|
|
Bunny 359 Actief "To a predator, fear is weakness."
| CAT'S PROFILEAge: Faded away in endless nothingnessGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 feb 2017 - 17:26 | |
| - Creamyfrost schreef:
- Ik voel echt de neiging om iedere keer sorry te zeggen, sorry!
Willen jullie mij trouwens helpen? Het zoontje van Creamy, zijn naam wil ik echt perfect hebben. Ik zat te denken aan Flowingkit, maar weet het niet zeker... Of wel iets met Creamy? Iemand creatief vandaag c: ? noem 'm Whippedcream 8) |
|
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 feb 2017 - 17:27 | |
| Creamy heeft wel een erg leuke klank c: Cream(y)pelt? Cream(y)fur? Creamytoe? Creamyfoot? Ik kan door blijven gaan XD
@Hierboven: Dan heb je Whippedkit... auch IC post count: 242 Posts are loading- ::
Vriendschap • Toewijding • Vreugde • Mededogen • Hoop • Nieuwsgierigheid • Zelfvertrouwen • Moed • Rechtvaardigheid --- Friendship • Dedication • Happiness • Compassion • Hope • Curiosity • Confidence • Courage • Justice (Hier stonden afbeeldingen, maar de linkjes werken niet meer, oeps!) A Clan Thorn Apart (Avatar & sig) April Fools 2019 Art in ava by Jamie - Art in sig by Kip April 1st 2018
|
|
| |
»Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| |
| |
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC
| CAT'S PROFILEAge: I'm burning 60 moons in hellGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 feb 2017 - 17:35 | |
| Creamy's dood en dat hij kittens krijgt gaat voor zo'n boadload drama zorgen
Noem hem/haar Marshkit -> Marshmallow, want dat is ook zacht net zoals Creamy en klinkt gewoon geweldig |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 feb 2017 - 17:36 | |
| #Anouk: Wat ben je toch weer lekker serieus bezig |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 feb 2017 - 17:37 | |
| - Honeyscent schreef:
- Wat moet ik nu met Honey :C
ze kan helpen pearly onder controle te houden want no way dat 'ie gaat luisteren naar panther en al helemaal niet naar night haha xD |
|
| |
A 177 Actief Twilight fades
Night approaches
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 feb 2017 - 17:39 | |
| Ik ben heel serieus hoor Granny Fee
Chime is ook on her way maar ik wacht even tot Waz' post af is |
|
| |
Beer 766 Actief Underneath darkened sky
There's a light kept alive
○
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 feb 2017 - 17:42 | |
| OMG CHIVY MOET EERST ZE HAD EERST NOG EEN KEI GEZELLIG GESPREK AAAH I AM FREAKING OUT OF HERE let love conquer your mind. warrior, warrior. just reach out for the light .
|
|
| |
»Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| |
| |
Bo3 3455 Actief "Competing feelings so disparate and strange"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 feb 2017 - 17:47 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 feb 2017 - 17:47 | |
| - Honeyscent schreef:
- Maar als ik Honey laat langskomen, die houd t niet droog xD Sterker nog, dr arme hartje kan dat niet aan :')
tsja, jouw keuze natuurlijk (a) sws gaat pearly niet huilen. Hij gaat woedend zijn en iedereen aanvallen enzo xD |
|
| |
A 177 Actief Twilight fades
Night approaches
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 feb 2017 - 17:48 | |
| Honey moet het wel overleven, anders zijn ze alleen en dat word het einde van de kits want dat gaat sws niet goed komen X"D - Ik drop mijn post zo ver hij af is even hier want anders ben ik hem straks weer kwijt:
- Code:
-
<blockquote><blockquote>[justify][size=10]Uitgeput van haar training was Chimepaw opgekruld tot een bolletje in haar nest gaan liggen. Haar zilvergrijze ogen schoten open bij het horen van een kreet. Het was een kitten. Wat was er aan de hand? Door de nieuwsgierigheid welde er weer nieuwe energie op in de kattin. Binnen no time stond ze weer op haar poten. Eerst zag ze Panthergrowl de Medicinecat's den in lopen, gevolgd door Nightstream. Er was daar iets aan de hand dat mocht zeker zijn. Zodra ze de stem van haar broer echter hoorde schreeuwen zette ze een sprintje in. Voorzichtig stapte ze de den binnen. Iedereen stond om een kat. Nee. Nee, echt niet, dit kon niet gebeuren. Dit was een grap, iedereen nam haar in de maling nu. Toch? Nee. Dit was de bittere waarheid. Langzaam maar zeker rolde de eerste tranen over haar wangen. TO BE CONTINUED[/size][/justify]
|
|
| |
Queen Wazz 285 Actief
| |
| |
| |
○
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 feb 2017 - 17:51 | |
| - Arrowthrill schreef:
- Hsgdgshsj ik ben zo FCKING PISSED OM DIE POST Starclanverdomme
Stomme muis uurgh hele ding weg Know the feeling ... en de tweede is altijd minder goed dan degene die je had geschreven let love conquer your mind. warrior, warrior. just reach out for the light .
|
|
| |
Queen Wazz 285 Actief
| |
| |
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 feb 2017 - 17:57 | |
| Dat is echt zo *piep* Waz :c ... I'm hunting with StarClan#ButterForPresident |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 feb 2017 - 17:58 | |
| Dat moment dat je een beetje gerustgesteld bent in je schoolwerk en er worden nieuwe taken online geplaatst [strike]fml, help, save me[strike] |
|
| |
○
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 feb 2017 - 17:59 | |
| Zie Creamyfrosts dood brengt ongeluk let love conquer your mind. warrior, warrior. just reach out for the light .
|
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 feb 2017 - 18:00 | |
| Ik begin me echt heel erg schuldig te voelen... Ik krijg er koppijn van XD I'm hunting with StarClan#ButterForPresident |
|
| |
○
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 feb 2017 - 18:02 | |
| Niet doen xD je kiest zelf wanneer ze dood gaan of niet hea let love conquer your mind. warrior, warrior. just reach out for the light .
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|