| {{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters | |
|
|
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| Onderwerp: Re: {{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters ma 24 apr 2017 - 8:59 | |
| Jullie hebben nog tot 15:00 om je aan te melden of je aanmelding te bewerken. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: {{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters ma 24 apr 2017 - 15:00 | |
| De aanmeldingen zijn gesloten! We gaan nu overleggen wie de kittens mogen bespelen. Jullie horen het zo spoedig mogelijk. |
|
| |
Blup 754 Afwezig “Excuse me I’m not fat I’m fluffy”
| |
| Onderwerp: Re: {{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters ma 24 apr 2017 - 21:32 | |
| Hier is het dan! De dag van de uitslag c: Na veel wegen en bochten hebben we besloten om geen twee maar vijf kittens te nemen! De beslissing was moeilijk en omdat we iedereen een kans wouden geven hebben we besloten om inplaats van een klein nestje te kiezen een grote nest van fluffyballen te nemen! De kittens zijn: - 1:
- Roughkit van Inge!
- 2:
- ...kit van Rivkikker!
- 3:
- ...kit van Daan!
- 4:
- ....kit van Dodo!
- 5:
- & Underkit!
Gefeliteerd!! <3 De volgorde maakt ons niet uit dat is over aan jullie :3 De keuzes van de kittens namen worden zo a.s.p naar de PM's verstuurd waar iedereen kan aangeven welke ze het liefste willen! Liefs, M en Inge |
|
| |
• Daanz 576 Actief "There's always gonna be some canyon in the way. There's always gonna be a river I cannot cross. Somewhere along this path that's chosen me. I know I'm gonna fall down, feel lost, feel weak."
| |
| Onderwerp: Re: {{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters ma 24 apr 2017 - 21:35 | |
| |
|
| |
Inge 124 Actief I didn't kill him but I bet his balls are still bruised
| |
| Onderwerp: Re: {{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters di 25 apr 2017 - 13:06 | |
| Hier is Roughkit judy hopps!
Je mag een reactie plaatsen met je voorkeur voor de volgorde van de geboorte.
Een kitten gaat ook naar Shadowclan. Je mag daarvoor ook je voorkeur opgeven door hier een reactie te plaatsen. Uiteindelijk beslissen wij, maar je stem telt voor een groot deel mee.
Nog niet aanmelden voor een clan dus.! |
|
| |
dodo 350 Actief it took me a while to realize I didn't want to die but wanted my life to start
| |
| Onderwerp: Re: {{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters di 25 apr 2017 - 13:11 | |
| Hier is Skull :3 Het liefste als laatste geboren en met papa Demon mee <33
|
|
| |
Daan 20 Actief "My love was stronger than their madhouse walls."
| |
| Onderwerp: Re: {{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters di 25 apr 2017 - 13:40 | |
| Hier is Lunar <3 Het liefst ergens in 't midden, en qua clan zie ik haar wss het liefst in ShadowClan C: cuz she is going to be one crazy girl |
|
| |
Rivkikker 15 Actief Als ik ik ben, omdat ik ik ben, en jij jij bent, omdat jij jij bent, ben ik en ben jij jij. Maar als ik ik ben, omdat jij jij bent, en jij jij bent, omdat ik ik ben, ben ik niet ik en jij niet jij.
| |
| Onderwerp: Re: {{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters vr 28 apr 2017 - 18:04 | |
| Dit is Brindle c: Geboren het liefst als laatste en mee naar de Windclan <3 |
|
| |
M 828 Actief "I swear I heard demons yelling"
| |
| Onderwerp: Re: {{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters vr 28 apr 2017 - 18:34 | |
| Nu iedereen zijn accounts gemaakt hebben gaan we bekend maken wie er met mama mee gaat of met pappie! Hierna komt het topicje dat Bronze verteld dat ze zwanger is en als volg de geboorte c: - De gene die mee gaan met papa:
- Lunarkit! - Miepp:
- Skullkit! - Mieppp:
- Roughkit!
- De gene die mee gaan met mama:
- Brindlekit! - Miepp:
- Underkit!
De geboorte volgorde zullen jullie zien als het geboorte topic gemaakt is :3 dus nog ff spannend |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: {{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters zo 30 apr 2017 - 13:16 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: {{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters vr 5 mei 2017 - 13:20 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: {{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters za 6 mei 2017 - 10:03 | |
| De geboorte volgorde
- Roughkit - Underkit - Lunarkt - Brindlekit - Skullkit
Iedereen mag nu posten met hun kleintjes in de geboorte topic <3 |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: {{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters za 6 mei 2017 - 10:19 | |
| Moeten we in die volgorde posten of maakt dat niet uit? C: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: {{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters za 6 mei 2017 - 10:30 | |
| - Fawnstep schreef:
- Moeten we in die volgorde posten of maakt dat niet uit? C:
Hoeft niet hoor. Ze worden in die volgorde geboren maar iedereen mag al posten ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: {{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters do 11 mei 2017 - 14:54 | |
| De kittens hebben allemaal hun naam kregen dus iedereen is vrij om te posten met hun babys <3
De kittens mogen op 2 weken! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: {{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters zo 14 mei 2017 - 10:02 | |
| |
|
| |
Inge 124 Actief I didn't kill him but I bet his balls are still bruised
| |
| Onderwerp: Re: {{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters zo 14 mei 2017 - 10:14 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: {{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters za 27 mei 2017 - 10:43 | |
| Kittens mogen op 1 moon c: |
|
| |
Rivkikker 15 Actief Als ik ik ben, omdat ik ik ben, en jij jij bent, omdat jij jij bent, ben ik en ben jij jij. Maar als ik ik ben, omdat jij jij bent, en jij jij bent, omdat ik ik ben, ben ik niet ik en jij niet jij.
| |
| Onderwerp: Re: {{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters ma 29 mei 2017 - 19:36 | |
| Ik vroeg me af, hebben de kittens die met Bronzemask zijn meegegaan contact met hun vader? Of weten ze niet dat hun vader in een andere clan zit? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: {{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters ma 29 mei 2017 - 20:54 | |
| De kittens die mee zijn gegaan met Bronzemask hebben geen idee wie de vader is wat Bronzemask later hier mee doet kunnen we altijd nog overleggen, hangt ervan wat jullie willen ofc dezelfde geldt voor de kittens die in SC zitten c: hun hebben gewoon twee papa's zegmaar |
|
| |
| Onderwerp: Re: {{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters | |
| |
|
| |
|