|
| |
Demi 468 Afwezig "It wasn’t the lake that drew her breath from petulant lung, it was the pressure. It was the gravity of anxiety that grew within her.
She only wanted peace in the end."
| |
| Onderwerp: Re: you won't fall down do 13 apr 2017 - 22:15 | |
| Het was raar om iemand zo over haar 'thuis' te vertellen. De plek waar ze was opgegroeid, maar die ze toch zo verachtte. Het was waarschijnlijk best een raar idee dat zij in de meest gevreesde, meest bloeddorstige groep katten van dit gebied zat. Als je zo voor het eerst tegen haar praatte, was dat wel de laatste indruk die ze maakte. Ze was niet eng, ze was niet intimiderend en ze was absoluut niet agressief. Eigenlijk was ze volledig het tegenovergestelde. Ergens verwachtte ze dat Perdi in de lach zou schieten toen ze de Bloodclan beschreef. Een klein, zielig hoopje zoals zij zou op geen enkele manier enige status verwerven in dit gebied, zoveel wist ze wel. O keek lichtelijk verbaasd op, blijkbaar wist Perdio ongeveer waar ze het over had. Had ze iets soortgelijks meegemaakt? O vroeg zich af of er groepen als de Elite bestonden buiten dit woud. Waarschijnlijk wel. Misschien had Perdi wel in een groep gezeten die op de Bloodclan leek. De kattin gaf haar wat advies, wat loze woorden. Ze klonken mooi, maar ze zeiden niets. Wat ze van plan was, was levensgevaarlijk. Ze had alles te verliezen. Toch knikte ze. "Ik probeer het hoofd boven water te houden," mompelde ze al knikkend met haar kopje. Het was niet bepaald makkelijk: ze was zwak en bang, precies hetgeen waar de Elite zo op neer keek. Toch had ze tot hier overleefd, ze moest het verder wel zien te redden. |
| | | Rivkikker 131 Actief "The world gives me nothing, besides spines"
| |
| Onderwerp: Re: you won't fall down vr 14 apr 2017 - 14:56 | |
| Ondertussen was Perdi's vacht helemaal doorweekt. O geloofde haar woorden niet, en gelijk had ze. Ze geloofde er geen eens zelf in. Ze haalde haar schouders lichtelijk op. O moest het zelf maar weten, meer kon Perdi toch niet doen. "Ik probeer het hoofd boven water te houden," mauwde O knikkend. Perdi gaf haar een klein glimlachje. 'Dat geloof ik ook.' Ze meende het, O kwam er vast wel. Het was haar toch ook gelukt, waarom zou dat niet voor de jongere shecat gelden? Ze schudde haar vacht. 'Maar ik denk dat het weer eens tijd wordt dat ik op huis aan trek,' mauwde ze. Hoe aardig ze O ook vond, de strijd om uit een groepje te komen, kon Perdi niet voor haar winnen. Het enige wat ze kon doen was haar uitleggen dat de rogue deuren altijd open stonden. Voor haar was het een sprong in het diepe geweest, zij had toen ze in haar groep leefde nog nooit een andere rogue gezien. O kwam er wel, dat voelde Perdi. En nu werd het wel eens tijd dat Perdi weer aan zichzelf ging denken. Waar zou ze vannacht slapen als haar kamp echt volledig blank stond? Ze fronste haar wenkbrauwen. Ach, dat zag ze dan wel weer. Dat was het fijne aan rogue zijn, gaan en staan waar je wilde. Plots was Perdi er trots op om een rogue te zijn. Zij was nu tenminste vrij, de groep had ze achter zich gelaten. Misschien had iemand van boven deze ontmoeting gepland, om Perdi in te laten zien dat je nooit echt alleen was. Nee, af en toe was het helemaal niet erg om vrij te zijn. |
| | | Demi 468 Afwezig "It wasn’t the lake that drew her breath from petulant lung, it was the pressure. It was the gravity of anxiety that grew within her.
She only wanted peace in the end."
| |
| Onderwerp: Re: you won't fall down ma 17 apr 2017 - 14:03 | |
| De kattin voor haar haalde haar schouders even op, maar gaf haar vervolgens een klein glimlachje alvorens ze instemde met haar statement. Ergens had O het gevoel dat ze allebei een beetje in hetzelfde schuitje zaten, al was ze daar niet compleet zeker van. Perdi was een eenling, kon gaan en staan waar ze wilde en hoefde geen andere kat om het leven te brengen voor haar groep. O wenste dat ze die luxe zelf ook had. Doen en laten wat ze wilde, op zichzelf wonen, zo lang jagen als ze wilde en ze hoefde nooit iemand pijn te doen. Het was een droom, maar wel een droom die steeds dichterbij leek te komen voor haar. Ze zou het redden, met de hulp van Jinx. Ze zou de Elite verlaten en het overleven, het moest wel. Perdi gaf aan dat ze huiswaarts ging, waarop O knikte. "Ik ook, denk ik. Deze regen is maar niks," miauwde ze zachtjes, enigszins verdrietig dat ze weer terug moest naar dat vervloekte kamp. O draaide zich alvast om, haar lichaam richting het Bloodclankamp gekeerd. "Ik hoop je nog eens te zien," miauwde ze toen, waarop ze de bosjes in verdween. Terug naar huis.
Topic uit. |
| | | | Onderwerp: Re: you won't fall down | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |