We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Nee het is meer dat je bijvoorbeeld doet van 'Grasseye pakte Adderkit op en nam haar mee. Adderkit stribbelde niet tegen en bleef de hele weg stil' Dus je beschrijft wat een ander karakter doet c:
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Quietstep
Member
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
@Tigergaze Dus, ik post gewoon met Grasseye, maar dan schrijf ik gewoon: Adderkit:
-tekst hier-
zoiets?
Je verwerkt gewoon in je post wat Adderkit doet. Het is niet de bedoeling dat je echt een speciale post maakt voor het account dat je wil powerplayen c:
i can't explain what i mean
and even if i could, i'm not sure i'd feel like it
Grasseye
Member
Luna 60 Actief "Only at great height is enough room for wide wings"
Nee het is meer dat je bijvoorbeeld doet van 'Grasseye pakte Adderkit op en nam haar mee. Adderkit stribbelde niet tegen en bleef de hele weg stil' Dus je beschrijft wat een ander karakter doet c:
Oh ok, sorry ben nog steeds niet helemaal mee ialles xD
Drawing by myself >.<:
Grasseye
Member
@Daan: Omg het is echt sad ja 3 @Demi: Ja ik ook eigenlijk best wel erg, maar ik vond het zo lastig om met haar te RPG-en en dat gaat nu wel veel beter in StarClan! Ik realiseer me dat ze altijd al een beetje te goed en te heilig was om lang te kunnen leven, StarClan wilde haar vroeg terug hebben of zoiets.. Idk ik kan het niet zo goed beschrijven c':
Iemand die de kleur van Silver's naam wilt veranderen? ^^
Je moet Silver eerst inschrijven bij een Clan, ShadowClan wilde je hem in toch? Dan moet je je eerst in het aanmeldtopic inschrijven en dan wordt je naam gekleurd c:
Je moet Silver eerst inschrijven bij een Clan, ShadowClan wilde je hem in toch? Dan moet je je eerst in het aanmeldtopic inschrijven en dan wordt je naam gekleurd c:
Thanks :3 wist niet zeker of t mocht aangezien ie eerst bij bc is ingeschreven ^^
Who we are, and who we need to be to survive, S I L V E R B U L L E T Are very different things.
Lizardpath
Member
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
Thanks :3 wist niet zeker of t mocht aangezien ie eerst bij bc is ingeschreven ^^
Als jij het karakter liever in een (andere) clan hebt, kan dat, zolang je nog niet met het karakter hebt gepost.
Tigergaze
Member
Daan 1295 Actief A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets
Maar Lolo the one ding Mouse did do good is that she changed Tiger <3 Ze heeft de diepverborgen goedzak in hem naar boven gehaald -die nu met kittens loopt te slepen en mammoet is-
Als jij het karakter liever in een (andere) clan hebt, kan dat, zolang je nog niet met het karakter hebt gepost.
Kaykay Dankjee <33
Who we are, and who we need to be to survive, S I L V E R B U L L E T Are very different things.
Grasseye
Member
Maar Lolo the one ding Mouse did do good is that she changed Tiger <3 Ze heeft de diepverborgen goedzak in hem naar boven gehaald -die nu met kittens loopt te slepen en mammoet is-
<33 Maar maar! Mousey heeft heel veel goeie dingen in haar leven gedaan, omg het was zo'n schatje
Waspsting
if you are the flower bearing honey
than i am your wasp that stings
Tigergaze
Member
Daan 1295 Actief A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets
<33 Maar maar! Mousey heeft heel veel goeie dingen in haar leven gedaan, omg het was zo'n schatje