|
| Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Dance me to the moon do 27 apr 2017 - 13:54 | |
| . A V E C T O U T M O N C O E U R .
Rustig ging de kitten gaan zitten bij een groepje riverclanners om langzaam haar pootje op te tillen en deze te likken. Met haar helblauwe ogen bestudeerde ze de roestkleurige poot even zorgvuldig waarna haar blik al snel werd gericht op de katten die van een andere clan waren. Wel meteen sprong de jonge poes recht en glimlachte ze kalm naar hen. Het werd echter al snel wat weg geveegd toen ze even verterend terug lachten en toen weg liepen. Burnet keek ze even kalm na, om rustig verder de groep in te wandelen. Met een kalme blik bestudeerde ze de katten om af en toe een vriendelijke; 'hallo!' uit te brengen met een glimlachje.
-Greykit
|
| | | Linn 94 Actief Let's be sinners to be saints
Let's be winners by mistake
| |
| Onderwerp: Re: Dance me to the moon do 27 apr 2017 - 14:16 | |
| De pluizige kitten zat rustig te spelen met een mosballetje dat Vixenleap ergens voor haar vandaan had gehaald. Ze was een lieve kitten, dat had haar moeder haar verteld, gezellig ook. Ze zeurde niet, of in ieder geval weinig, over de grote afstanden die ze moesten afleggen en deed gewoon voornamelijk vrij rustig als iemand haar moest dragen - wat bijna altijd zo was, want een kitten van een maan oud kon nog moeilijk op zo'n vlot tempo meelopen. Ze deed alsof het balletje haar grootste vijand was en sloop erop af, wellicht wat lompjes want ze was nog te jong om echt fatsoenlijk te kunnen sluipen en met de pluizige vacht die ze had zag dat er wellicht vrij grappig uit. Opeens hoorde ze een hallo in haar buurt en nieuwsgierig keek ze op. Ze zag een kitten die enkele manen ouder dan haar was en de kitten rook anders dan haar. Was ze dan van een van de andere clans? Nieuwsgierig draaide ze zich naar haar toe, zette een vriendelijke glimlach op en begroette haar terug: "H-hoi!" Oh, wat leuk! Iemand nieuw om te ontmoeten! |
| | | Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Dance me to the moon do 27 apr 2017 - 14:31 | |
Het duurde niet lang voordat een kitten haar benaderde en haar ook begroette met een toch wel wat twijfelachtige 'hoi'. Het klonk enkel zo maar verder zou de kleine rosse er niet op in gaan. Burnet inspecteerde de poes even waarna ze een kalme glimlach op haar gezicht kreeg toen ze oogcontact maakte met haar. "Hey~" zei ze wel meteen terwijl ze even nieuwsgierig rondkeek. Even dacht ze na... Sloot ze haar ogen en keek ze snel terug op met een uitdagende glans in haar oogjes. "Heb je zin in een avontuur?"
|
| |
| Onderwerp: Re: Dance me to the moon do 27 apr 2017 - 14:38 | |
| Ze glimlachte vriendelijk naar de kitten, haar gestotter was enkel geweest omdat ze niet precies wist hoe ze de woorden had moeten uitspreken. Ze had immers nog niet met heel veel katten gesproken, dit was ook nieuw voor haar. Zo'n nieuwe kat, met een nieuwe geur en misschien wel nieuwe ideeën.. nieuwe dingen om te doen! Nieuwgierig bleef ze de andere kitten aankijken, wachtend op een antwoord. Deze begroette haar weer terug en vroeg haar uiteindelijk of ze zin had in een avontuur. Nou.. duh! "Altijd!" Zei ze vrolijk. "Waarheen?" Ze had nog niet zo heel veel gezien hier, nog niet echt tijd gehad om de boel te onderzoeken. Vixenleap liet haar niet vaak alleen, maar nu de poes druk bezig leek te zijn met iemand anders, kon ze er misschien eens tussenuit glippen. Met deze leuke kat van een andere clan. Oh, wat spannend! |
| | | Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Dance me to the moon vr 5 mei 2017 - 14:40 | |
de poes die ze haad had aangesporken leek haar afwachtend aan te kijken. De plompe kitten wist niet goed waarom de ander zo was, maar goed dan. Whatever, er was toch geen care. "Altijd!" Zei de jongere poes tegen haar en ze knipperde even, ookal had ze misschien ook zo opgetogen geklonken wist ze niet dat de ander dat ook zou zijn. "Waarheen?" Klonk er van de riverclanner af en de rossige kattin dacht even na. "Ik heb hier laatste en wezen op twee poten gezien he!" zei ze. "En die heeft me aangeraakt," uhu. "Dat was zo cool... Als je wil kan ik je tonen hoe nice dat is!" want dat was pas een echt avontuur.
|
| |
| Onderwerp: Re: Dance me to the moon za 6 mei 2017 - 15:23 | |
| De kitten bleef de Windclan kitten aankijken en kort verbaasd knipperde ze met haar ogen. Een beest met twee benen? Zij had er vier, hoe kon iemand op twee benen lopen? "Echt waar? Bestaan die?" Sprak ze, vol verwondering. Ze had ze nog nooit gezien. Haar moeder had er eigenlijk nog nooit iets over gezegd, zelfs. Ze knikte vervolgens. "Ja, laat me een zien!" Zei ze weer enthousiast. Ze wilde graag het aparte wezen zien. "Kunnen ze praten?" Ze wilde meer weten over deze rare wezens. Misschien wist Burnetkit hier wel veel over. |
| |
| Onderwerp: Re: Dance me to the moon ma 8 mei 2017 - 13:05 | |
Het grijze geval tegenover haar was best wel nice, nicer dan de gemiddelde kat die ze op een dagbasis zag. "Echt waar? Bestaan die?" Ze knikte meteen met een brede glimlach naar de ander. "Ja, laat me een zien!" Ze knikte. "Let's go!" zei ze met een zwiep van haar staart. Ze wist hoe gevaarlijk een twoleg kon zijn... ùaar zij had ze al eens overwonnen, dus het kon vast geen kwaad! "Kunnen ze praten?" Hm... "Ja," zei ze even nadenkend. "Ze make rare geluiden, maar dat zal je wel zien," zei ze. yes.
|
| |
| Onderwerp: Re: Dance me to the moon vr 12 mei 2017 - 11:05 | |
| Ze had geen enkel idee hoe die 'tweebenen' eruit zagen. Haar moeder had haar er altijd ver van weg gehouden, maar nu was ze er niet om haar te vertellen dat het niet mocht - en natuurlijk ging Greykit daar dan ook gewoon gebruik van maken. Het kon geen kwaad, toch? Het waren ook maar wezens! En bovendien, ze was toch véél te schattig. Niemand die haar pijn zou willen doen, toch? Ze glimlachte en liep met Burnetkit mee. Ze fronste kort toen ze hoorde over de rare geluiden, maar de glimlach bleef op haar gezicht staan. Oh, wat spannend! "En ze zijn groot, toch? Veel groter dan ons?" Ze keek even naar de windclan poes, maar al snel liet ze haar blik weer voor zich uitvallen. Opzoek naar die rare wezens. |
| |
| Onderwerp: Re: Dance me to the moon za 13 mei 2017 - 9:48 | |
Een frons verscheen op de kop van de Riverclan poes. Ze knipperde enkel en sloeg haar ogen naar voren, zodat ze kon zien waar ze heen ging. De kitten vroeg haar of ze groot waren en even dacht de licht rossige poes na. Ja ze waren wel groot maar niet meteen om wow van te zeggen. De bomen en tweebeen nesten waren groter geweest. Ze waren ook gewoon als stokjes. Dus als ze op hun vier benen zouden lopen zouden ze vast wel niet zo groot zijn. Maar ofdat ze veel groter waren dan hun? Ze knikte even rustig naar de andere poes. "Ja ze zijn wel veel groter dan ons, maar dat komt ook omdat ze op hun twee achterpoten lopen... Als ze op hun vier poten zouden lopen zouden ze vast niet eens zo groot zijn," glimlachte de poes even rustig naar de ander. 208
|
| |
| Onderwerp: Re: Dance me to the moon di 13 jun 2017 - 14:47 | |
| Ze wilde heel graag een tweebeen zien, want hoe Burnetkit het bracht waren ze vast heel erg interessant en cool om te aanschouwen. Greykit had nooit gedacht dat ze zo'n avontuur deze dag tegemoet zou gaan, maar nu het ging gebeuren voelde ze toch echt wel haar pootjes tintelen van de spanning en de enthousiasme. Haar helderblauwe ogen gleden naar de ander en even glimlachte ze door haar woorden. Ze waren veel groter dan hen dus, maar dat kwam omdat ze op twee benen stonden. Zouden katten eigenlijk ook op twee benen kunnen lopen? Dat zou echt heel raar uit zien, bedacht Grey zich. "Interessant.." sprak ze dan zacht uit, haar ogen weer voor zich uit richtend, terwijl ze naast de ander liep. "Hoe ver lopen is het nog?" Ze had geen geduld, nee, ze wilde nu een tweebeen zien! |
| | | | Onderwerp: Re: Dance me to the moon | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |