We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Hey bunny wat gaat er eigenlijk gebeuren met Luvon? Gaat hij stiekem meetrekken of blijft hij achter?
I don't know.. Ik denk dat 'ie meegaat though, want hij zou zo eenzaam zijn alleen en hij is te verbonden met de clan, hij kan dat niet achterlaten :') Ik moet wss ook maar eens posten op ons topicje oepss
Also, hiiii! ^^
edit; ik ga eten nu btw c:
Amberhunt
Member
Bo3 3455 Actief "Competing feelings so disparate and strange"
Ben ik de enige die zich niet voelt aangetrokken door de 100? XD
Nee ik join the club lol :') -highfive-
Jeej <3
:☩:
Bedankt Robin!
Thanks Rebecca!
Thanks Marlie!
Lizardpath
Member
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
Rout heeft t alleen maar erger gemaakt omg sorry ;w;
It is both a blessing and a curse
to feel everything so very deeply
Lizardpath
Member
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
@Routpaw, Rout is ook van harte welkom. Ocean draait denk ik half door als ik haar post zo terug lees, denk dat ze voorlopig niet al te vriendelijk is lol.
Zijn hier toevallig mensen van de eerste belgische meeting? Want ik sta hier op het stationplein en de paasfoor staat hier met de wild mouse vlak voor mij als iemand zich deze nog herinnert
Zijn hier toevallig mensen van de eerste belgische meeting? Want ik sta hier op het stationplein en de paasfoor staat hier met de wild mouse vlak voor mij als iemand zich deze nog herinnert
Omg dat was zo leuk xD Also haaaay Assie, lang niet gezien : D
Lizardpath
Member
Huh waarom dachten Lizard en Rout dat het misschien over Everstar ging? Leg me even uit, ik ben slecht in riddles en alles xD
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven, every breath would be a prayer
Spoiler:
Thanks Floriske!
Thanks Quinty!
Thanks Wazoula!
Routnose
Catministrator
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
Huh waarom dachten Lizard en Rout dat het misschien over Everstar ging? Leg me even uit, ik ben slecht in riddles en alles xD
Well ze kregen de prophecy voordat de clans gingen verhuizen enzo, en gezien Ever degene is met de touwtjes in handen, dachten ze dat Everstar misschien wel teveel macht naar zich toe zou willen trekken en belangrijke beslissingen zou maken die niet aan haar zijn c':