|
|
Kip 1108 Actief ➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips
| CAT'S PROFILEAge: ✘ 41 moons strongGender: She-cat ♀Rank: ✘ Deputy |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 apr 2017 - 18:17 | |
| - Ivywing schreef:
- *Wolfpaw schreef:
- Yush, m'n beide wolfjes staan erin <3
Routpaw is nergens terug te vinden qua familie, omdat die (afgezien van siblings) nooit heb gezocht :'D Dan moet ze maar een relatie aangaan en dan BAM in de bloedlijn (A) Maar Routje mag dat niet, dus ze blijft lekker stamboom loos (a) VoorlopigBest wel handig deze stamboom though o: Ik kom er net achter dat Wolf allerlei nichten heeft waarvan ik geen idee had dat ze dat waren xD Gods of slaughter's favorite daughter Slap Count: 08 Kill Count: 02 |
|
| |
Anouk~ 54 Afwezig
| CAT'S PROFILEAge: It's rude to ask a woman's ageGender: She-cat ♀Rank: |
| |
| |
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 apr 2017 - 18:22 | |
| Crowcall heeft wel wat familie rondlopen (vooral in StarClan), maar ze zit niet aan deze stamboom vast. Ik kom er wel net achter dat Owlfrost haar oom was. Nooit geweten xD And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 apr 2017 - 18:24 | |
| Firekit en Coyotekit heeft zoveel indirecte familie in windclan xD
|
|
| |
Daan 1072 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 apr 2017 - 18:25 | |
| Whitelion heeft gwn 18 kittens van 7 verschillende poezen i m a g i n e that xD |
|
| |
Linn 94 Actief Let's be sinners to be saints
Let's be winners by mistake
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 apr 2017 - 18:28 | |
| |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 apr 2017 - 18:30 | |
| Lurk heeft zoveel familie en heel die zussen en broers en hun kittens van zijn sibs is zo weird... damn u fawn Rip Augurkielurkie - ♥:
|
|
| |
Anouk 1167 Actief 'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face
438 IC
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 apr 2017 - 18:30 | |
| Whitelion moest even zorgen dat zijn bloed de komende eeuwen zou overleven X"D
Ik ben net door alle namen gegaan zoveel dubbele prefixes en Kind is idd de enige die er in staat Rousebell ambulance door Femke - :.:.:
|
|
| |
Linn 94 Actief Let's be sinners to be saints
Let's be winners by mistake
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 apr 2017 - 18:31 | |
| Waarom staan sommige dingen er dubbel in tho? ;o
Edit: omg.. zelfs Dustpaw staat er in LOL |
|
| |
Daan 1072 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 apr 2017 - 18:33 | |
| @Linn, dat doet ie uit zichzelf omdat sommige katten related zijn aan meerdere personen/katten of iets (dubbele worden automatisch niet meegeteld erin)
@Bo, hehehehe |
|
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 apr 2017 - 18:55 | |
| Woah, die stamboom is awesome! o: De enige toevoeging die ik heb is dat Raincloud een volle zus is van Crystalshell c: Thornface staat ocharme buiten de stamboom met z'n NPC-ouders xD IC post count: 242 Posts are loading- ::
Vriendschap • Toewijding • Vreugde • Mededogen • Hoop • Nieuwsgierigheid • Zelfvertrouwen • Moed • Rechtvaardigheid --- Friendship • Dedication • Happiness • Compassion • Hope • Curiosity • Confidence • Courage • Justice (Hier stonden afbeeldingen, maar de linkjes werken niet meer, oeps!) A Clan Thorn Apart (Avatar & sig) April Fools 2019 Art in ava by Jamie - Art in sig by Kip April 1st 2018
|
|
| |
Daan 1072 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 apr 2017 - 19:09 | |
| @Femke, ga dr toevoegen x3 en awh Thornface <3
Ik ben nu bezig met het hele rattenplan van Zira / Cyber enzo toe te voegen xD |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| |
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 apr 2017 - 19:14 | |
| Yay!
En succes met het toevoegen van de Zira/Cyber lijnen, ik denk dat daar ook aardig wat in zit :'D IC post count: 242 Posts are loading- ::
Vriendschap • Toewijding • Vreugde • Mededogen • Hoop • Nieuwsgierigheid • Zelfvertrouwen • Moed • Rechtvaardigheid --- Friendship • Dedication • Happiness • Compassion • Hope • Curiosity • Confidence • Courage • Justice (Hier stonden afbeeldingen, maar de linkjes werken niet meer, oeps!) A Clan Thorn Apart (Avatar & sig) April Fools 2019 Art in ava by Jamie - Art in sig by Kip April 1st 2018
|
|
| |
Rivkikker 142 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 apr 2017 - 19:15 | |
| Nog iemand behoefte aan een topicje? Heb zoveel zin om te posten :3
en Wavepaw moet nog even vrienden maken in andere clans xD |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| |
| |
Rivkikker 142 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 apr 2017 - 19:33 | |
| Thank you<33
Ondertussen denk ik: Welk topic ook al weer? xD
EDIT: O wacht laat maar xD |
|
| |
Kip 1108 Actief ➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 apr 2017 - 19:40 | |
| Haha sorry, ik switch te veel met accounts x'D
Wolf begint een nogal arrogant kindje te worden oops Gods of slaughter's favorite daughter Slap Count: 08 Kill Count: 02 |
|
| |
Daan 1072 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 apr 2017 - 19:45 | |
| Ik denk dat ik alle Cyber/Zira/Claw/etc shit erin heb staan nu xD -correct me if i am wrong guys- |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 apr 2017 - 19:52 | |
| Oh gosh je hebt zelfs de kits van Jinx en Littleface erin gedaan :'D zo ver ik op mn telefoon kan zien klopt ie wel tho!
Ik heb volgensmij ook nog ooit een hele stamboom voor Jinx gemaakt ergens... Gods of slaughter's favorite daughter Slap Count: 08 Kill Count: 02 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|