|
|
Anouk 186 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 apr 2017 - 20:23 | |
| Ahahaha dankjee, she's hella pretty
Ik kan me haar hele persoonlijkheid niet meer herinneren maar wel dat er een gigantische hoeveelheid drama om haar heen gebeurde en dat ze Innerstar's apprentice was toen ze nog Deputy was X"D |
|
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 apr 2017 - 20:27 | |
| - Swallowpaw. schreef:
- Avidkit schreef:
- Aaah haar naam is veranderd! <3
wow waarom is Aurykits naam veranderd ;-; what happened &&& gaan branch, twirl en hazel nou weg? ;^;
ik ben echt blij dat ik Snow toch heb vermoord, want ik zat er echt al ongeveer een maand mee en nu heb ik de knoop doorgehakt c': en kan ik mijn andere babies actief maken <33
Ik denk dat dat vooral komt doordat "aury" geen bestaand Engels woord is xD Goed dat je nog steeds achter die keuze staat! Ook al hebben een handvol katten nu een trauma :') Maar hé, ik kan eindelijk de 5 stages of grief toepassen in een RPG-setting, heh |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 apr 2017 - 20:31 | |
| - Thornface schreef:
- Swallowpaw. schreef:
- Avidkit schreef:
- Aaah haar naam is veranderd! <3
wow waarom is Aurykits naam veranderd ;-; what happened &&& gaan branch, twirl en hazel nou weg? ;^;
ik ben echt blij dat ik Snow toch heb vermoord, want ik zat er echt al ongeveer een maand mee en nu heb ik de knoop doorgehakt c': en kan ik mijn andere babies actief maken <33
Ik denk dat dat vooral komt doordat "aury" geen bestaand Engels woord is xD
Goed dat je nog steeds achter die keuze staat! Ook al hebben een handvol katten nu een trauma :') Maar hé, ik kan eindelijk de 5 stages of grief toepassen in een RPG-setting, heh ach, wat meer drama of wat minder maakt ook niet uit en bovendien gaat Swallowpaw nu iedereen troosten door lief te zijn hoewel ik geen idee heb hoe xDen aaah dat is verklarend c: |
|
| |
Daan 1072 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 apr 2017 - 20:33 | |
| Ivy dr hugeass geboortepost staat er hoor guys <3 2675 woorden and proud hahaha xD |
|
| |
Anouk 138 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 apr 2017 - 20:40 | |
| Dat is echt een hele grote post 0.0
En nog een nieuw setje voor Rouse' lieve pappie |
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 apr 2017 - 20:42 | |
| Snow is handsome geworden nu ze dood is thanks to beer c: |
|
| |
Anouk 138 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 apr 2017 - 20:43 | |
| Hiding behind a leaf because of all the trauma's she's caused Echt een heel mooi setje het plaatje komt me bekend voor |
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 apr 2017 - 20:44 | |
| - Hurricanesteps schreef:
- Hiding behind a leaf because of all the trauma's she's caused
Echt een heel mooi setje het plaatje komt me bekend voor indeed HAHAHAHA stiekem schaamt ze zich kapot voor wat ze Redpetal en de anderen heeft aangedaan lol |
|
| |
• Daanz 576 Actief "There's always gonna be some canyon in the way. There's always gonna be a river I cannot cross. Somewhere along this path that's chosen me. I know I'm gonna fall down, feel lost, feel weak."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 apr 2017 - 20:46 | |
| Ik ben in love met dat setje van Snowdance d a m n |
|
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 apr 2017 - 20:46 | |
| - Snowdance schreef:
- Hurricanesteps schreef:
- Hiding behind a leaf because of all the trauma's she's caused
Echt een heel mooi setje het plaatje komt me bekend voor indeed HAHAHAHA
stiekem schaamt ze zich kapot voor wat ze Redpetal en de anderen heeft aangedaan lol Dit is nu mijn headcanon voor het blad op haar ava en dat gaat niet veranderen it pretty tho |
|
| |
»Quinty« 241 Actief "I often feel like a failure and a success withing the same hour"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 apr 2017 - 20:48 | |
| @Daan; credits to Beer <3 ik ga ook gewoon dood van haar setjesskills omg @Femke; waarschijnlijk was het ook Beers bedoeling om het zo te laten lijken hahaha xD
|
|
| |
Linn 94 Actief Let's be sinners to be saints
Let's be winners by mistake
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 apr 2017 - 20:49 | |
| Dat plaatje komt me ook bekend voor, werd die kat niet een tijdje gebruikt voor Lostvoice? ;D |
|
| |
Anouk 241 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 25 moons went by as fast as the windGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 apr 2017 - 20:55 | |
| En een nieuw setje voor mijn aller eerste account hier Beter stop ik hier mee voordat ik al m'n oude accounts langs ga Funfact: Dr naam was te lang voor de vorige lay-out dus moest er een spatie in
En ik denk het wel ja, volgens mij had Lostvoice dat ook ooit als plaatje |
|
| |
635 Actief The scariest monsters are the one that lurk within our souls
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 apr 2017 - 20:59 | |
| Avalanche Demon omg xD die is idd echt oud btw ik weet nog dat we vroeger Flamepaw en Emberpaw hadden als broer en zus ik was zo ontzettend noob en wilde dolgraag een pseudoniem en kon niks beters vinden dan nijntje the evil rabbit lmao |
|
| |
Quinty 282 Actief There are times when I look at people and see nothing worth liking
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 apr 2017 - 21:04 | |
| Yep. Dat is inderdaad 't oude plaatje van Losty xD |
|
| |
Anouk 1167 Actief 'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face
438 IC
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 apr 2017 - 21:23 | |
| Okay dat ga ik dan nog een keer opzoeken want daar weet ik nog zo weinig van Ik had Flamepaw toen voor Dark Forest apprentice aangemaakt is die vl eigenlijk ooit afgemaakt? en heb ooit een mobielpost in de tuin van mn neef gemaakt ja mn geheugen is eeg selectief en specifiek maar volgens mij is hij niet langer dan een maand actief geweest en miss heb ik hem zelfs ooit een keer weggegeven XD |
|
| |
Loïs 635 Actief Unravel me
Unravel my soul
Unravel G H O U L
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 apr 2017 - 21:27 | |
| SNOWDANCE IS ZOOOO MOOI OMG |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 apr 2017 - 21:30 | |
| Oeh Loïs, wie is dat persoon in je mini avatar van Hazel? o: |
|
| |
{ Loïs 124 Actief "Oh! Can I show you what I'm proudest of?"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 apr 2017 - 21:34 | |
| - Routpaw schreef:
- Oeh Loïs, wie is dat persoon in je mini avatar van Hazel? o:
Hoofdpersoon van een serie, Eyewitness <3 Ik raad hem heel erg aan, het heeft echt een geweldige plot! |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 apr 2017 - 21:36 | |
| - Softkit, schreef:
- Routpaw schreef:
- Oeh Loïs, wie is dat persoon in je mini avatar van Hazel? o:
Hoofdpersoon van een serie, Eyewitness <3 Ik raad hem heel erg aan, het heeft echt een geweldige plot! Oeh die ga ik onthouden, thanks! c: weet je toevallig of ie op Netflix staat? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|