|
|
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 maa 2017 - 22:33 | |
| - Deerkit. schreef:
- Lurkingshade schreef:
- Snowtip schreef:
- Deerkit. schreef:
- Snowtip schreef:
- Deerkit. schreef:
- Snowtip schreef:
- Yaay meer elders <3
toekomstig gezelschap voor Deer <3 ga morgen weer in het event posten (: en voor Adder hahah
weet je dat ik het helemaal voor me zie. Adderkit die wordt geleid door haar kreupele zusje xD haha xD wordt ze dan blind? c: waarschijnlijk ^^ mijn andere optie is achterstand Wacht wat gaat er/is er gebeurd met Deer, ik snap niks meer van al de shizz die hier gebeurd omg wat Beer zegt c: wanneer je zin en tijd hebt mag Lurkie Deer en Adder ooit wel eens opzoeken xD Ik zou heel graag willen posten maar ik heb het gevoel dat ik overal gigantisch op achterzit, ik snap echt niks van de events die er atm bezig zijn hahaha :") maar atm heb ik wel tijd voor posts en topics so yeaRip Augurkielurkie - ♥:
|
|
| |
Kip 2278 Actief ↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head
| CAT'S PROFILEAge: ↠ 9 years {108 moons} forever Gender: Tomcat ♂Rank: |
| |
| |
Nynke 303 Actief » Still awesome
| CAT'S PROFILEAge: » i died when i was nineteen moons Gender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 maa 2017 - 22:38 | |
| - Lurkingshade schreef:
- Deerkit. schreef:
- Lurkingshade schreef:
- Snowtip schreef:
- Deerkit. schreef:
- Snowtip schreef:
- Deerkit. schreef:
- Snowtip schreef:
- Yaay meer elders <3
toekomstig gezelschap voor Deer <3 ga morgen weer in het event posten (: en voor Adder hahah
weet je dat ik het helemaal voor me zie. Adderkit die wordt geleid door haar kreupele zusje xD haha xD wordt ze dan blind? c: waarschijnlijk ^^ mijn andere optie is achterstand Wacht wat gaat er/is er gebeurd met Deer, ik snap niks meer van al de shizz die hier gebeurd omg wat Beer zegt c: wanneer je zin en tijd hebt mag Lurkie Deer en Adder ooit wel eens opzoeken xD Ik zou heel graag willen posten maar ik heb het gevoel dat ik overal gigantisch op achterzit, ik snap echt niks van de events die er atm bezig zijn hahaha :")
maar atm heb ik wel tijd voor posts en topics so yea nou een tijdje terug kregen alle medicine cats prophecies over oa waarschuwingen van het weer. Toen vloog het bos van TC in de fik dus die zijn nu op de sunningrocks en nu lopen de Camps van wc, rc en SC onder en paniek enzo :') en deer is vast komen te zitten en adder is bewusteloos xD @Kip; alright! Dan komt ie morgen c: |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 maa 2017 - 22:39 | |
| Yes! Wie maakt? Ik heb nu wel geen tijd meer en mijn ronde met Zuko is gedaan, maar ik ga dat wel bij de priority-topics zetten omdat er een plot inzit (: |
|
| |
Nynke 303 Actief » Still awesome
| CAT'S PROFILEAge: » i died when i was nineteen moons Gender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 maa 2017 - 22:41 | |
| ik ga slapen, bye iedereen <3 |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| |
|
| |
[ ❁ ] Beertje 61 Actief
| |
| |
|
| |
Kip 2278 Actief ↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head
| CAT'S PROFILEAge: ↠ 9 years {108 moons} forever Gender: Tomcat ♂Rank: |
| |
| |
Yanthe 57 Actief Listen to your elders advice. Not because they are always right, but because they have more experience of Being Wrong.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 maa 2017 - 22:44 | |
| |
|
| |
[ ❁ ] Beertje 61 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 maa 2017 - 22:45 | |
| |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 maa 2017 - 22:52 | |
| |
|
| |
Yanthe 57 Actief Listen to your elders advice. Not because they are always right, but because they have more experience of Being Wrong.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 maa 2017 - 23:26 | |
| Tadaaa, Daisypath's eerste post is meteen in een gevaarlijk topic. Normaal reageert ze wat trager, maar elke kat/persoon reageert nu eenmaal sneller als er gevaar is x'3 |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 maa 2017 - 23:36 | |
| ELDERS <3
Ben blij met de reacties - geeft Snowtip een high-five -^^ |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| |
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 maa 2017 - 23:41 | |
| - Deerkit. schreef:
- Lurkingshade schreef:
- Deerkit. schreef:
- Lurkingshade schreef:
- Snowtip schreef:
- Deerkit. schreef:
- Snowtip schreef:
- Deerkit. schreef:
- Snowtip schreef:
- Yaay meer elders <3
weet je dat ik het helemaal voor me zie. Adderkit die wordt geleid door haar kreupele zusje xD haha xD wordt ze dan blind? c: waarschijnlijk ^^ mijn andere optie is achterstand Wacht wat gaat er/is er gebeurd met Deer, ik snap niks meer van al de shizz die hier gebeurd omg wat Beer zegt c: wanneer je zin en tijd hebt mag Lurkie Deer en Adder ooit wel eens opzoeken xD Ik zou heel graag willen posten maar ik heb het gevoel dat ik overal gigantisch op achterzit, ik snap echt niks van de events die er atm bezig zijn hahaha :")
maar atm heb ik wel tijd voor posts en topics so yea nou een tijdje terug kregen alle medicine cats prophecies over oa waarschuwingen van het weer. Toen vloog het bos van TC in de fik dus die zijn nu op de sunningrocks en nu lopen de Camps van wc, rc en SC onder en paniek enzo :') en deer is vast komen te zitten en adder is bewusteloos xD @Kip; alright! Dan komt ie morgen c: How nice :") Rip Augurkielurkie - ♥:
|
|
| |
[ ❁ ] Beertje 61 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 maa 2017 - 23:41 | |
| - Tallshadow schreef:
- Het helpt natuurlijk ook dat ze in sc zitten >3 && ze slapen nu in de appjes den had je dat meegekregen? Mocht je commentaar willen leveren op de geweldige locatie van hun nest ofzo ^^
Anyhoo, ik ga maar eens slapen, g'night guys!! meheheheh *high-five back* Slaapwel! |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 maa 2017 - 6:06 | |
| Goodmorning ^^ I'm hunting with StarClan#ButterForPresident |
|
| |
Bo3 3455 Actief "Competing feelings so disparate and strange"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 maa 2017 - 7:18 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |