|
|
Bunny 82 Actief "If you want apples, you have to shake the tree."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 19 mei 2017 - 20:13 | |
| - Stag • schreef:
- Apple • schreef:
- Stag • schreef:
- Tiger • schreef:
- Stag • schreef:
- Tiger • schreef:
- Ik moet nog een dag ;vvvv;
Ik nog een paar want ik besloot acht vakken te kiezen Oh god good luck! ;v; Heb het waarschijnlijk toch al verpest, Engels wordt zwaar mijn compensatie punt oops jullie hebben iig nog het geluk dat je mag kiezen xD Ik mag gezellig verplicht 13 vakken liggen studeren jee~~
15 examens in totaal want wiskunde hebben we 3 keer en latijn 2 keer That sucks majorly, en dit is dus waarom ik vmbo doe, ik ben niet eens slim genoeg om ook maar een kans te hebben dat te halen Dat is dus waarom het nederlandse systeem beter is dan het Belgische, zeg maar :') hoewel ik ook wel gymnasium had gedaan als ik nederlands was geweest xD |
|
| |
Elfje 172 Actief Tú y yo nos llevamos el mundo por delante
| |
| - Apple • schreef:
- Stag • schreef:
- Apple • schreef:
- Stag • schreef:
- Tiger • schreef:
- Stag • schreef:
- Tiger • schreef:
- Ik moet nog een dag ;vvvv;
Ik nog een paar want ik besloot acht vakken te kiezen Oh god good luck! ;v; Heb het waarschijnlijk toch al verpest, Engels wordt zwaar mijn compensatie punt oops jullie hebben iig nog het geluk dat je mag kiezen xD Ik mag gezellig verplicht 13 vakken liggen studeren jee~~
15 examens in totaal want wiskunde hebben we 3 keer en latijn 2 keer That sucks majorly, en dit is dus waarom ik vmbo doe, ik ben niet eens slim genoeg om ook maar een kans te hebben dat te halen Dat is dus waarom het nederlandse systeem beter is dan het Belgische, zeg maar :')
hoewel ik ook wel gymnasium had gedaan als ik nederlands was geweest xD *is kinda happy to live in this crappy country* |
|
| |
Yanthe 802 Actief I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!
| |
| Bleh, ik ben nog niet eens begonnen met de examens x'D |
|
| |
Linn 623 Actief Life begins at the end
of your comfort zone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 19 mei 2017 - 20:15 | |
| maar maar bunny. Hebben jullie dan 1 examenperiode met 15 examens of gewoon verdeeld over het jaar. |
|
| |
»Quinty« 344 Actief Manners Maketh Man
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 19 mei 2017 - 20:26 | |
| @Daan; goed zo meid! Nu lekker genieten van je vakantie, je hebt 't verdiend C:
zit zelf nog 7 weken op school, thehe |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 19 mei 2017 - 20:27 | |
| - Bear • schreef:
- @Daan; goed zo meid! Nu lekker genieten van je vakantie, je hebt 't verdiend C:
zit zelf nog 7 weken op school, thehe Same xD |
|
| |
Kiki 1666 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 19 mei 2017 - 20:30 | |
| |
|
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 19 mei 2017 - 20:31 | |
| - Tiger • schreef:
- maar maar bunny. Hebben jullie dan 1 examenperiode met 15 examens of gewoon verdeeld over het jaar.
2 examenperiodes met 15 examens :') jee xD |
|
| |
of your comfort zone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 19 mei 2017 - 20:42 | |
| - Redpetal schreef:
- Tiger • schreef:
- maar maar bunny. Hebben jullie dan 1 examenperiode met 15 examens of gewoon verdeeld over het jaar.
2 examenperiodes met 15 examens :') jee xD
Dus.. 30 examens? xD En hebben jullie vantevoren nog toetsen? |
|
| |
Nynke 303 Actief » Still awesome
| CAT'S PROFILEAge: » i died when i was nineteen moons Gender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 19 mei 2017 - 20:50 | |
| Nieuwe avatar voor Deerkit <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 19 mei 2017 - 20:50 | |
| - Tiger • schreef:
- Redpetal schreef:
- Tiger • schreef:
Dus.. 30 examens? xD
En hebben jullie vantevoren nog toetsen? yeah 30 examens I guess xD en we hebben doorheen het jaar ofc toetsen enzo maar niet echt een toetsweek als je dat bedoelt? Dat zijn de examens hier, I guess xD |
|
| |
»Quinty« 344 Actief Manners Maketh Man
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 19 mei 2017 - 20:51 | |
| Deer is schattig <3
Ik ben eindelijk tevreden over Bear's sig :') |
|
| |
of your comfort zone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 19 mei 2017 - 20:54 | |
| - Apple • schreef:
- Tiger • schreef:
- Redpetal schreef:
- Tiger • schreef:
Dus.. 30 examens? xD
En hebben jullie vantevoren nog toetsen? yeah 30 examens I guess xD en we hebben doorheen het jaar ofc toetsen enzo maar niet echt een toetsweek als je dat bedoelt? Dat zijn de examens hier, I guess xD oké ja dan vind ik stiekem dat we allemaal gewoon gelijk zijn want wij hebben dus toetsweken met ook 9 vakken per toetsweek~ (of meer idk) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 19 mei 2017 - 20:55 | |
| - Tiger • schreef:
- Apple • schreef:
- Tiger • schreef:
- Redpetal schreef:
- Tiger • schreef:
Dus.. 30 examens? xD
En hebben jullie vantevoren nog toetsen? yeah 30 examens I guess xD en we hebben doorheen het jaar ofc toetsen enzo maar niet echt een toetsweek als je dat bedoelt? Dat zijn de examens hier, I guess xD oké ja dan vind ik stiekem dat we allemaal gewoon gelijk zijn want wij hebben dus toetsweken met ook 9 vakken per toetsweek~ (of meer idk) zijn nog altijd 6 vakken meer (a) of 12 examens/toetsen I guess xD maar ach. Ik overleef het wel xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 19 mei 2017 - 20:55 | |
| - Apple • schreef:
- Tiger • schreef:
- Apple • schreef:
- Tiger • schreef:
- Redpetal schreef:
- Tiger • schreef:
Dus.. 30 examens? xD
En hebben jullie vantevoren nog toetsen? yeah 30 examens I guess xD en we hebben doorheen het jaar ofc toetsen enzo maar niet echt een toetsweek als je dat bedoelt? Dat zijn de examens hier, I guess xD oké ja dan vind ik stiekem dat we allemaal gewoon gelijk zijn want wij hebben dus toetsweken met ook 9 vakken per toetsweek~ (of meer idk) zijn nog altijd 6 vakken meer (a) of 12 examens/toetsen I guess xD maar ach. Ik overleef het wel xD Ik overleef mijn acht vakken niet eens ik ga echt zakken ik zweer het |
|
| |
of your comfort zone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 19 mei 2017 - 20:57 | |
| Elfje: Don't u dare think that, gewoon doorzetten je ziet wel of je slaagt of zakt op 14 juni( right?) Bunny: hehe, yeah true that, maar still, wij hebben vijf toetsen die eigenlijk meetellen uiteindelijk voor je eindpunt. Al zijn vier daarvan 50% en de laatste vijfde (het examen dan) ook 50% XD Maar goed, iedereen heeft stress. School is gewoon Foxdung |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 19 mei 2017 - 20:59 | |
| - Tiger • schreef:
- Elfje: Don't u dare think that, gewoon doorzetten je ziet wel of je slaagt of zakt op 14 juni( right?)
Bunny: hehe, yeah true that, maar still, wij hebben vijf toetsen die eigenlijk meetellen uiteindelijk voor je eindpunt. Al zijn vier daarvan 50% en de laatste vijfde (het examen dan) ook 50% XD Maar goed, iedereen heeft stress. School is gewoon Foxdung Ja maar ik wil slagen, want ik wil niet nog een jaar op mijn school zitten dat wil niemand, en ik wil naar het grafisch lyceum. |
|
| |
Bo2 448 Actief Pick a star on the dark horizon and follow the light
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 19 mei 2017 - 21:00 | |
| |
|
| |
of your comfort zone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 19 mei 2017 - 21:00 | |
| Yess iedereen wil slagen. Ik heb nog nooit iemand gehoord die wilde zakken to be honest. Maar feel you, de kans dat ik slaag is ook vrij klein volgens mij. But oh well. Nog eentje en dan hopen op het beste I guess. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 19 mei 2017 - 21:02 | |
| - Tiger • schreef:
- Yess iedereen wil slagen. Ik heb nog nooit iemand gehoord die wilde zakken to be honest.
Maar feel you, de kans dat ik slaag is ook vrij klein volgens mij. But oh well. Nog eentje en dan hopen op het beste I guess. Ik kwam er net dus achter dat ik alleen nog maar mijn tekenexamen moet, en ik ga die echt verpesten, wantja, ze hebben ons totaal niet voorbereid. Ze kwamen een week van tevoren d=ja zo ziet een examen er uit gl |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|