We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Okay maar ik kan nergens posten en een Windclanner maken is zo verleidelijk maar 1. Volgende week is geen vakantie meer dus minder tijd 2. Ik heb al 5 accounts terwijl ik er origineel niet zo veel meer wilde 3. Er zijn TE VEEL leuke ideeën om uit te kiezen 4. Het is niet een must om alle clans te hebben Geef me nog eens een paar redenen want help ik ben nog steeds geneigd naar dat account 0.0
Okay maar ik kan nergens posten en een Windclanner maken is zo verleidelijk maar 1. Volgende week is geen vakantie meer dus minder tijd 2. Ik heb al 5 accounts terwijl ik er origineel niet zo veel meer wilde 3. Er zijn TE VEEL leuke ideeën om uit te kiezen 4. Het is niet een must om alle clans te hebben Geef me nog eens een paar redenen want help ik ben nog steeds geneigd naar dat account 0.0
1. Wacht gezellig tot iemand een nestje krijgt (a)
Lionroar
Member
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
I feel you Anouk. Ik heb ook altijd meer ideeën dan ik aan kan qua accounts xD
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven, every breath would be a prayer
Spoiler:
Thanks Floriske!
Thanks Quinty!
Thanks Wazoula!
Rousebell
Member
Anouk 1167 Actief 'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face
Wachten op een nestje is wel een goede reden hoop ik
Momenteel heb ik 12 warrior namen, 4 prefixes en 3 non-clan namen
Well.. ik heb een helemaal uitgewerkt karakter klaar liggen just in case. Dusja. xD Feel your struggles xD
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven, every breath would be a prayer
Spoiler:
Thanks Floriske!
Thanks Quinty!
Thanks Wazoula!
Indra
Member
Bunny 1497 Actief She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.
CAT'S PROFILE Age: 50 moons Gender: She-cat ♀ Rank: Member
Weet je, Bloom als med cat zou echt hilarisch zijn. Ze kan niet praten, dus ze zou wss echt agressief worden om dingen uit te leggen xD denk aan kruiden in hun strot stampen, spinrag hard op de wonden duwen om te tonen dat ze het erop moeten houden, druk gebaren om uit te leggen wat er mis is,.. Ik vraag me af hoe ze zelfs duidelijk zou moeten maken dat er iemand zwanger is haha of stel dat ze dan een profetie krijgt van starclan en die niet door kan geven xD
tzou echt een drama worden. :')
Lionroar
Member
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
Ik stel voor Dustrise als med cat en bloompaw als med. cat apprentice! Lol. Perfect. want Dustrise als med cat werkt ook heel goed *kuch*
Spoiler:
Thanks Floriske!
Thanks Quinty!
Thanks Wazoula!
Evergreen
Member
Floriske 2583 Actief Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know
Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie
Oh god Everstar's open topic ;v; Ga je haar ziek laten worden Flo? ;-;
Spoiler:
Thanks Floriske!
Thanks Quinty!
Thanks Wazoula!
Acefray
Dorpsslet
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
Weet je, Bloom als med cat zou echt hilarisch zijn. Ze kan niet praten, dus ze zou wss echt agressief worden om dingen uit te leggen xD denk aan kruiden in hun strot stampen, spinrag hard op de wonden duwen om te tonen dat ze het erop moeten houden, druk gebaren om uit te leggen wat er mis is,.. Ik vraag me af hoe ze zelfs duidelijk zou moeten maken dat er iemand zwanger is haha of stel dat ze dan een profetie krijgt van starclan en die niet door kan geven xD
tzou echt een drama worden. :')
It would be funny though xD Snowdance zou zich doodlachen in Starclan. Oh wait, she's already dead :""") dus dan stuk lachen ofzo
Laatst aangepast door Deerkit. op vr 5 mei 2017 - 17:18; in totaal 1 keer bewerkt
Burnetbliss
Member
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.