We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Damn son ik zit met een karakter in mn hoofd gebaseerd op mn eigen kat en nu ik die ouwe de hele tijd zie langslopen, kriebelt het nog erger om hm aan te maken :')
A silver line, a disease on the horizon. A whistling in the trees - it marches on. It's like a tide - impatient and insincere. A threat born on the wind - it marches on. A weight on the air I feel it in the silence. Take a second to listen, the earth starts to shake, the sky begins to fall. Can you hear it coming down?
Pantherstar
StarClan
Loïs 2051 Actief 'May they sing your names with love and with fury'
A silver line, a disease on the horizon. A whistling in the trees - it marches on. It's like a tide - impatient and insincere. A threat born on the wind - it marches on. A weight on the air I feel it in the silence. Take a second to listen, the earth starts to shake, the sky begins to fall. Can you hear it coming down?
Damn son ik zit met een karakter in mn hoofd gebaseerd op mn eigen kat en nu ik die ouwe de hele tijd zie langslopen, kriebelt het nog erger om hm aan te maken :')
Jij kan gedachten lezen of zo????? Dat dacht ik letterlijk!!! xD
#M: Was dat een indicatie naar een topic...? JIJ MAAKT GNAGNA
Jij kan gedachten lezen of zo????? Dat dacht ik letterlijk!!! xD
#M: Was dat een indicatie naar een topic...? JIJ MAAKT GNAGNA
Ahh muizenstront >< vooruit dan maar *begint met typen*
Pantherstar
StarClan
Loïs 2051 Actief 'May they sing your names with love and with fury'
*Volgt met pijnlijk hart het topic Stonepaw & Ravenkit*
Ik moest al bijna huilen door de titel ;w;
Same tho ;-; Even serieus dat moet een ding worden. Dan zorg ik wel dat Panther er soms over gaat praten of zo, over de steentjestherapie. Een liefkozende naam voor iets wat ervoor zorgt dat een kitten niet depressief wordt help mijn hART
@Wolfu: Nee ik kan niet lighten up ok ik ben heel sad 3
Also Julia, als je hier nog ergens rondhangt, ik zag dat je je een paar keer verontschuldigde maar dat is nergens voor nodig. Niemand is boos dat hij dood is !! Hij was gewoon een leuk char en daar krijgen mensen gevoelens over maar dat is juist positief omdat je hem zo goed kan bespelen <3
0
Aspenpaw.
Member
Renske 650 Actief “Listen, smile, agree, and then do whatever the f*ck you were gonna do anyway.”
Omg waifu toch ;__; *holds u gently* Omg ja het moet steentjestherapie worden want Stonepaw omg qjlkgjdfsmg Het is ook leuk omdat het zo'n typisch RC ding is en het eert ook gewoon Creamyfrost en OK JENKEN DOEI Also sluit ik me aan bij wat Waifu zegt, de heftige reacties zijn gewoon doordat Creamy zo'n loveable character was <3
*Volgt met pijnlijk hart het topic Stonepaw & Ravenkit*
Ik moest al bijna huilen door de titel ;w;
Same tho ;-; Even serieus dat moet een ding worden. Dan zorg ik wel dat Panther er soms over gaat praten of zo, over de steentjestherapie. Een liefkozende naam voor iets wat ervoor zorgt dat een kitten niet depressief wordt help mijn hART
Schelpestherapie moet nu een ding worden ;w; omg da feels I'm dying guys