|
|
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| |
| |
Bunny 1497 Actief She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 maa 2017 - 20:38 | |
| @Ems; thanks c: Ik ga iig blij zijn met de tijd dat we kunnen gaan neerzitten want het gaat echt vermoeiend zijn ugh xD En ik kan heel slecht tegen vermoeidheid, ik begin dan echt om het minste te huilen :') |
|
| |
Freedje 531 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 maa 2017 - 20:46 | |
| #Bunny: Same! Of je begint je echt serieuze levensvragen te stellen en vraagt je af waarom alles misgaat in je leven... |
|
| |
Bunny 1497 Actief She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 maa 2017 - 20:47 | |
| - Thornfang schreef:
- #Bunny: Same! Of je begint je echt serieuze levensvragen te stellen en vraagt je af waarom alles misgaat in je leven...
Ja :') Of je bent zo opgelucht wanneer je eindelijk kunt gaan zitten dat je nooit meer wilt rechtstaan xD |
|
| |
Freedje 531 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 maa 2017 - 20:53 | |
| #Bunny: Of dat je een keertje inwendig zucht als je dan toch iets gevraagd wordt hahahaha |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 maa 2017 - 20:54 | |
| - Thornfang schreef:
- #Bunny: Of dat je een keertje inwendig zucht als je dan toch iets gevraagd wordt hahahaha
Ja haha xD Van man laat me met rust ik ben moe -;- |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 maa 2017 - 20:58 | |
| Ja idd xD
--
Ik zoek trouwens nog topics voor Jayflame, dus wie wil...? |
|
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 maa 2017 - 20:59 | |
| - Amberpaw\" schreef:
- Thornfang schreef:
- #Bunny: Of dat je een keertje inwendig zucht als je dan toch iets gevraagd wordt hahahaha
Ja haha xD Van man laat me met rust ik ben moe -;- En dan van pure moeheid huilen zonder ooit de vraag te kunnen beantwoorden :'D Pluspunten als de vraag "gaat het wel?" is xD IC post count: 242 Posts are loading- ::
Vriendschap • Toewijding • Vreugde • Mededogen • Hoop • Nieuwsgierigheid • Zelfvertrouwen • Moed • Rechtvaardigheid --- Friendship • Dedication • Happiness • Compassion • Hope • Curiosity • Confidence • Courage • Justice (Hier stonden afbeeldingen, maar de linkjes werken niet meer, oeps!) A Clan Thorn Apart (Avatar & sig) April Fools 2019 Art in ava by Jamie - Art in sig by Kip April 1st 2018
|
|
| |
Freedje 314 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 maa 2017 - 21:08 | |
| #Femke: Ja, man! Echt zo like ben je zo bezig met al je emoties in te houden en dan komt er zo iemand zoiets vragen. Laat de traantjes maar stromen xD |
|
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 maa 2017 - 21:16 | |
| @Freedje: Dan komt ook echt alles, ja xD Ergens lucht het wel op, maar fijn is het niet IC post count: 242 Posts are loading- ::
Vriendschap • Toewijding • Vreugde • Mededogen • Hoop • Nieuwsgierigheid • Zelfvertrouwen • Moed • Rechtvaardigheid --- Friendship • Dedication • Happiness • Compassion • Hope • Curiosity • Confidence • Courage • Justice (Hier stonden afbeeldingen, maar de linkjes werken niet meer, oeps!) A Clan Thorn Apart (Avatar & sig) April Fools 2019 Art in ava by Jamie - Art in sig by Kip April 1st 2018
|
|
| |
Freedje 314 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 maa 2017 - 21:17 | |
| Nee, maar je merkt dan wel dat je je de dagen erna beter dan ooit voelt (: |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| |
| |
Freedje 245 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 maa 2017 - 21:33 | |
| - Quietstep schreef:
- Shark schreef:
- Ja idd xD
--
Ik zoek trouwens nog topics voor Jayflame, dus wie wil...? Twirldance & Jayflame? Ohh shiiiiiiiitt xD Maar is goed. Wie maakt? (: |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| |
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 maa 2017 - 21:56 | |
| Dan kijk ik even of ik 'm volgende week maak en anders komt-ie de week erna. Mocht je in de tussentijd tijd hebben om 'm aan te maken, mag je dat zeker van me doen, maar anders weet je dat hij iets later komt (: |
|
| |
| |
| |
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 maa 2017 - 22:00 | |
| Haha je begrijpt het systeem al zo te zien XD #ControlFreak |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| |