We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Die wenkbrauwen zijn vreselijk maar ik ben te lui om mn sig te veranderen xD whoops
::
[ made by floriske, beertje, marlie & bo2 <3 ]
[ made by luca <3 ]
[ made by babs <3 ]
[made by kipp <3 ]
[ made by m <3 ]
[ made by daan! <33 ]
Sandflower
Member
• Daanz 576 Actief "There's always gonna be some canyon in the way. There's always gonna be a river I cannot cross. Somewhere along this path that's chosen me. I know I'm gonna fall down, feel lost, feel weak."
Oh Flo, is het oké als ik een topic Rout x Ever maak? Rout gaat proberen haar een beetje op te fleuren :'D
Ja, leuk! :3
En verder, als er iemand is die een topicje met The Fantastic Mr Tips wil...? :3
Ik heb Viperstrike die is achtergebleven dus als je zin heb?? c:
Is goed! Mr. Tips komt niet veel de twoleg place uit, tho, hooguit een klein stukje, dus Viper moet wel zin hebben om bij de huizen in de buurt te komen ~
It is walking evenly between you and me, this truth, this terror And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror
Spoiler:
Everstars vorige os, gemaakt door Soof:
Mijn accounts (bedankt Thickcheek!):
Gemaakt door Silvergale (Assie) bij de Secret Santa 2014!:
Een supercoole ava:
Vorige setje:
Wolfblood
Deputy
Kip 1108 Actief ➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips
Oh Flo, is het oké als ik een topic Rout x Ever maak? Rout gaat proberen haar een beetje op te fleuren :'D
Ja, leuk! :3
En verder, als er iemand is die een topicje met The Fantastic Mr Tips wil...? :3
Ik heb Viperstrike die is achtergebleven dus als je zin heb?? c:
Is goed! Mr. Tips komt niet veel de twoleg place uit, tho, hooguit een klein stukje, dus Viper moet wel zin hebben om bij de huizen in de buurt te komen ~
Das geen probleem ^-^ ik maak wel~
::::
Burnetbliss
Member
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
Als er nog iemand een setje wilt met littekens op zoals van Rune en Sand ik sta atm open voor het maken van zo'n setjes voor te oefenen en tussen het leren wat anders te doen ;3; so por me maar als je wilt <3
If I could begin to be
half of what you think of me
I could even learn how to love
Acefray
Dorpsslet
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
Ik ben heel even op vakantie en zo veel shit gebeurd er gowd. Ik ga proberen vandaag wat te posten met Ace :"D Poor dude
sorry james (a) still love ya <3
Lurk better stalk him in Starclan
Maar nu wil ik dit wel gaan gebruiken voor mijn plan om Ace weer te maken zoals hij eerst was (a') Aka dark forest neigingen B) Who knows hoe lang hij dat volhoud
Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Burnetbliss
Member
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
Ik ben heel even op vakantie en zo veel shit gebeurd er gowd. Ik ga proberen vandaag wat te posten met Ace :"D Poor dude
Maar nu wil ik dit wel gaan gebruiken voor mijn plan om Ace weer te maken zoals hij eerst was (a') Aka dark forest neigingen B) Who knows hoe lang hij dat volhoud
het zou zo dramatisch zijn als hij uiteindelijk in de DF komt en hij nooit meer lurk zou zien als ie uiteindelijk ded gaat
If I could begin to be
half of what you think of me
I could even learn how to love
Acefray
Dorpsslet
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
het zou zo dramatisch zijn als hij uiteindelijk in de DF komt en hij nooit meer lurk zou zien als ie uiteindelijk ded gaat
Ja. Wss dat hij niet zover komt want hij is een hippy maar mijn goal is dat hij iemand nog een keer gaat killen :3 Want tjahhhh hij is opgevoed met idee dat dat gwn mag B) Wss als hij dad is gaat hij weer normaal doen
Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Bronzemask
StarClan
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
Oh god waarom bedenk ik altijd plottwists voor mijn katten. Wat is mis met mij.
Ik was eigenlijk aan het bedenken om Swiftkit op latere leeftijd helemaal om te gooien. Of haar in ieder geval op een gegeven moment tijdens haar apprentice tijd andere .. pittige karaktereigenschappen te laten ontwikkelen. ;v;