|
|
Daan 1295 Actief A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 apr 2017 - 20:06 | |
| Ik bied Tiger sws aan om kittens te dragen op zijn rug (https://www.youtube.com/watch?v=reUz01nwy2o) hij is gewoon een mammoet. ᗯᕮ'ᐯᕮ ᗩᒪᒪ GOT ᗷOTᕼ ᒪIGᕼT ᗩᑎᗪ ᗪᗩᖇK IᑎSIᗪᕮ ᑌS ᗯᕼᗩT ᗰᗩTTᕮᖇS IS Tᕼᕮ ᑭᗩᖇT ᗯᕮ ᑕᕼOOSᕮ TO ᗩᑕT Oᑎ |
|
| |
Freedje 652 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 apr 2017 - 20:07 | |
| #Above: NU WIL IK LIGHTKIT OOK MEE LATEN DOEN THANKS XD
Iemand die door Butterpact of Jayflame gedragen wil worden? c: |
|
| |
Blup 754 Afwezig “Excuse me I’m not fat I’m fluffy”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 apr 2017 - 20:10 | |
| - Crowfur schreef:
- #Above: NU WIL IK LIGHTKIT OOK MEE LATEN DOEN THANKS XD
Iemand die door Butterpact of Jayflame gedragen wil worden? c: Raven moet gedragen worden :') |
|
| |
Beertje 1585 Actief She's my queen
from this day until
my last day
.
| CAT'S PROFILEAge: Full of stars (33 moons) ♡Gender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 apr 2017 - 20:12 | |
| - Tigergaze schreef:
- Ik bied Tiger sws aan om kittens te dragen op zijn rug (https://www.youtube.com/watch?v=reUz01nwy2o) hij is gewoon een mammoet.
Houndkit wil wel een ritje c: het zal waarschijnlijk ergens in het midden zijn, maar je mag powerplayen xD hij is een vrolijke kikkerdril die op alles mept dus wss ook op de mammoet oren. ♡ |
|
| |
Anonymous 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 apr 2017 - 20:14 | |
| - Demonslayer schreef:
- Crowfur schreef:
Iemand die door Butterpact of Jayflame gedragen wil worden? c: Raven moet gedragen worden :') Ravenpaw of Ravenkit? Want Ravenkit wordt toch door iemand anders bespeeld, non? c: Edit: Besteed geen aandacht aan deze domme vraag, ik dacht op de één of andere manier dat jij Quinty was... ;_; |
|
| |
Demi 468 Afwezig "It wasn’t the lake that drew her breath from petulant lung, it was the pressure. It was the gravity of anxiety that grew within her.
She only wanted peace in the end."
| |
| |
| |
Daan 1295 Actief A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 apr 2017 - 20:16 | |
| - Chivypaw schreef:
- Tigergaze schreef:
- Ik bied Tiger sws aan om kittens te dragen op zijn rug (https://www.youtube.com/watch?v=reUz01nwy2o) hij is gewoon een mammoet.
Houndkit wil wel een ritje c: het zal waarschijnlijk ergens in het midden zijn, maar je mag powerplayen xD hij is een vrolijke kikkerdril die op alles mept dus wss ook op de mammoet oren. Haha okay en dawhh dat is cjoet x3 ᗯᕮ'ᐯᕮ ᗩᒪᒪ GOT ᗷOTᕼ ᒪIGᕼT ᗩᑎᗪ ᗪᗩᖇK IᑎSIᗪᕮ ᑌS ᗯᕼᗩT ᗰᗩTTᕮᖇS IS Tᕼᕮ ᑭᗩᖇT ᗯᕮ ᑕᕼOOSᕮ TO ᗩᑕT Oᑎ |
|
| |
Anonymous 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 apr 2017 - 20:17 | |
| - Ophelia schreef:
- @Freedje: Is het goed als Thornfang Feverkit draagt? c:
Alirght, dan gaat Thorn ook lekker mee op reis xD |
|
| |
Beertje 1585 Actief She's my queen
from this day until
my last day
.
| CAT'S PROFILEAge: Full of stars (33 moons) ♡Gender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 apr 2017 - 20:17 | |
| - Tigergaze schreef:
- Chivypaw schreef:
- Tigergaze schreef:
Houndkit wil wel een ritje c: het zal waarschijnlijk ergens in het midden zijn, maar je mag powerplayen xD hij is een vrolijke kikkerdril die op alles mept dus wss ook op de mammoet oren. Haha okay en dawhh dat is cjoet x3 Ja hij is een poepie <3 ♡ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 apr 2017 - 20:18 | |
| - Butterpact schreef:
- Demonslayer schreef:
- Crowfur schreef:
Iemand die door Butterpact of Jayflame gedragen wil worden? c: Raven moet gedragen worden :') Ravenpaw of Ravenkit? Want Ravenkit wordt toch door iemand anders bespeeld, non? c:
Edit: Besteed geen aandacht aan deze domme vraag, ik dacht op de één of andere manier dat jij Quinty was... ;_; Ravenkit x'D |
|
| |
Anonymous 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 apr 2017 - 20:20 | |
| Heb de post gemaakt, kijk maar of je 'm goed vindt ;3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 apr 2017 - 20:21 | |
| Prima hoor c: pw is gwn toegestaan! |
|
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 apr 2017 - 20:23 | |
| - Butterpact schreef:
- Ophelia schreef:
- @Freedje: Is het goed als Thornfang Feverkit draagt? c:
Alirght, dan gaat Thorn ook lekker mee op reis xD Is dit het moment waarop de twee Thorns elkaar gaan ontmoeten? IC post count: 242 Posts are loading- ::
Vriendschap • Toewijding • Vreugde • Mededogen • Hoop • Nieuwsgierigheid • Zelfvertrouwen • Moed • Rechtvaardigheid --- Friendship • Dedication • Happiness • Compassion • Hope • Curiosity • Confidence • Courage • Justice (Hier stonden afbeeldingen, maar de linkjes werken niet meer, oeps!) A Clan Thorn Apart (Avatar & sig) April Fools 2019 Art in ava by Jamie - Art in sig by Kip April 1st 2018
|
|
| |
Luna 60 Actief "Only at great height is enough room for wide wings"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 apr 2017 - 20:25 | |
| Hey hey iedereen! k'heb een kleine break genomen van warrior cats want had het even te druk, maar ben nu weer terug! En, wat heb ik allemaal gemist? - Drawing by myself >.<:
|
|
| |
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| |
| |
Luna 60 Actief "Only at great height is enough room for wide wings"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 apr 2017 - 20:32 | |
| - Bronzemask schreef:
- @Luna: De clans zijn weggegaan doordat de regen hun territorium verpest. Ze gaan op reis naar een nieuw territorium.
Hoe vinden jullie mijn nieuwe setje? Zelf gemaakt! Oh nee! Grasseye gaat zo pissig zijn... xD En je setje is super tof! c: - Drawing by myself >.<:
|
|
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 apr 2017 - 20:39 | |
| Leuk setje, Inge! -wipes forehead- Ik denk dat dit de langste post is die ik ooit met Thorn heb gemaakt :'D IC post count: 242 Posts are loading- ::
Vriendschap • Toewijding • Vreugde • Mededogen • Hoop • Nieuwsgierigheid • Zelfvertrouwen • Moed • Rechtvaardigheid --- Friendship • Dedication • Happiness • Compassion • Hope • Curiosity • Confidence • Courage • Justice (Hier stonden afbeeldingen, maar de linkjes werken niet meer, oeps!) A Clan Thorn Apart (Avatar & sig) April Fools 2019 Art in ava by Jamie - Art in sig by Kip April 1st 2018
|
|
| |
ϟ Michelle ϟ 113 Actief It may comfort you to know that your death, while astonishingly violent, will likely be mercifully swift.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 apr 2017 - 20:44 | |
| whoop hoef alelen nog maar op hollow te posten dan hb k iedereen gehad XD morgen andere topics en wss reageren hahaha
Patience and Silence had one beautiful daughter. And her name was Vengeance.
|
|
| |
Inge 497 Actief Fire on fire, we're normally killers
With this much desire, together, we're winners
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 apr 2017 - 20:45 | |
| Dankjewel Luna en Femke <3 Ik ga slapen nu. Weltrusten. all i know all i know loving you is a losing game |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 apr 2017 - 20:50 | |
| Ja ik weet ook niet wat ik van mijn origineel in de planning staande topics vandaag ga afkrijgen, hoor XD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|