|
|
Quinty 282 Actief There are times when I look at people and see nothing worth liking
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 apr 2017 - 21:09 | |
| Scarletkit gaat niet in Starclan geloven :'D |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 apr 2017 - 21:53 | |
| Dafuq mijn pc wilde daarnet de reacties niet weergeven en gaf een foutmelding dat hij de rpgs info niet kon ophalen. Nadat ik hem opnieuw opstartte, is het gelukkig verdwenen, but damn ;_; |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| |
| |
Jacqueline 517 Actief what is done is done
now that i'm the only one
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 apr 2017 - 5:34 | |
| pretty things don't last
|
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 apr 2017 - 6:47 | |
| Zo, alles ready to go B) Sucks don't it? The moment you realize you don't know sh-t. 394 IC posts 2/05/2020 17:46 - <3:
Thank you Waz! <33 Thanks Jamie!! <3 Thanks Robin!! <3
Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3 |
|
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 apr 2017 - 9:29 | |
| - Shark schreef:
- Dafuq mijn pc wilde daarnet de reacties niet weergeven en gaf een foutmelding dat hij de rpgs info niet kon ophalen. Nadat ik hem opnieuw opstartte, is het gelukkig verdwenen, but damn ;_;
Dit had ik gisterenavond en daarnet ook... Ik denk dat het nu gefixt is?? IC post count: 242 Posts are loading- ::
Vriendschap • Toewijding • Vreugde • Mededogen • Hoop • Nieuwsgierigheid • Zelfvertrouwen • Moed • Rechtvaardigheid --- Friendship • Dedication • Happiness • Compassion • Hope • Curiosity • Confidence • Courage • Justice (Hier stonden afbeeldingen, maar de linkjes werken niet meer, oeps!) A Clan Thorn Apart (Avatar & sig) April Fools 2019 Art in ava by Jamie - Art in sig by Kip April 1st 2018
|
|
| |
Bo3 3455 Actief "Competing feelings so disparate and strange"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 apr 2017 - 9:30 | |
| |
|
| |
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 apr 2017 - 9:39 | |
| - Thornface schreef:
- Shark schreef:
- Dafuq mijn pc wilde daarnet de reacties niet weergeven en gaf een foutmelding dat hij de rpgs info niet kon ophalen. Nadat ik hem opnieuw opstartte, is het gelukkig verdwenen, but damn ;_;
Dit had ik gisterenavond en daarnet ook... Ik denk dat het nu gefixt is?? Ik had het net ook (een halfuur geleden ofzo), maar alleen bij de topic in the Cattalk, vreemd genoeg. Gelukkig doet hij het nu wel weer :3 And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 apr 2017 - 9:45 | |
| - Crowcall schreef:
- Thornface schreef:
- Shark schreef:
Dit had ik gisterenavond en daarnet ook... Ik denk dat het nu gefixt is?? Ik had het net ook (een halfuur geleden ofzo), maar alleen bij de topic in the Cattalk, vreemd genoeg. Gelukkig doet hij het nu wel weer :3 Ik had het zelfs als ik naar mijn profiel ging :') Ik ben wel erg blij dat het zichzelf heeft opgelost c: O ja, wilde je dat ik dat topic voor Crowcall en Thornface aan zou maken? Dan komt die wel ten vroegste rond een uur of 4/5 IC post count: 242 Posts are loading- ::
Vriendschap • Toewijding • Vreugde • Mededogen • Hoop • Nieuwsgierigheid • Zelfvertrouwen • Moed • Rechtvaardigheid --- Friendship • Dedication • Happiness • Compassion • Hope • Curiosity • Confidence • Courage • Justice (Hier stonden afbeeldingen, maar de linkjes werken niet meer, oeps!) A Clan Thorn Apart (Avatar & sig) April Fools 2019 Art in ava by Jamie - Art in sig by Kip April 1st 2018
|
|
| |
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 apr 2017 - 10:17 | |
| Graag And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
Linn 108 Actief Alone, by herself
she built the kingdom that she wanted
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 apr 2017 - 10:18 | |
| Lol bij mij deed gisteren de hele site het niet meer op een gegeven moment xD |
|
| |
Yanthe 57 Actief Listen to your elders advice. Not because they are always right, but because they have more experience of Being Wrong.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 apr 2017 - 11:16 | |
| Dat was blijkbaar een fout van actieforum. Het was bij alle topics zo ^^ |
|
| |
Floriske 2583 Actief Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know
Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 apr 2017 - 11:23 | |
| Ik wilde een personage van me in verschillende stijlen gaan tekenen als oefening, maar nu heb ik één tekening af en ben ik dat personage al helemaal zat :') It is walking evenly between you and me, this truth, this terror And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror* ********- Spoiler:
|
|
| |
Blup 754 Afwezig “Excuse me I’m not fat I’m fluffy”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 apr 2017 - 11:41 | |
| - Everstar schreef:
- Ik wilde een personage van me in verschillende stijlen gaan tekenen als oefening, maar nu heb ik één tekening af en ben ik dat personage al helemaal zat :')
Stap over op een nieuw personage? :3 |
|
| |
Yanthe 57 Actief Listen to your elders advice. Not because they are always right, but because they have more experience of Being Wrong.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 apr 2017 - 12:38 | |
| Whaha x3
Ik heb net met waterverf geschilderd, voor de eerste keer ooit x'D |
|
| |
Floriske 2583 Actief Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know
Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 apr 2017 - 13:00 | |
| - Demonslayer schreef:
- Everstar schreef:
- Ik wilde een personage van me in verschillende stijlen gaan tekenen als oefening, maar nu heb ik één tekening af en ben ik dat personage al helemaal zat :')
Stap over op een nieuw personage? :3 Daar heb ik te weinig menselijke personages voor xD Maar nu ik toch een tweede tekening heb gemaakt met deze vind ik het wel weer leuker (misschien lag het gewoon aan het feit dat ik de eerste tekening lelijk vond :')) @Yanthe Oeh, leuk! Een beetje gelukt? It is walking evenly between you and me, this truth, this terror And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror* ********- Spoiler:
|
|
| |
Loïs 635 Actief Unravel me
Unravel my soul
Unravel G H O U L
| |
| |
| |
Esmee 35 Actief People are so naive my dear.
| |
| |
| |
~ Moo Moo 498 Actief Being Scared is my Biggest Fear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 apr 2017 - 16:20 | |
| Nightthorn ~ Gravelsmoke ~ Silverdew PM's graag naar Silverdew |
|
| |
Esmee 35 Actief People are so naive my dear.
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|