Blup 754 Afwezig “Excuse me I’m not fat I’m fluffy”
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 apr 2017 - 15:07 - Everstar - Tigergaze - Smokegaze Staat genoteerd! Wie er nog op wilt moet snel zijn (a)
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 apr 2017 - 15:08 Thornface? (a)
IC post count: 242 Posts are loading :: Vriendschap • Toewijding • Vreugde • Mededogen • Hoop • Nieuwsgierigheid • Zelfvertrouwen • Moed • Rechtvaardigheid
---
Friendship • Dedication • Happiness • Compassion • Hope • Curiosity • Confidence • Courage • Justice
(Hier stonden afbeeldingen, maar de linkjes werken niet meer, oeps!)
A Clan Thorn Apart
(Avatar & sig)
April Fools 2019
Art in ava by Jamie - Art in sig by Kip
April 1st 2018
Anouk 1167 Actief 'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face
438 IC
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 apr 2017 - 15:09 Kun je m'n Hellapoof tekenen?
Rousebell ambulance door Femke
:.:.:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 apr 2017 - 15:11 Hellapoof en Thorn staan der op :3
Nathalie 1266 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 apr 2017 - 15:15 Ik heb Smoke's uiterlijk beschreven op zijn profiel (A)
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 apr 2017 - 15:17 Demonslayer schreef: Hellapoof en Thorn staan der op :3 Succes! c:
IC post count: 242 Posts are loading :: Vriendschap • Toewijding • Vreugde • Mededogen • Hoop • Nieuwsgierigheid • Zelfvertrouwen • Moed • Rechtvaardigheid
---
Friendship • Dedication • Happiness • Compassion • Hope • Curiosity • Confidence • Courage • Justice
(Hier stonden afbeeldingen, maar de linkjes werken niet meer, oeps!)
A Clan Thorn Apart
(Avatar & sig)
April Fools 2019
Art in ava by Jamie - Art in sig by Kip
April 1st 2018
{ Loïs 281 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 apr 2017 - 15:20 Bronzemask schreef: VIDEO TIEN JAAR AL?!
@Nath: Zijn Roseburn en Smokegaze eig half-sibs? Ja toch?
Nathalie 1266 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 apr 2017 - 15:25 Otterdive schreef: Bronzemask schreef: VIDEO TIEN JAAR AL?! @Nath: Zijn Roseburn en Smokegaze eig half-sibs? Ja toch? Ja, dat klopt. Smokegaze is kitten van Butterstar x Smoketear (lang verhaal).
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 apr 2017 - 15:53 Routpaw schreef: Ik heb een leuk idee voor n nieuwe naam en nu wil ik meteen een nieuw account aanmaken :v Somebody stop me aaaa Wat is de naam? :3
Daan 38 Actief You were always faster than me. I'll never catch up with you, with you. Oh I can feel them coming for me
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 apr 2017 - 16:00 Routpaw schreef: Ik heb een leuk idee voor n nieuwe naam en nu wil ik meteen een nieuw account aanmaken :v Somebody stop me aaaa watdann omg
okay een setje voor pale maar nog altijd niet 100% tevreden ermee hmn
there are no demons in hell they are all here
Anouk 32 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 apr 2017 - 16:04 Routpaw schreef: Ik heb een leuk idee voor n nieuwe naam en nu wil ik meteen een nieuw account aanmaken :v Somebody stop me aaaa Ik wil de naam weten
I feel u maar like doe het niet want anders eindig je met 300 accounts
En ja blijkbaar was ik toch nog niet klaar met het maken van setjes voor oude accounts
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
Nathalie 1266 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 apr 2017 - 16:19 Even het leven van Smokegaze uit getypt. Jeetje, je kan er wel aanzien dat ik niet heel actief ben geweest met Smokegaze :/ Nu hopen dat Smokegaze een kater gaat worden met meer persoonlijke gebeurtenissen.
Demi 419 Afwezig "You never understood me,
you never really tried."
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 apr 2017 - 16:35 Ik heb nieuwe account-kriebels ;w;
Nath 160 Actief That strong father doesn't tell hist cub, 'Son, stay weak so the wolves can get you.' He says, 'Toughen up, this is reality we are living in.'
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 apr 2017 - 16:36 Sagefeather schreef: Ik heb nieuwe account-kriebels ;w; Just do it. Maak een maatje voor Smokegaze, hij heeft nog steeds geen maatje :c
Demi 419 Afwezig "You never understood me,
you never really tried."
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 apr 2017 - 16:41 Snowkit~ schreef: Sagefeather schreef: Ik heb nieuwe account-kriebels ;w; Just do it. Maak een maatje voor Smokegaze, hij heeft nog steeds geen maatje :c Ugh ik had mezelf beloofd van niet c':
ik wilde eigenlijk langzamerhand gaan stoppen met WC lol
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place CAT'S PROFILE Age :
58 manen Gender :
She-cat ♀ Rank :
- (ooit Senior Tunneler van WindClan)
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 apr 2017 - 16:45 Sagefeather schreef: Snowkit~ schreef: Sagefeather schreef: Ik heb nieuwe account-kriebels ;w; Just do it. Maak een maatje voor Smokegaze, hij heeft nog steeds geen maatje :c Ugh ik had mezelf beloofd van niet c':ik wilde eigenlijk langzamerhand gaan stoppen met WC lol Waarom D:
And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leaveYou see it meant everything to me
❀ Loïs 159 Actief ❀ She is so much more
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 apr 2017 - 17:07 Sagefeather schreef: Snowkit~ schreef: Sagefeather schreef: Ik heb nieuwe account-kriebels ;w; Just do it. Maak een maatje voor Smokegaze, hij heeft nog steeds geen maatje :c Ugh ik had mezelf beloofd van niet c':ik wilde eigenlijk langzamerhand gaan stoppen met WC lol Nooees :c
Rivkikker 142 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 apr 2017 - 17:16 Iemand zin in een journey topicje?
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic