|
|
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 apr 2017 - 19:14 | |
| Ik wil ook wel es een bc kitten bespelen. ik had cobra maar dat is nog anders hmpf :< If I could begin to be half of what you think of me I could even learn how to love |
|
| |
Quinty 282 Actief There are times when I look at people and see nothing worth liking
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 apr 2017 - 19:16 | |
| Nee guys, Cobra gaat geen kittens nemen xD
Losty daar in tegen -grin- |
|
| |
Demi 1099 Actief "For those who value survival, sentimentality is not an option."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 apr 2017 - 19:17 | |
| - Snakesong schreef:
- Bitterpaw schreef:
- Ik heb eigenlijk wel behoefte aan een kwaadaardig BC-account c':
En ik wil een BC kitten hehehehe -- also ik moet eigenlijk echt posten maar luiheid :') ik heb helemaal geen evil karakter .-. en ik heb straks ook geen BC'er meer. ik ga alvast een karakter proberen te verzinnen 8) a leash can be pulled from either end. |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 apr 2017 - 19:20 | |
| Oeh als lost kittens krijgt tho <3 If I could begin to be half of what you think of me I could even learn how to love |
|
| |
Quinty 282 Actief There are times when I look at people and see nothing worth liking
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 apr 2017 - 19:21 | |
| Miss nog 1 nestje om 't af te leren :') ik zat er immers wel over na te denken, aangezien Honeyscent de enige actieve is van al d'r nestjes inmiddels xD |
|
| |
❀ Loïs 159 Actief ❀ She is so much more
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 apr 2017 - 19:22 | |
| - Bitterpaw schreef:
- Snakesong schreef:
- Bitterpaw schreef:
En ik wil een BC kitten hehehehe -- also ik moet eigenlijk echt posten maar luiheid :') ik heb helemaal geen evil karakter .-. en ik heb straks ook geen BC'er meer. ik ga alvast een karakter proberen te verzinnen 8) ?? Wat ga je doen met O omg |
|
| |
Bunny 128 Actief "If the whole world was watching, I'd still dance with you"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 apr 2017 - 19:23 | |
| Oeeh dat klinkt interessant @Q wbw
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 apr 2017 - 19:23 | |
| - Polarbear schreef:
- Miss nog 1 nestje om 't af te leren :') ik zat er immers wel over na te denken, aangezien Honeyscent de enige actieve is van al d'r nestjes inmiddels xD
Ik zou me tbh echt aanmelden want omg dat zou zo nice zijn ;3;If I could begin to be half of what you think of me I could even learn how to love |
|
| |
M 828 Actief "I swear I heard demons yelling"
| |
| |
| |
Demi 1099 Actief "For those who value survival, sentimentality is not an option."
| |
| |
| |
Loïs 282 Actief I'll be going back to these streets, this is all I could be
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 apr 2017 - 19:30 | |
| - Bitterpaw schreef:
- Aurykit schreef:
- Bitterpaw schreef:
- Snakesong schreef:
- Bitterpaw schreef:
En ik wil een BC kitten hehehehe -- also ik moet eigenlijk echt posten maar luiheid :') ik heb helemaal geen evil karakter .-. en ik heb straks ook geen BC'er meer. ik ga alvast een karakter proberen te verzinnen 8) ?? Wat ga je doen met O omg ze gaat ontsnappen zodat ze eindelijk gelukkig kan worden omg N'aww ik ben blij voor haar Maar Zira's geest is erg boos hoor >3 Azola is zo'n interessant karakter aah, ik vind d'r echt gaaf, jammer dat posten met haar niet zo goed lukt :c |
|
| |
| |
| |
| |
Julia 1301 Actief A tart temper never mellows with age, and a sharp tongue is the only edged tool that grows keener with constant use.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 apr 2017 - 19:53 | |
| Evening weer een nieuw jasje c: |
|
| |
M 828 Actief "I swear I heard demons yelling"
| |
| |
| |
D 24 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 apr 2017 - 20:15 | |
| - Ravenkit' schreef:
- Hundred schreef:
- Ravenkit' schreef:
- Hundred schreef:
- Ravenkit' schreef:
- Ik heb een inspiratieboost voor Raafie dus iemand zin in een topicje? c;
Met Hundred? c: Als Hundred onopgemerkt de kattenmassa in kan lopen xd Heb je geen andere chars? Haha True that Nope XD 100 is the only one Ow :c Dan word het tijd dat je is een clancat gaat aanmaken hehe Moet alleen een naam bedenken XD waar ik heel slecht in ben xd we are the h e r o e s of our time But we're dancing with the d e m o n s in our mind
Laatst aangepast door Hundred op do 13 apr 2017 - 20:16; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Bo~ 19 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 apr 2017 - 20:16 | |
| Hail nu ook -eindelijk- klaar voor de rpg lmao |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 apr 2017 - 20:47 | |
| - Eveningpaw. schreef:
- Evening weer een nieuw jasje c:
omg nice <3 Rip Augurkielurkie - ♥:
|
|
| |
Daan 1295 Actief A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 apr 2017 - 21:04 | |
| Ik ben eventjes een paar dagen weg en opeens poof allemaal drama met de Journey xD ᗯᕮ'ᐯᕮ ᗩᒪᒪ GOT ᗷOTᕼ ᒪIGᕼT ᗩᑎᗪ ᗪᗩᖇK IᑎSIᗪᕮ ᑌS ᗯᕼᗩT ᗰᗩTTᕮᖇS IS Tᕼᕮ ᑭᗩᖇT ᗯᕮ ᑕᕼOOSᕮ TO ᗩᑕT Oᑎ |
|
| |
Jacqueline 517 Actief what is done is done
now that i'm the only one
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 apr 2017 - 5:15 | |
| Ik ben zo geobsedeerd met 13 reasons why pretty things don't last
|
|
| |
Bo3 3455 Actief "Competing feelings so disparate and strange"
| |