hebben het erover gehad en ja we nemen kittens en misschien wel snel wanneer we warriors zijn want we hebben al een prive hol voor later" Zijn hoofd werd vuurrood en zei "Hou het please stil." Hij keek naar Ravenpaw en Honeypaw en keek een beetje beschaamd en zei "Was het te veel informatie wat ik tegen jullie heb gezegd?" Hij ging liggen en beet vlug in Honeypaw´s oor en zei"Jaykit dat doe je toch niet" Hij gaf stiekem een knipoog naar Jaykit. Steelpaw wende zijn hoofd af van Honeypaw zodat ze zijn smile niet zag. Hij was in een vage vorm van humor gekomen.

Laatst aangepast door Steelpaw op zo 18 jul 2010 - 22:54; in totaal 1 keer bewerkt
Ravenwing
Member
150

CAT'S PROFILE
Ravenwing
BerichtOnderwerp: Re: Rust.    Rust.  - Pagina 2 Icon_minitimezo 18 jul 2010 - 22:53

'Nee, nog nooit' Antwoordde Honeypaw eerlijk, 'Ik zou zowieso geen kittens willen totdat ik de ware heb gevonden' Ravenpaw knikte instemmend. 'Ik denk dat geen enkele kat kittens wilt als hij of zij, zijn waren niet heeft gevonden.' miauwde hij tegen haar. Hij vroeg zich wel eens af wie de ware zou zijn, maar hij wist dat alleen de Sterrenclan dat op dit moment zou weten. Ravenpaw rekte zich even uit en ging dan staan. Hij duwde speels tegen Jaykit aan. Hij mocht haar wel. Ze was lekker druk en zou later een goede Apprentice worden door haar nieuwsgierigheid. Hij wist dat ze vier manen was, dus over twee manen zou ze ook Apprentice worden. Hij keek dan naar Steelpaw, hij vroeg zich nog steeds af of hij al eens over kittens had na gedacht. Vast wel, hij had zijn ware immers al gevonden. Hij en Sunpaw zouden later kittens krijgen, tenminste dat nam Ravenpaw aan. Hij keek op toen Steelpaw antwoord gaf. "Nou eigenlijk zou ik dit zo openbaar willen zeggen maar ja, Sunpaw en ik hebben het erover gehad en ja we nemen kittens en misschien wel snel wanneer we warriors zijn want we hebben al een prive hol voor later" miauwde de kater, wiens hoofd vuurrood werd. Ravenpaw grinnikte eventjes. 'Ik zeg niet, ik beloof het.' miauwde hij tegen hem. "Jaykit dat doe je toch niet" zei Steelpaw toen hij zelf in de oor van Honeypaw beet. Ravenpaws mondhoeken krulde omhoog. Steelpaw had een rare humor, maar het was wel vermakelijk. Maar dat lag waarschijnlijk aan het feit dat Ravenpaws humor zelf nogal laag van niveau was.
Honeyfeather
StarClan
1472

CAT'S PROFILE
Honeyfeather
BerichtOnderwerp: Re: Rust.    Rust.  - Pagina 2 Icon_minitimezo 18 jul 2010 - 22:58

Honeypaw opende haar ogen en ze keek Steelpaw aan, waren ze al zo ver? Dat had ze eigenlijk nog niet verwacht. 'Geen zorgen, je geheim is veilig.' Miauwde ze plechtig en ze sloot haar ogen weer, eigenlijk zou ze wel willen slapen maar ze wist zeker dat Steelpaw met zijn rare humor een streek zou gaan uithalen dus ze bleef wakker en alert. En gelijk had ze. Ze hoorde iemand dichterbij sluipen en ze voelde dat iemand in haar oor beet. Honeypaw bromde wat binnensmonds en opende 1 oog. Ze deed alsof ze chagrijnig was maar haar ogen twinkelden van de pret. 'Steelpaw, geef Jaykit niet de schuld, ik weet dat jij het was, je klonk als een scheve das die door de struiken banjerde' Miauwde ze streng, maar aan het eind van de zin schoot ze in de lach. Ze kwam half overeind en ging zitten. 'Blijkbaar kan ik geen rust en stilte krijgen hier dus dan blijf ik maar wakker,' Ze klonk geamuseerd terwijl ze dat zei en ze likte de vacht op haar rug rustig schoon. Ze vond het eigenlijk niet erg. Als ze in slaap was gevallen dan had ze vannacht niet meer geslapen. Het viel haar eigenlijk op, de sfeer was van heel verdrietig plots weer naar vrolijk gegaan.
Steelfang
Member
818

CAT'S PROFILE
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Rust.    Rust.  - Pagina 2 Icon_minitimezo 18 jul 2010 - 23:04

"Ik vond het wel snel gaan alleen het is gewoon ´Amore´ de ene dag bewonderde we elkaar en de volgende dag hadden we wat en weer de volgende dag wisten we alles van elkaar en zaten elkaar te complimenteren en te vleien. Het zal ook wel snel gaan want ik gok dat ik over een maand of twee Warrior ben en dan zitten jullie met elkaar te flirten en hou meniet voor de gek. Jullie passen bij elkaar en krullen op dezelfde manier jullie mond en jullie lachen om hetzelfde namelijk om mij" Steelpaw keek heelvals naar Honeypaw en Ravenpaw. Hij ging weer liggen en rolde opzij om een uithaal te ontwijken net als een paar dagen geleden.
Jayfeather
Elder
Sanne
101

CAT'S PROFILE
Rank:
Jayfeather
BerichtOnderwerp: Re: Rust.    Rust.  - Pagina 2 Icon_minitimezo 18 jul 2010 - 23:06

[verkeerd gekeken, jaykit was dus een katertje :'])

Jaykit zwiepte speels met zijn staart, hij keek Ravenpaw aan met zijn grote oogjes. Ze hadden het over kittens, kittens kríjgen. Zachtjes duwde het kleine katertje met zijn snuitje tegen Ravenpaws zwarte flank aan. ''Honeypaw ware?'' Vroeg hij zachtjes glimlachend. ''Honeypaw hartje Ravenpaw!'' Jaykit bleef de worden herhalen en danste hyperactief in het rond. Zijn pootjes overal naar toe, en zijn ogen hadden pretlichtjes erin. Jaykit glimlachtte naar Steelpaw en sprong tegen de blaadjes aan die Honeypaw omhoog zwiepte. ''Honeypaw hartje Ravenpaw,'' weer zong hij van blijdschap de woorden. Hij danste om de twee katten heen, en grijnsde breed. Zijn kleine lichaampje zwierde in het rond. Toen struikelde hij over een wortel van de uilenboom, viel naar achter en rolde een paar keer over de kop. ''Niks aan de hand,'' deelde hij vlug mee. Toen hij opstond wankelde hij even van de duizeligheid, toen gaapte het katje. Hij sloop naar Honeypaw toe en ging bij haar buik liggen. Zijn staar lag om hem heen gewikkeld, en hij sloot zijn grote blauwe ogen. Nog een keer gaapte hij, en hij maakte een snorrend geluidje. Hij drukte zich wat dichter tegen de rode poes aan, en maakte het zich gemakkelijk. Hij bleef wakker, om te horen wat de grote katten zeiden, maar het zal niet lang meer duren, tot de slaap hem overnam. En zijn energie weer oplaadde.
Ravenwing
Member
150

CAT'S PROFILE
Ravenwing
BerichtOnderwerp: Re: Rust.    Rust.  - Pagina 2 Icon_minitimezo 18 jul 2010 - 23:17

Ravenpaw had zijn ogen gesloten en luisterde niet meer naar het gesprek van de andere katten. Maar toen hij zijn naam hoorde vallen spitste hij zijn oren om te luisteren naar het gesprek dat de katten voerde. "Jullie passen bij elkaar en krullen op dezelfde manier jullie mond en jullie lachen om hetzelfde namelijk om mij" ving hij op. Het was Steelpaw, wie kon het ook anders zijn. Ravenpaws groene ogen gingen open en keken Steelpaw droogjes aan. 'Hou jij je mond nou maar gewoon.' miauwde hij tegen Steelpaw. Hij keek even kort naar Honeypaw om te kijken hoe zíj reageerde. Hij schrok op van Jaykit die tegen zijn flank duwde. ''Honeypaw ware?'' vroeg de kleine kat zachtjes. Ravenpaw keek hem even bedenkelijk aan. 'Geen idee?' mompelde hij en hij hief zijn schouders op. Het katje begon te dansen en zong ''Honeypaw hartje Ravenpaw,''. Ravenpaw begon zich ongemakkelijk te voelen en gaf de kleine kat een zacht duwtje. Gelukkig stopte hij na een tijdje. Jaykit sloop naar Honeypaw toe en ging tegen haar buik liggen. Zijn blauwe oogjes sloten zich. Waarschijnlijk om te gaan slapen. Ravenpaws mondhoek krulde omhoog bij het zien van het slapende katje.
Honeyfeather
StarClan
1472

CAT'S PROFILE
Honeyfeather
BerichtOnderwerp: Re: Rust.    Rust.  - Pagina 2 Icon_minitimezo 18 jul 2010 - 23:22

Honeypaw verstarde van de woorden van Steelpaw en ze schoot een felle blik terug. Waarom moest Steelpaw zo vervelend doen, vroeg ze zich wanhopig af. Ze legde haar oren wat onbehaaglijk achteruit en legde haar kop neer op haar poten tussen de planten zodat haar gezichtsuitdrukking niet te zien was. Ze wist niet zeker wat ze voelde maar ze wou in ieder geval niet dat er iets van haar gezicht af te lezen was dat ze niet wou. Ze hield haar kop laag toen Jaykit ook nog eens een keer begon te zingen. Haar staartpunt zwiepte nerveus heen en weer maar ze krulde haar staart om zich heen. Ze keek even op, Jaykit was tegen haar aan gekropen. Ze wou hem eerst wegduwen maar daarna zag ze dat het kleine katertje sliep. Haar blik verzachtte en ze legde haar kop weer neer, ze vond het geen punt. Het katertje was immers heel druk geweest, dan was het begrijpelijk dat het zo moe was. Ze zwiepte nog een paar keer met haar staart maar ze hield haar ogen open, om te laten zien dat ze niet sliep.
Ravenwing
Member
150

CAT'S PROFILE
Ravenwing
BerichtOnderwerp: Re: Rust.    Rust.  - Pagina 2 Icon_minitimezo 18 jul 2010 - 23:33

Ravenpaw keek even naar Honeypaw maar die liet niet van haar gezicht aflezen wat ze vond van de wat Jaykit en Steelpaw net hadden gezegd. Ravenpaw gaapte en ging liggen. Hij was uitgeput, nog steeds van de nacht met de storm. Daarvoor had hij ook niet goed geslapen, hij werd toen namelijk bijna leerling, iets waar elke kitten naar uitkijkt. De zwarte kater rolde zich op, zijn staart krulde hij om zich heen, zijn kop legde hij op zijn poten en hij sloot zijn ogen even. Om te genieten van de rust om zich heen. Een koel briesje die fijne verkoeling bracht en het niet té warm maakte in de warmte van de zon, blies door zijn vacht. Zijn oren stonden nog steeds op alert en hij luisterde naar elk geluidje dat de andere katten maakte. Maar hij hoorde enkel hun ademhaling. Hij opende zijn ogen en keek naar Honeypaw. 'Heb jij nog broertjes of zusjes?' vroeg hij voorzichtig, hopend dat dit geen pijnlijk onderwerp zou zijn.
Steelfang
Member
818

CAT'S PROFILE
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Rust.    Rust.  - Pagina 2 Icon_minitimema 19 jul 2010 - 8:40

Ravenpaws groene ogen gingen open en keken Steelpaw droogjes aan. 'Hou jij je mond nou maar gewoon.' miauwde Ravenpaw.
Steelpaw zette zijn droge gezicht op en zegt "Probeer dan op zijn minst mij aan te kijken en niet gelijk af te dwalen naar Honeypaw" Zachtjes duwde Jaykiy met zijn snuitje tegen Ravenpaws zwarte flank aan. ''Honeypaw ware?'' Vroeg hij zachtjes glimlachend. ''Honeypaw hartje Ravenpaw!'' Jaykit bleef de worden herhalen en danste hyperactief in het rond. Zijn pootjes overal naar toe, en zijn ogen hadden pretlichtjes erin. Jaykit glimlachtte naar Steelpaw. Steelpaw glimlachte terug naar Jaykit. Hij zei "Dat is een geweldige kit, sorry voor de grapjes maar alsik niets zeg, ga ik me vervelen en nadenken. In mijn geval is dat slecht." Hij had een grote lach op zijn gezicht. Steelpaw keek naar Jaykit die tegen Honeypaw aan ging liggen en hoe de kitten in slaap viel. Steelpaw fluisterde "Moet je zien hoe lief." Steelpaw´s ogen straalden alleen nog maar uit hoe zijn hart smolt bij het zien van zo´n jonge, speelse en schattige kit. Steelpaw keek goed naar de kit en zag dat hij wakker zou kunnen worden. Steelpaw maakte een hoopje mos en tilde de kit zacht op en schoof zacht het hoopje mos onder hem, dan zou hij zachter liggen. Hij liep naar achter en ging zitten. Hij hoorde Ravenpaw´s stem die aan Honeypaw vroeg 'Heb jij nog broertjes of zusjes?'
Honeyfeather
StarClan
1472

CAT'S PROFILE
Honeyfeather
BerichtOnderwerp: Re: Rust.    Rust.  - Pagina 2 Icon_minitimema 19 jul 2010 - 9:46

Honeypaw keek glimlachend naar de kitten, nu ging ze zeker niet in slaap vallen, wie weet wat die kitten zou uithalen als ze in slaap viel en trouwens, het was veel te lief om naar te kijken. Voorzichtig gaf ze Jaykit nog een likje tussen zijn oren, 'slaap lekker.' Miauwde ze. daarna volgde ze een bloem die wuifde in de wind met haar ogen, ze genoot van de rust die er op dit moment heerste. Ze legde haar kop opnieuw op haar poten en ze zwiepte haar staart nog een beetje heen en weer. Ze luisterde naar het ritselen van de bladeren en de struiken, op ongewone dingen. Ze probeerde te vergeten wat Steelpaw en Jaykit hadden gezegd. Ze werd opgeschrikt uit haar gedachten door Ravenpaw. 'Heb jij nog broertjes en zusjes?' Vroeg hij. Honeypaw tilde haar kop op en schudde hem, 'Nee, en jij dan?' Miauwde ze voorzichtig, ze wou hem geen pijn doen met de vraag dus stelde ze hem voorzichtig, ze keek in zijn groene ogen, wachtend op antwoord.
Steelfang
Member
818

CAT'S PROFILE
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Rust.    Rust.  - Pagina 2 Icon_minitimema 19 jul 2010 - 10:20

"Honeypaw, volgens mij zijn die van hem dood. Weet je nog toen ik vertelde over mijn zus spottedtail. Zijn ogen werden dof en zijn ademhaling vertraagde even." Fluisterde Steelpaw naar Honeypaw. Steelpaw´s ogen schitterden en hij vroeg om de spanning te breken snel "Hoe willen jullie heten wanneer jullie warriors worden, wat hopen jullie." Hij keek naar Ravenpaw en Honeypaw. Hij ging zitten en keek nogmaals naar Jaykit en hoopte dat hij later mooie kittens zal krijgen maar ja met Sunpaw als moeder van die kittens zullen ze sterk en slim zijn. Hij keek naar de kitten waar hij vroeger mee had gespeeld toen de kitten nog heel klein was. Hij was groter geworden in die manen maar nog steeds iemand die grappig kon zijn tenminste als je zijn slachtoffer niet zelf was.
Ravenwing
Member
150

CAT'S PROFILE
Ravenwing
BerichtOnderwerp: Re: Rust.    Rust.  - Pagina 2 Icon_minitimema 19 jul 2010 - 11:12

Honeypaw tilde haar kop op en schudde hem, 'Nee, en jij dan?' Miauwde ze voorzichtig op Ravenpaws vraag. Ravenpaw keek haar eventjes aan en richtte dan zijn blik op Steelpaw die tegen Honeypaw begon te praten. Wat ze zeiden verstond hij niet. Hij besloot maar antwoord te geven op zijn vraag en knikte. 'Ja ik had twee zusjes.' zei hij zacht. 'En mijn broertje is verdwenen, ik heb geen idee waar hij is.' mompelde hij er achteraan. Hij keek Honeypaw aan, zijn blik gleed dan naar de kitten die diep in slaap was. Hij keek op toen Steelpaw begon te praten. "Hoe willen jullie heten wanneer jullie warriors worden, wat hopen jullie." vroeg de kat aan Honeypaw en Ravenpaw. 'Ik heb eigenlijk geen idee.' miauwde Ravenpaw als antwoord op Steelpaws vraag. 'Ik zie wel wat Bluestar voor me uit kiest op de naam ceremonie.'
Honeyfeather
StarClan
1472

CAT'S PROFILE
Honeyfeather
BerichtOnderwerp: Re: Rust.    Rust.  - Pagina 2 Icon_minitimema 19 jul 2010 - 11:18

Honeypaw luisterde naar Ravenpaw, 'Ja ik had twee zusjes.' zei hij zacht. 'En mijn broertje is verdwenen, ik heb geen idee waar hij is.' mompelde hij er achteraan. Honeypaw legde haar oren achteruit en wou overeind komen om hem te troosten. Ook Steelpaw had niet zo'n leuk verhaal. Maar ze kon niet overeind komen, dan zou ze Jaykit wakker maken. Ze bleef dus liggen. 'Het spijt me voor jullie..' Miauwde ze zachtjes. Steelpaw veranderde uiteindelijk het onderwerp. 'Hoe willen jullie heten wanneer jullie warriors worden, wat hopen jullie.' Vroeg hij. Honeypaw staarde denkend naar de lucht, ze had er al wel eens over nagedacht maar nooit haar hoop gevestigd op een naam, wie weet had Bluestar wel een hele andere naam in gedachten. Uiteindelijk gaf ze antwoord. 'Ik weet het nog niet, maar ik wil niet iets bijzonders. Iets gewoons wat niet opvalt' Antwoordde ze, haar woorden klonken alsof ze zorgvuldig uitgekozen waren en ze waren ook voorzichtig uitgesproken. Ze haalde haar voorpoot even langs haar wang en glimlachte vriendelijk. Ze legde haar poot voorzichtig weer neer in het gras en keek Ravenpaw en Steelpaw aan. 'Eigenlijk zou ik willen op staan maar dan zou ik Jaykit wakker maken' Miauwde ze ongemakkelijk, ze snapte niet hoe queens dat volhielden, dagenlang in de nursery liggen met hun kittens.
Jayfeather
Elder
Sanne
101

CAT'S PROFILE
Rank:
Jayfeather
BerichtOnderwerp: Re: Rust.    Rust.  - Pagina 2 Icon_minitimema 19 jul 2010 - 11:38

Jaykit gaapte, zijn oogjes knipperde tegen het zonlicht. Hij moest in slaap zijn gevallen, de katten hadden niet veel belangrijks gezegd. Anders had hij het zich wel herrinerd. Jaykit stond wankel van de slaap op, en strekte zich uit. ''Wat gaan we doen?'' Vroeg Jaykit al bijna springend van opwinding. Ze waren geen mentors maar misschien hadden zij iets intressant in hen hoofd. Het katertje klauterde over Honeypaw heen, en liep naar Ravenpaw. Met grote bewonderende ogen keek hij naar de grote kater. Hij ging voor zijn neus zitten, en bleef hem aan kijken. ''Hallo,'' zei hij vrolijk. Jaykit's staart zwiepte vrolijk heen en weer, en hij knipperde nogmaals zijn slaap uit zijn ogen.
Hij trippelde naar Steelpaw, en keek hem even vragend aan. Toen begon hij rond te springen, en voelde hoe nieuwe energie zijn lichaampje was binnengestroomd. Hij dacht totaal niet aan terug gaan naar het kamp. Wat kon hem het nou schelen, hij had alleen liever geen boze Bluestar. Maar zo erg zou ze het vast niet vinden, hij was toch zeker oud genoeg, om zijn eigen vacht te beschermen.
Jaykit ging weer zitten, actief en wel. Hij gaapte een keertje, en toen keerde hij zich om om tegen de blaadjes aan te slaan.
Steelfang
Member
818

CAT'S PROFILE
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Rust.    Rust.  - Pagina 2 Icon_minitimema 19 jul 2010 - 11:45

"Honeypaw, dat zijn de moeders van de kittens die willen ze vertroetellen en voor ze zorgen dat hun niks overkomt" Zijn stem begon vrolijk maar eindigde somber, hij had nooit zoiets meegemaakt. Hij zuchtte diep en liep weer terug. "Wat zijn dit deprimerende gesprekken." Hij keek naar Ravenpaw en toen naar Honeypaw. "Dat gaat lekker we zijn hier pas een tijd en ik heb meer deprimerend´s over mijn leven gezegd dan goed is." Hij schudde zijn hoofd en keek weer vrolijk en zei "Hebben jullie iets vrolijks om te zeggen. Ik kan Sunpaw´s opvrolijkende gesprekken wel gebruiken. Een ding die bliksem schicht kan me rug op" Steelpaw pakte Jaykit op en sprong met een aanloop een kleine boom in en sprong telkens hoger en rende over de takken. Hij nam een aanloop en zei snel "Hou je vast" Hij sprong zover als hij kon en landde op een boom die 2x zo groot was alsde eerste en zei" Moet je zien wat een mooi uitzicht."
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Rust.    Rust.  - Pagina 2 Icon_minitime

Rust.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Owltree-
Ga naar: