|
|
Anouk 1167 Actief 'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face
438 IC
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 mei 2017 - 14:34 | |
| Die momenten dat ik nergens kan posten ben ik echt te sterk geneigd om toch maar een nieuw account er bij te nemen omdat ik 'de tijd er toch wel voor heb' niet dus alhoewel nu wel want vakantie |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 mei 2017 - 14:38 | |
| - Rousepaw schreef:
- Die momenten dat ik nergens kan posten ben ik echt te sterk geneigd om toch maar een nieuw account er bij te nemen omdat ik 'de tijd er toch wel voor heb'
niet dus alhoewel nu wel want vakantie feel you ik stond net op het punt om een ts aan te maken, maar toen besefte ik me dat ik volgende week weer school heb = weinig tijd om te posten also komen morgen mijn neefje en nichtje bij me logeren en daarna heb ik nog maar drie dagen over waarvan het weekend ook weer volgeboekt is xD |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 mei 2017 - 14:44 | |
| Ahh ik ben foto's van elfia die ik gemaakt heb aan het doorkijken. Ze zijn zo leuk c:
|
|
| |
Anouk 182 Actief Beauty fades
That is why it is beautiful
119 IC
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 mei 2017 - 14:55 | |
| - Swallowflight schreef:
- Rousepaw schreef:
- Die momenten dat ik nergens kan posten ben ik echt te sterk geneigd om toch maar een nieuw account er bij te nemen omdat ik 'de tijd er toch wel voor heb'
niet dus alhoewel nu wel want vakantie feel you
ik stond net op het punt om een ts aan te maken, maar toen besefte ik me dat ik volgende week weer school heb = weinig tijd om te posten also komen morgen mijn neefje en nichtje bij me logeren en daarna heb ik nog maar drie dagen over waarvan het weekend ook weer volgeboekt is xD Dit is op het moment heel erg real |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 mei 2017 - 15:11 | |
| Ik ben kinda bored c""": idk, ben klaar met m'n boekverslag en heb zover ik weet overal bijgepost en nu weet ik niet wat ik moet doen lol ik heb echt geen leven omg |
|
| |
M 1126 Actief "Chew bubble gum like a boss"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 mei 2017 - 15:14 | |
| Over een kwartiertje mag ik de cruiseschip op ieeee (a) |
|
| |
»Quinty« 118 Actief "It wasn't my fault. We had no choice"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 mei 2017 - 15:54 | |
| Have fun!
-
Whoop, Rough is gekleurd <3 Al ben ik nog wel eventjes bezig met zijn profiel xD |
|
| |
dodo 350 Actief it took me a while to realize I didn't want to die but wanted my life to start
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 mei 2017 - 15:55 | |
| iemand die een setje wilt maken voor skull? met gif als dat kan :3 |
|
| |
Anouk 1167 Actief 'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face
438 IC
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 mei 2017 - 15:57 | |
| Zou ik wel willen doen hoor ^^
Ik ben alleen geen pro |
|
| |
Loïs 2051 Actief 'May they sing your names with love and with fury'
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 mei 2017 - 15:58 | |
| Ik was met weerwolven een keer het stiekeme meisje, en dan mag je koekeloeren als de weerwolven bezig zijn. Nou toen deed k dus gewoon mee met de weerwolven, gewoon hard ja knikken als ze er iemand uit gingen stemmen en zo. Niemand had me door |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 mei 2017 - 16:02 | |
| - Panthergrowl schreef:
- Ik was met weerwolven een keer het stiekeme meisje, en dan mag je koekeloeren als de weerwolven bezig zijn. Nou toen deed k dus gewoon mee met de weerwolven, gewoon hard ja knikken als ze er iemand uit gingen stemmen en zo. Niemand had me door
ahahaha omg xD |
|
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 mei 2017 - 16:02 | |
| |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 mei 2017 - 16:10 | |
| - Swallowflight schreef:
- Panthergrowl schreef:
- Ik was met weerwolven een keer het stiekeme meisje, en dan mag je koekeloeren als de weerwolven bezig zijn. Nou toen deed k dus gewoon mee met de weerwolven, gewoon hard ja knikken als ze er iemand uit gingen stemmen en zo. Niemand had me door
ahahaha omg xD omg wacht daar heb ik nog nooit over nagedacht. Dat is zo slim xD |
|
| |
Loïs 2051 Actief 'May they sing your names with love and with fury'
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 mei 2017 - 16:12 | |
| |
|
| |
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 mei 2017 - 16:15 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 mei 2017 - 16:22 | |
| |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 mei 2017 - 16:40 | |
| Ik was een keer weerwolf voor like bijna alle potjes, dus Maaike dr zusje wees altijd meteen naar mij. En toen heb ik me er bij het laatste potje zo verontwaardigd uit gepraat dat ze opnieuw meteen mij aanwees en toen hebben ze haar geëxecuteerd en had ik gewonnen x'D |
|
| |
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 mei 2017 - 16:41 | |
| - Firedance schreef:
- Ik was een keer weerwolf voor like bijna alle potjes, dus Maaike dr zusje wees altijd meteen naar mij. En toen heb ik me er bij het laatste potje zo verontwaardigd uit gepraat dat ze opnieuw meteen mij aanwees en toen hebben ze haar geëxecuteerd en had ik gewonnen x'D
Lolll geweldig dat xD Ik hou van dat spel gewoon om mindgames met anderen te spelen. en het is vooral geweldig als je weerwolf bent en wint~ |
|
| |
Bunny 275 Actief "Take this pencil and draw a circle, not a heart, because a heart can be broken but a circle never ends."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 mei 2017 - 16:43 | |
| Conclusie: Iemand moet weerwolven meenemen op de meeting(s) xD |
|
| |
»Quinty« 118 Actief "It wasn't my fault. We had no choice"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 mei 2017 - 16:43 | |
| Roughsand is ook done <3 Het gaat een ingewikkeld character worden, omdat dingen niet helemaal goed explained worden als dat ik zou willen, maar idk :') i like it <3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|