|
|
Anna/Duckface & {Tijdelijk} Lilith ;) 474 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 mei 2017 - 17:23 | |
| En deze moet eigenlijk al elder zijn c: |
|
| |
Bunny 1497 Actief She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 mei 2017 - 17:24 | |
| Ik ga maar eens posten met amber :') ik heb eigenlijk zin om een nieuw setje te maken voor haar maar ik vind plaatjes vinden zo moeilijk :') (iemand die der toevallig heeft? Ze is een kortharige lichtbruine tabby met niets van wit) edit; nm, ik heb er gevonden xD |
|
| |
Linn 1320 Actief And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 mei 2017 - 17:30 | |
| - Butterstar schreef:
- Pff ik wil nieteens weten hoeveel ik dr heb xD
(Wou ip checken maar zit bij Waz dus dat telt niet) Volgens mij heb jij er ook wel een heleboel Mim xD I just love creating new characters oops |
|
| |
Bunny 1497 Actief She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 mei 2017 - 17:38 | |
| Voila een nieuw setje voor amber <3 |
|
| |
• Daanz 576 Actief "There's always gonna be some canyon in the way. There's always gonna be a river I cannot cross. Somewhere along this path that's chosen me. I know I'm gonna fall down, feel lost, feel weak."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 mei 2017 - 17:57 | |
| Heb gepost op de vigil guys -ziet dit nu pas whoops late- <3 Omg Dustrise <33 |
|
| |
Elfje 454 Actief "Even strength had to bow to wisdom sometimes"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 mei 2017 - 17:59 | |
| ik zit dus blijkbaar vanaf woensdag een paar dagen zonder internet, great als je online oude examens wilt oefenen ter voorbereiding. |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 mei 2017 - 18:01 | |
| -kijkt bij de top nogwat van spammers van vandaag- uh whoops xD nu voel ik me echt een spammer |
|
| |
Rivkikker 142 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 mei 2017 - 18:04 | |
| Woohoo, heb eindelijk mijn wiskunde af, nu lekker posten xD |
|
| |
CHI 32 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 mei 2017 - 18:23 | |
| Rootpaw gaat echt zo'n ettertje worden. xD |
|
| |
Rivkikker 142 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 mei 2017 - 18:28 | |
| Echt elke keer als ik die slingers zie wordt ik weer happy xD |
|
| |
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 mei 2017 - 18:32 | |
| Chi: omg so cute <33
-- En uh ik ben heel misschien alle accounts na aan het gaan opzoek naar al mijn accounts. En ik zit op pagina 50 van accounts nu en heb heel misschien al 34 accounts opgeschreven..
Why did no-one stop me omg. |
|
| |
CHI 32 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 mei 2017 - 18:33 | |
| - Dustrise schreef:
- Chi: omg so cute <33
-- En uh ik ben heel misschien alle accounts na aan het gaan opzoek naar al mijn accounts. En ik zit op pagina 50 van accounts nu en heb heel misschien al 34 accounts opgeschreven..
Why did no-one stop me omg. Ghehe ik ga nooit al m'n accounts nog eens nagaan. Teveel werk, veel te veel xD |
|
| |
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 mei 2017 - 18:36 | |
| - Rootpaw schreef:
- Dustrise schreef:
Why did no-one stop me omg. Ghehe ik ga nooit al m'n accounts nog eens nagaan. Teveel werk, veel te veel xD Yes but I want to know ;v; en ik wil geen staflid daarmee lastig vallen want het is echt een lange lijst probably hehe. Gelukkig atm niet meer, met mijn nieuwe IP adress and all. |
|
| |
• Daanz 576 Actief "There's always gonna be some canyon in the way. There's always gonna be a river I cannot cross. Somewhere along this path that's chosen me. I know I'm gonna fall down, feel lost, feel weak."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 mei 2017 - 18:37 | |
| Oh StarClan heb nu al medelijden met Sand XD |
|
| |
CHI 32 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 mei 2017 - 18:57 | |
| Hihi arme sand x'D
Okay, ik was like so inspiratieloos dus heb de naam maar ergens neergekwakt in de sig. ;u; |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 mei 2017 - 18:58 | |
| |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 mei 2017 - 18:59 | |
| - Dustrise schreef:
- Rootpaw schreef:
- Dustrise schreef:
Why did no-one stop me omg. Ghehe ik ga nooit al m'n accounts nog eens nagaan. Teveel werk, veel te veel xD Yes but I want to know ;v; en ik wil geen staflid daarmee lastig vallen want het is echt een lange lijst probably hehe. Gelukkig atm niet meer, met mijn nieuwe IP adress and all. Mij val je dr niet mee lastig hoor xd ik lach me juist rot om alles te zien (heeft zelf ook een waslijst) |
|
| |
CHI 32 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 mei 2017 - 18:59 | |
| Thankies <'3
Heb het plaatje toch ietsies feller gemaakt (A) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 mei 2017 - 19:00 | |
| zal ik een topic maken voor root x sand? ^^ |
|
| |
CHI 32 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 mei 2017 - 19:01 | |
| Ja hoor is goed!
Ik ga eens ff proberen rechten en frans in mn kop te krijgen :') |
|
| |