|
|
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 feb 2017 - 21:45 | |
| #Above: She cute tho
--
Ik stop met posten vandaag, mensen (: Ben moe (: |
|
| |
{ Loïs 124 Actief "Oh! Can I show you what I'm proudest of?"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 feb 2017 - 21:45 | |
| <3 Dankje
Slaap lekker c: |
|
| |
Elfje 53 Actief Maybe I need you like the Moon needs the Sea
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 feb 2017 - 22:43 | |
| Ik heb woensdag dus een boekbespreking en moet de presentatie nog steeds afmaken *bereid zich mentaal al voor op een onvoldoende* |
|
| |
Dodo 323 Actief I pretended to be brave,
I didn't shed a tear
As I watched you walk away,
Little did you know,
That was my biggest fear.
My heart broke
While my soul quickly shattered,
Why did I let you go
When you were all that mattered?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 feb 2017 - 22:43 | |
| - Mooncycle schreef:
- Ik heb woensdag dus een boekbespreking en moet de presentatie nog steeds afmaken *bereid zich mentaal al voor op een onvoldoende*
Ai, succes! Over welk boek ga je het doen? ^^ We're no snow, rain or autumn leaves we don't look beautyful when we fall When you're around It's like an army's marching through my chest |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 feb 2017 - 22:46 | |
| - Khione schreef:
- Mooncycle schreef:
- Ik heb woensdag dus een boekbespreking en moet de presentatie nog steeds afmaken *bereid zich mentaal al voor op een onvoldoende*
Ai, succes! Over welk boek ga je het doen? ^^ Vlinders, had Schuld al gelezen en je mocht twee boeken van dezelfde schrijv(st)er Maar ik had ook maar twee weken de tijd om alles te maken en doen tussen een hoop toetsen en opdrachten voor mijn vervolgopleiding door. |
|
| |
I didn't shed a tear
Little did you know,
My heart broke
Why did I let you go
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 feb 2017 - 22:47 | |
| - Mooncycle schreef:
- Khione schreef:
- Mooncycle schreef:
Ai, succes! Over welk boek ga je het doen? ^^ Vlinders, had Schuld al gelezen en je mocht twee boeken van dezelfde schrijv(st)er Maar ik had ook maar twee weken de tijd om alles te maken en doen tussen een hoop toetsen en opdrachten voor mijn vervolgopleiding door. Ken ik niet, is ie goed? Damn dat is echt vervelend We're no snow, rain or autumn leaves we don't look beautyful when we fall When you're around It's like an army's marching through my chest |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 feb 2017 - 22:49 | |
| - Khione schreef:
- Mooncycle schreef:
- Khione schreef:
- Mooncycle schreef:
Ai, succes! Over welk boek ga je het doen? ^^ Vlinders, had Schuld al gelezen en je mocht twee boeken van dezelfde schrijv(st)er Maar ik had ook maar twee weken de tijd om alles te maken en doen tussen een hoop toetsen en opdrachten voor mijn vervolgopleiding door. Ken ik niet, is ie goed? Damn dat is echt vervelend Ja, haar boeken zijn op zich wel goed, het gaat over een paranormaal begaafd meisje And don't you mean dam? *smirks* |
|
| |
I didn't shed a tear
Little did you know,
My heart broke
Why did I let you go
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 feb 2017 - 22:50 | |
| - Mooncycle schreef:
- Khione schreef:
- Mooncycle schreef:
- Khione schreef:
- Mooncycle schreef:
Ai, succes! Over welk boek ga je het doen? ^^ Vlinders, had Schuld al gelezen en je mocht twee boeken van dezelfde schrijv(st)er Maar ik had ook maar twee weken de tijd om alles te maken en doen tussen een hoop toetsen en opdrachten voor mijn vervolgopleiding door. Ken ik niet, is ie goed? Damn dat is echt vervelend Ja, haar boeken zijn op zich wel goed, het gaat over een paranormaal begaafd meisje And don't you mean dam? *smirks* Klinkt goed Oh shut UP XD We're no snow, rain or autumn leaves we don't look beautyful when we fall When you're around It's like an army's marching through my chest |
|
| |
I didn't shed a tear
Little did you know,
My heart broke
Why did I let you go
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 feb 2017 - 22:51 | |
| - Khione schreef:
- Mooncycle schreef:
- Khione schreef:
- Mooncycle schreef:
- Khione schreef:
- Mooncycle schreef:
Ai, succes! Over welk boek ga je het doen? ^^ Vlinders, had Schuld al gelezen en je mocht twee boeken van dezelfde schrijv(st)er Maar ik had ook maar twee weken de tijd om alles te maken en doen tussen een hoop toetsen en opdrachten voor mijn vervolgopleiding door. Ken ik niet, is ie goed? Damn dat is echt vervelend Ja, haar boeken zijn op zich wel goed, het gaat over een paranormaal begaafd meisje And don't you mean dam? *smirks* Klinkt goed Oh shut up XD We're no snow, rain or autumn leaves we don't look beautyful when we fall When you're around It's like an army's marching through my chest |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 feb 2017 - 22:52 | |
| - Khione schreef:
- Khione schreef:
- Mooncycle schreef:
- Khione schreef:
- Mooncycle schreef:
- Khione schreef:
- Mooncycle schreef:
Ai, succes! Over welk boek ga je het doen? ^^ Vlinders, had Schuld al gelezen en je mocht twee boeken van dezelfde schrijv(st)er Maar ik had ook maar twee weken de tijd om alles te maken en doen tussen een hoop toetsen en opdrachten voor mijn vervolgopleiding door. Ken ik niet, is ie goed? Damn dat is echt vervelend Ja, haar boeken zijn op zich wel goed, het gaat over een paranormaal begaafd meisje And don't you mean dam? *smirks* Klinkt goed Oh shut up XD NEVER En ja het was ook deels omdat het maar 175 bladzijden had but shhh |
|
| |
Bianca 92 Actief Sometimes I try and keep quiet, and then I realize how fine they would be without me
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 feb 2017 - 22:56 | |
| - Mooncycle schreef:
- Khione schreef:
- Khione schreef:
- Mooncycle schreef:
- Khione schreef:
- Mooncycle schreef:
- Khione schreef:
- Mooncycle schreef:
Ai, succes! Over welk boek ga je het doen? ^^ Vlinders, had Schuld al gelezen en je mocht twee boeken van dezelfde schrijv(st)er Maar ik had ook maar twee weken de tijd om alles te maken en doen tussen een hoop toetsen en opdrachten voor mijn vervolgopleiding door. Ken ik niet, is ie goed? Damn dat is echt vervelend Ja, haar boeken zijn op zich wel goed, het gaat over een paranormaal begaafd meisje And don't you mean dam? *smirks* Klinkt goed Oh shut up XD NEVER En ja het was ook deels omdat het maar 175 bladzijden had but shhh Shtttt of je maakt Chiron wakker! XD Ohhhjoh das weinig haha Teach me how to fght. And Ill show you how to win. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 feb 2017 - 22:57 | |
| - Ghostkit* schreef:
- Mooncycle schreef:
- Khione schreef:
- Khione schreef:
- Mooncycle schreef:
- Khione schreef:
- Mooncycle schreef:
- Khione schreef:
- Mooncycle schreef:
Ai, succes! Over welk boek ga je het doen? ^^ Vlinders, had Schuld al gelezen en je mocht twee boeken van dezelfde schrijv(st)er Maar ik had ook maar twee weken de tijd om alles te maken en doen tussen een hoop toetsen en opdrachten voor mijn vervolgopleiding door. Ken ik niet, is ie goed? Damn dat is echt vervelend Ja, haar boeken zijn op zich wel goed, het gaat over een paranormaal begaafd meisje And don't you mean dam? *smirks* Klinkt goed Oh shut up XD NEVER En ja het was ook deels omdat het maar 175 bladzijden had but shhh Shtttt of je maakt Chiron wakker! XD Ohhhjoh das weinig haha \ 1 AM demigod curfew en jaaah ik moest snel lezen ofc |
|
| |
Bianca 92 Actief Sometimes I try and keep quiet, and then I realize how fine they would be without me
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 feb 2017 - 22:59 | |
| - Mooncycle schreef:
- Ghostkit* schreef:
- Mooncycle schreef:
- Khione schreef:
- Khione schreef:
- Mooncycle schreef:
- Khione schreef:
- Mooncycle schreef:
- Khione schreef:
- Mooncycle schreef:
Ai, succes! Over welk boek ga je het doen? ^^ Vlinders, had Schuld al gelezen en je mocht twee boeken van dezelfde schrijv(st)er Maar ik had ook maar twee weken de tijd om alles te maken en doen tussen een hoop toetsen en opdrachten voor mijn vervolgopleiding door. Ken ik niet, is ie goed? Damn dat is echt vervelend Ja, haar boeken zijn op zich wel goed, het gaat over een paranormaal begaafd meisje And don't you mean dam? *smirks* Klinkt goed Oh shut up XD NEVER En ja het was ook deels omdat het maar 175 bladzijden had but shhh Shtttt of je maakt Chiron wakker! XD Ohhhjoh das weinig haha \
1 AM demigod curfew en jaaah ik moest snel lezen ofc Or worse, mr. D xD Teach me how to fght. And Ill show you how to win. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 feb 2017 - 23:02 | |
| - Ghostkit* schreef:
- Mooncycle schreef:
- Ghostkit* schreef:
- Mooncycle schreef:
- Khione schreef:
- Khione schreef:
- Mooncycle schreef:
- Khione schreef:
- Mooncycle schreef:
- Khione schreef:
- Mooncycle schreef:
Ai, succes! Over welk boek ga je het doen? ^^ Vlinders, had Schuld al gelezen en je mocht twee boeken van dezelfde schrijv(st)er Maar ik had ook maar twee weken de tijd om alles te maken en doen tussen een hoop toetsen en opdrachten voor mijn vervolgopleiding door. Ken ik niet, is ie goed? Damn dat is echt vervelend Ja, haar boeken zijn op zich wel goed, het gaat over een paranormaal begaafd meisje And don't you mean dam? *smirks* Klinkt goed Oh shut up XD NEVER En ja het was ook deels omdat het maar 175 bladzijden had but shhh Shtttt of je maakt Chiron wakker! XD Ohhhjoh das weinig haha \
1 AM demigod curfew en jaaah ik moest snel lezen ofc Or worse, mr. D xD
Is he gonna turn me into a dolphin? By the way, ik heb nu de neiging om een Seaweed Brain aan te maken, but yeah... |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 feb 2017 - 23:05 | |
| - Mooncycle schreef:
- Ghostkit* schreef:
- Mooncycle schreef:
- Ghostkit* schreef:
- Mooncycle schreef:
- Khione schreef:
- Khione schreef:
- Mooncycle schreef:
- Khione schreef:
- Mooncycle schreef:
- Khione schreef:
- Mooncycle schreef:
Is he gonna turn me into a dolphin? By the way, ik heb nu de neiging om een Seaweed Brain aan te maken, but yeah... Probably Doeeen en kitten en dan en dan XD Shadowclan en de rest van het verhaaltje ken je wel haha xD Teach me how to fght. And Ill show you how to win. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 feb 2017 - 23:05 | |
| - Ghostkit* schreef:
- Mooncycle schreef:
- Ghostkit* schreef:
- Mooncycle schreef:
- Ghostkit* schreef:
- Mooncycle schreef:
- Khione schreef:
- Khione schreef:
- Mooncycle schreef:
- Khione schreef:
- Mooncycle schreef:
- Khione schreef:
- Mooncycle schreef:
Is he gonna turn me into a dolphin? By the way, ik heb nu de neiging om een Seaweed Brain aan te maken, but yeah... Probably Doeeen en kitten en dan en dan XD Shadowclan en de rest van het verhaaltje ken je wel haha xD Yass I do, But idk what to name him haha |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 feb 2017 - 23:06 | |
| - Mooncycle schreef:
- Ghostkit* schreef:
- Mooncycle schreef:
- Ghostkit* schreef:
- Mooncycle schreef:
- Ghostkit* schreef:
- Mooncycle schreef:
- Khione schreef:
- Khione schreef:
- Mooncycle schreef:
- Khione schreef:
- Mooncycle schreef:
- Khione schreef:
- Mooncycle schreef:
Is he gonna turn me into a dolphin? By the way, ik heb nu de neiging om een Seaweed Brain aan te maken, but yeah... Probably Doeeen en kitten en dan en dan XD Shadowclan en de rest van het verhaaltje ken je wel haha xD Yass I do, But idk what to name him haha Seaweedkit, duhu xD Teach me how to fght. And Ill show you how to win. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 feb 2017 - 23:07 | |
| - Ghostkit* schreef:
- Mooncycle schreef:
- Ghostkit* schreef:
- Mooncycle schreef:
- Ghostkit* schreef:
- Mooncycle schreef:
- Ghostkit* schreef:
- Mooncycle schreef:
- Khione schreef:
- Khione schreef:
- Mooncycle schreef:
- Khione schreef:
- Mooncycle schreef:
- Khione schreef:
- Mooncycle schreef:
Is he gonna turn me into a dolphin? By the way, ik heb nu de neiging om een Seaweed Brain aan te maken, but yeah... Probably Doeeen en kitten en dan en dan XD Shadowclan en de rest van het verhaaltje ken je wel haha xD Yass I do, But idk what to name him haha Seaweedkit, duhu xD Sure *gaat maken* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 feb 2017 - 23:09 | |
| - Mooncycle schreef:
- Ghostkit* schreef:
- Mooncycle schreef:
- Ghostkit* schreef:
- Mooncycle schreef:
- Ghostkit* schreef:
- Mooncycle schreef:
- Ghostkit* schreef:
- Mooncycle schreef:
- Khione schreef:
- Khione schreef:
- Mooncycle schreef:
- Khione schreef:
- Mooncycle schreef:
- Khione schreef:
- Mooncycle schreef:
Is he gonna turn me into a dolphin? By the way, ik heb nu de neiging om een Seaweed Brain aan te maken, but yeah... Probably Doeeen en kitten en dan en dan XD Shadowclan en de rest van het verhaaltje ken je wel haha xD Yass I do, But idk what to name him haha Seaweedkit, duhu xD Sure *gaat maken* Hale yeah XD Teach me how to fght. And Ill show you how to win. |
|
| |
SettledstarCatministrator
Renske 2612 Actief Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 feb 2017 - 23:09 | |
| Ohh Settled post zó tof! c: Iemand nog een topic met hem?
Settledstar I remember the minute It was like a switch was flipped— I was just a kid who grew up strong enough To pick this armor up and suddenly it fit
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|