|
|
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 apr 2017 - 19:25 | |
| IK ZWEER JE IEDEREEN WIL REDPETAL DOOD |
|
| |
• Daanz 576 Actief "There's always gonna be some canyon in the way. There's always gonna be a river I cannot cross. Somewhere along this path that's chosen me. I know I'm gonna fall down, feel lost, feel weak."
| |
| |
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 apr 2017 - 19:26 | |
| Er staat nog geen StarClan onder haar naam?...
Yeah ik heb te veel hoop ;-; IC post count: 242 Posts are loading- ::
Vriendschap • Toewijding • Vreugde • Mededogen • Hoop • Nieuwsgierigheid • Zelfvertrouwen • Moed • Rechtvaardigheid --- Friendship • Dedication • Happiness • Compassion • Hope • Curiosity • Confidence • Courage • Justice (Hier stonden afbeeldingen, maar de linkjes werken niet meer, oeps!) A Clan Thorn Apart (Avatar & sig) April Fools 2019 Art in ava by Jamie - Art in sig by Kip April 1st 2018
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 apr 2017 - 19:27 | |
| - Sandpaw' schreef:
- Redpetal schreef:
- IK ZWEER JE IEDEREEN WIL REDPETAL DOOD
beter niet dan sand lonely... ik wil red neit dood though ik hou van haar :c maar kom op zeg mensen please! haar zus verminkt, haar kitten dood, haar partner gaat vreemd met haar zus en nu pleegt haar zus zelfmoord?! |
|
| |
~ Moo Moo 498 Actief Being Scared is my Biggest Fear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 apr 2017 - 19:33 | |
| Zo veel katten verloren op de journey... Binnenkort moet er zo'n survivors vertrouwen kringetje komen voor de overlevers van de Journey. Je weet wel: 'Hoi ik ben Warriorcat en ik ben een survivor van de journey' 'Hoooooi Warriorcat'
Nightthorn ~ Gravelsmoke ~ Silverdew PM's graag naar Silverdew |
|
| |
• Daanz 576 Actief "There's always gonna be some canyon in the way. There's always gonna be a river I cannot cross. Somewhere along this path that's chosen me. I know I'm gonna fall down, feel lost, feel weak."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 apr 2017 - 19:34 | |
| - Gravelsmoke schreef:
- Zo veel katten verloren op de journey...
Binnenkort moet er zo'n survivors vertrouwen kringetje komen voor de overlevers van de Journey. Je weet wel: 'Hoi ik ben Warriorcat en ik ben een survivor van de journey' 'Hoooooi Warriorcat'
Eerder een praatgroep voor alle katten die iemand verloren hebben :C 'mijn naam is redpetal en ik heb een kit en zusje verloren' 'mijn naam is sandpaw en ik heb mijn oog verloren : D' Hє ℓινєѕ ιη уσυ, нє ℓινєѕ ιη мє Hє ωαтcнєѕ σνєя єνєяутнιηg ωє ѕєє Iηтσ тнє ωαтєяѕ, ιηтσ тнє тяυтн Iη уσυя яєƒℓєcтιση, нє ℓινєѕ ιη уσυ |
|
| |
Beer 766 Actief Underneath darkened sky
There's a light kept alive
○
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 apr 2017 - 19:36 | |
| En ik heb een faceclaim voor dit maatje c: KHAL DROGO WIEEE
let love conquer your mind. warrior, warrior. just reach out for the light .
|
|
| |
| |
| |
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 apr 2017 - 19:38 | |
| Al deze dooie katten vind ik geinig lol Sucks don't it? The moment you realize you don't know sh-t. 394 IC posts 2/05/2020 17:46 - <3:
Thank you Waz! <33 Thanks Jamie!! <3 Thanks Robin!! <3
Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3 |
|
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 apr 2017 - 19:39 | |
| - Sandpaw' schreef:
- Gravelsmoke schreef:
Binnenkort moet er zo'n survivors vertrouwen kringetje komen voor de overlevers van de Journey. Je weet wel: 'Hoi ik ben Warriorcat en ik ben een survivor van de journey' 'Hoooooi Warriorcat'
Eerder een praatgroep voor alle katten die iemand verloren hebben :C 'mijn naam is redpetal en ik heb een kit en zusje verloren' 'mijn naam is sandpaw en ik heb mijn oog verloren : D' Ik ben voor 'Mijn naam is Thornface en mijn bff is dood.' Note to self: don't get attached to other people's characters :') IC post count: 242 Posts are loading- ::
Vriendschap • Toewijding • Vreugde • Mededogen • Hoop • Nieuwsgierigheid • Zelfvertrouwen • Moed • Rechtvaardigheid --- Friendship • Dedication • Happiness • Compassion • Hope • Curiosity • Confidence • Courage • Justice (Hier stonden afbeeldingen, maar de linkjes werken niet meer, oeps!) A Clan Thorn Apart (Avatar & sig) April Fools 2019 Art in ava by Jamie - Art in sig by Kip April 1st 2018
|
|
| |
Beer 766 Actief Underneath darkened sky
There's a light kept alive
○
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 apr 2017 - 19:39 | |
| DAENERYS IS ZO MOOI GOD let love conquer your mind. warrior, warrior. just reach out for the light .
|
|
| |
635 Actief The scariest monsters are the one that lurk within our souls
| |
| |
| |
| |
| |
| |
Anouk 1167 Actief 'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face
438 IC
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 apr 2017 - 19:41 | |
| by Starclan NYN DAT IS NIET LIEF Rousebell ambulance door Femke - :.:.:
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 apr 2017 - 19:45 | |
| Red heeft echt een praatgroep nodig. 'Mijn naam is Redpetal. Ik heb de Bloodclan invasie meegemaakt en de brand. Ik ben bevallen op de zonnerotsen in een tijdelijke nursery. Toen mijn kittens één maan oud waren vertrokken we op de journey. Mijn dochtertje is platgereden door een monster toen de zus van mijn partner haar op het donderpad liet vallen. Daarna vertelde mijn partner mij dat hij de vader is van de kittens van mijn zus. Ik werd boos op mijn zus en toen pleegde ze zelfmoord door op het donderpad te springen. Oh, en ondertussen is mijn andere zus nog verminkt door een hond toen ze mijn zoontje wou redden en kan ze daardoor nooit meer warrior worden omdat ze aan één oog blind is." |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 apr 2017 - 19:47 | |
| - Jaytail schreef:
- Al deze dooie katten vind ik geinig lol
Same If I could begin to be half of what you think of me I could even learn how to love |
|
| |
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 apr 2017 - 19:49 | |
| - Sandpaw' schreef:
- Redpetal schreef:
- Red heeft echt een praatgroep nodig.
'Mijn naam is Redpetal. Ik heb de Bloodclan invasie meegemaakt en de brand. Ik ben bevallen op de zonnerotsen in een tijdelijke nursery. Toen mijn kittens één maan oud waren vertrokken we op de journey. Mijn dochtertje is platgereden door een monster toen de zus van mijn partner haar op het donderpad liet vallen. Daarna vertelde mijn partner mij dat hij de vader is van de kittens van mijn zus. Ik werd boos op mijn zus en toen pleegde ze zelfmoord door op het donderpad te springen. Oh, en ondertussen is mijn andere zus nog verminkt door een hond toen ze mijn zoontje wou redden en kan ze daardoor nooit meer warrior worden omdat ze aan één oog blind is." Sand kan pretty much nog wel warrior worden tho <33 Haar ene oog mag dan wel weg zijn maar de ander is nog haarscherp x3 al is het de vraag of überhaupt iemand van die hele familie nog wel mentaal in orde is maar das een ander verhaal ahaha ik denk niet dat je mentaal in orde kan zijn na zo veel verdriet op zo'n korte tijd; in ieder geval niet meteen xD En ik wil dat red weer vrolijk word enzo gvd :c |
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 apr 2017 - 19:50 | |
| - Redpetal schreef:
- Sandpaw' schreef:
- Redpetal schreef:
- Red heeft echt een praatgroep nodig.
'Mijn naam is Redpetal. Ik heb de Bloodclan invasie meegemaakt en de brand. Ik ben bevallen op de zonnerotsen in een tijdelijke nursery. Toen mijn kittens één maan oud waren vertrokken we op de journey. Mijn dochtertje is platgereden door een monster toen de zus van mijn partner haar op het donderpad liet vallen. Daarna vertelde mijn partner mij dat hij de vader is van de kittens van mijn zus. Ik werd boos op mijn zus en toen pleegde ze zelfmoord door op het donderpad te springen. Oh, en ondertussen is mijn andere zus nog verminkt door een hond toen ze mijn zoontje wou redden en kan ze daardoor nooit meer warrior worden omdat ze aan één oog blind is." Sand kan pretty much nog wel warrior worden tho <33 Haar ene oog mag dan wel weg zijn maar de ander is nog haarscherp x3 al is het de vraag of überhaupt iemand van die hele familie nog wel mentaal in orde is maar das een ander verhaal ahaha ik denk niet dat je mentaal in orde kan zijn na zo veel verdriet op zo'n korte tijd; in ieder geval niet meteen xD
En ik wil dat red weer vrolijk word enzo gvd :c Swallowpaw kan helpen c: |
|
| |
~ Moo Moo 498 Actief Being Scared is my Biggest Fear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 apr 2017 - 19:59 | |
| - Thornface schreef:
- Sandpaw' schreef:
- Gravelsmoke schreef:
Eerder een praatgroep voor alle katten die iemand verloren hebben :C 'mijn naam is redpetal en ik heb een kit en zusje verloren' 'mijn naam is sandpaw en ik heb mijn oog verloren : D' Ik ben voor 'Mijn naam is Thornface en mijn bff is dood.'
Note to self: don't get attached to other people's characters :') When you play the Game of Warrior Cats you Win or you Die? Nightthorn ~ Gravelsmoke ~ Silverdew PM's graag naar Silverdew |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|