We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 maa 2017 - 20:07
even een 1419 woordenpost uit mn mouw geschud
Oh mother, I'm scared to live. Takes more than I've got to give Oh sister, my voice is weak. Oh brother, I long for sleep Oh hunger, I know you well My cruel friend is a funeral bell ★★★★★
Butterstar
StarClan
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 maa 2017 - 20:24
Ghehe, het is in de setting van die ene RPG waar ik het over had dat ik die wilde maken! Maar dat ga ik niet doen want dat is zoooveel werk ;-; Als je geïnteresseerd bent in het lezen: https://www.warriorcatsnl.com/t32249-light-is-burning-lois
Oh mother, I'm scared to live. Takes more than I've got to give Oh sister, my voice is weak. Oh brother, I long for sleep Oh hunger, I know you well My cruel friend is a funeral bell ★★★★★
Thornface
Member
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 maa 2017 - 20:30
Thornface schreef:
@Loïs: Op het eerste gezicht lijkt dat op een prehistorische setting, kan dat kloppen?
Best wel!! Het is post-apocalyptic, dus de overgebleven mensen leven nu in tribes en zo c: Het is best wel een complex idee en je kan het er niet zo heel goed uit opmaken, als je wilt kan ik nog wel een langer verhaal geven c:
Thornface
Member
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 maa 2017 - 21:00
Thornface schreef:
Dat klinkt best interessant! Als je wil mag je er altijd wel wat meer over vertellen c: Ik hou te veel van verhaalconcepten
Dit heb ik eerder getypt (maar dit is dus niet helemaal accuraat meer xd) het is dus in de toekomst, en het is post-apocalyptic. Een groot deel van de mensheid is dus uitgestorven, waarschijnlijk door radiation of zoiets. De natuur heeft de wereld terug over genomen, en de mensheid staat weer een stuk lager op de voedselketen zeg maar. Dit betekent dat overleven een heel stuk moeilijker is geworden. Vrouwen staan het hoogste in rang; vruchtbaar zijn en kinderen krijgen is het belangrijkste doel in het leven van de mensheid geworden, waardoor vrouwen voorop gesteld worden. Ze zijn de leiders van hun tribes. Vrouwen met kinderen worden haast geëerd als godinnen. Mannen doen wat vaak gezien wordt als het zwaardere werk, maar in deze samenleving is dat helemaal niet belangrijk. Ze jagen en beschermen de kampen met de vrouwen, maar dit wordt niet meer gezien als heldhaftige taak, gezien leven moeilijker is dan doodgaan. De dood wordt namelijk gezien als een soort ‘verlossing’ en hereniging met de Godin van de Zon, en het is dus ook niet erg om dood te gaan als man, dat is meer een eer zeg maar. Er zijn verschillende soorten tribes. Boven deze tribes staat één koningin, de Osonomon, centraal.
Beetje afgekapt omdat Beertje en ik nog veel meer erbij bedacht hebben, daarvoor moet je toch echt het topic lezen ghehe
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 maa 2017 - 21:05
Mousewish schreef:
Thornface schreef:
Dat klinkt best interessant! Als je wil mag je er altijd wel wat meer over vertellen c: Ik hou te veel van verhaalconcepten
Dit heb ik eerder getypt (maar dit is dus niet helemaal accuraat meer xd) het is dus in de toekomst, en het is post-apocalyptic. Een groot deel van de mensheid is dus uitgestorven, waarschijnlijk door radiation of zoiets. De natuur heeft de wereld terug over genomen, en de mensheid staat weer een stuk lager op de voedselketen zeg maar. Dit betekent dat overleven een heel stuk moeilijker is geworden. Vrouwen staan het hoogste in rang; vruchtbaar zijn en kinderen krijgen is het belangrijkste doel in het leven van de mensheid geworden, waardoor vrouwen voorop gesteld worden. Ze zijn de leiders van hun tribes. Vrouwen met kinderen worden haast geëerd als godinnen. Mannen doen wat vaak gezien wordt als het zwaardere werk, maar in deze samenleving is dat helemaal niet belangrijk. Ze jagen en beschermen de kampen met de vrouwen, maar dit wordt niet meer gezien als heldhaftige taak, gezien leven moeilijker is dan doodgaan. De dood wordt namelijk gezien als een soort ‘verlossing’ en hereniging met de Godin van de Zon, en het is dus ook niet erg om dood te gaan als man, dat is meer een eer zeg maar. Er zijn verschillende soorten tribes. Boven deze tribes staat één koningin, de Osonomon, centraal.
Beetje afgekapt omdat Beertje en ik nog veel meer erbij bedacht hebben, daarvoor moet je toch echt het topic lezen ghehe
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 maa 2017 - 21:16
Amberpaw\" schreef:
Scarletkit. schreef:
Twee stemmen voor TC. Toch blijf ik twijfelen xD
Doe gewoon thc joh, ik weet niet of scarlet ouders nodig heeft maar ik kan altijd redpetal aanbieden als pleegmoeder hehe (a)
also ik moet echt posten maar ik ben moe enzo ugh ;-;
Ja, weet ik en bedankt voor 't aanbod. Ik twijfel gewoon een beetje over de TC activiteit en de kitten activiteit, cuz I will need some people to keep me active there xD
"If you are not one with what you were born to be, you are lost. Worse, you are dangerous."