We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Ik ben net begonnen met the 100 dus ik zie hier overal spoilers langs komen :') like, Clarke en dan als naam in je profiel Wanheda?? En die bloodline en Shaikru omg. en dat jus drein jus daun ofzoiets met octavia die compleet anders enz.. what's going to happen next in the 100
ik had net hetzelfde, ik dacht 'fine ik heb nu niks te doen dus waarom niet ff proberen, zal vast niks speciaals zijn' 5 dagen later had ik 3 seizoenen gekeken en was mn hart er uit gerukt, in stukjes gescheurd en die stukjes in stukjes gescheurd
Keep your expectations low
and you will never be disappointed。
Snowdance
StarClan
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
ik had net hetzelfde, ik dacht 'fine ik heb nu niks te doen dus waarom niet ff proberen, zal vast niks speciaals zijn' 5 dagen later had ik 3 seizoenen gekeken en was mn hart er uit gerukt, in stukjes gescheurd en die stukjes in stukjes gescheurd
dat is wat ik dus nu wil doen. mAAR nynke heeft veel huiswerk en kan het zich niet veroorloven om nu afgeleid te raken. ik ben heus niet afgeleid door warriorcats hoorrr -the 100 staat nu op m'n bucketlist voor ding om in de vakantie te doen-
Burnetbliss
Member
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
dat is wat ik dus nu wil doen. mAAR nynke heeft veel huiswerk en kan het zich niet veroorloven om nu afgeleid te raken. ik ben heus niet afgeleid door warriorcats hoorrr -the 100 staat nu op m'n bucketlist voor ding om in de vakantie te doen-
dit heb ik al de hele dag, nu heb ik een kleine paiekaanval cause vannacht moet m'n taak klaar zijn en ik ben nog nergens lmao rip me
Iemand die Ocean wil helpen Burnet veilig te houden van Sweetheart?? Eenmaal andermaal.... :") (Ik heb Ocean nog bijna nooit zo in staat gezien om iemand de haren in te vliegen... She and her kittens... Do not even think about hurting them.. Cause they will meet the wrong Queen..