We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 feb 2017 - 20:33
Redpetal schreef:
Tallshadow schreef:
Wow jullie houden daar lijstjes van bij? Zo geordend en confronterend?
Na Tall heb ik me volgens mij nog maar 2 keer aangemeld ofzo xD Zoveel respect voor mensen die meerdere accounts actief houden
Ik heb me er ooit eens toe aangezet om een lijstje te maken en nu hou ik het gewoon een beetje up to date. En het is bijna een verslaving soms em, echt erg xD Blijft even frustrerend als je niet gekozen word though (a) het is bijna een eer wanneer jij je aanmeld voor een nestje haha :')
@M; kuchkuch had ik heus wel door hoor -gaat aanpassen-
Oh zo, dan snap ik het wel ja, en natuurlijk ook cool om een beetje later terug te kunnen kijken, het is echt een tijdlijn geworden! En yess, pijnlijke verslaving that is xD Maar op zich ook leuk want kittens spelen is life <33 en no man, zolang ik Tall heb wil je mij helemaal niet want die kat komt dan wss toch niet actief :') Die skills laat ik aan jou over ;D
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 feb 2017 - 20:35
Tallshadow schreef:
Redpetal schreef:
Tallshadow schreef:
Na Tall heb ik me volgens mij nog maar 2 keer aangemeld ofzo xD Zoveel respect voor mensen die meerdere accounts actief houden
Ik heb me er ooit eens toe aangezet om een lijstje te maken en nu hou ik het gewoon een beetje up to date. En het is bijna een verslaving soms em, echt erg xD Blijft even frustrerend als je niet gekozen word though (a) het is bijna een eer wanneer jij je aanmeld voor een nestje haha :')
Oh zo, dan snap ik het wel ja, en natuurlijk ook cool om een beetje later terug te kunnen kijken, het is echt een tijdlijn geworden! En yess, pijnlijke verslaving that is xD Maar op zich ook leuk want kittens spelen is life <33 en no man, zolang ik Tall heb wil je mij helemaal niet want die kat komt dan wss toch niet actief :') Die skills laat ik aan jou over ;D
Ik speel heel graag kittens <3 En ja, je ziet zo duidelijk mijn cringy-namen periode (wijst naar Brainflow) en de periode waar ik echt bestaande woorden wou (Newyear, Seafoam, Predatorattack) en de periode waar ik stopte om warriornamen erbij te verzinnen (vanaf Drizzlekit, met hier en daar wat uitzonderingen) en haha, het is echt een talent xD Mijn karakters zijn dan ook niet vaak tegelijk actief -schuldige blik op Windje-
Bitterpaw
Member
Demi 1099 Actief "For those who value survival, sentimentality is not an option."
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 feb 2017 - 20:40
Ik heb drie keer een aanmelding gemaakt volgens mij? En alle drie keer gekozen wow. Dat waren Abysskit, Rascal en Settledkit, hoewel Rascal al 6 manen was toen ie werd aangemaakt. :')
Those who dream by night, in the dusty recesses of their minds, wake in the day to find that it was vanity...
But the dreamers of the day are dangerous men, for they may act their dream with open eyes, to make it possible.
Tallshadow
Member
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 feb 2017 - 20:41
Redpetal schreef:
Tallshadow schreef:
Redpetal schreef:
Tallshadow schreef:
Ik speel heel graag kittens <3 En ja, je ziet zo duidelijk mijn cringy-namen periode (wijst naar Brainflow) en de periode waar ik echt bestaande woorden wou (Newyear, Seafoam, Predatorattack) en de periode waar ik stopte om warriornamen erbij te verzinnen (vanaf Drizzlekit, met hier en daar wat uitzonderingen) en haha, het is echt een talent xD Mijn karakters zijn dan ook niet vaak tegelijk actief -schuldige blik op Windje-
Same, dat is echt de perfecte periode <3 Of wanneer ze vader/moeder/broer/zus zijn, want dan kan je die band echt ontwikkelen. Enige reden waarom ik ooit nog kittens zou doen voor Tall, maar geen partner houdt het met hem uit xD Ja... Die namenperiode was sowieso een ding hier, echt alles kwam voorbij toen, heftige tijden... D: Ga eens met haar posten op ons coole kruidhaal topic : ( Die arme Tall probeert nog steeds het verhaal van haar en Hazel te ontrafelen
@Demi en hierboven, dat zijn mooie winning streaks die jullie daar hebben o:
#Awesome:
Djinn
Member
Demi 171 Afwezig "Well, I met God and she had nothing to say to me."
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 feb 2017 - 20:45
Ik heb nu 2 warriors en een kitten en tbh vind ik warriors fijner om te spelen. Maar ben benieuwd als mijn Silverkit een Silverpaw wordt, want dan kun je al weer meer :')
Gravelsmoke ~ Nightthorn ~ Silverdew
PM's naar Silverdew
The Devil Within Digital Daggers
Aspenpaw.
Member
Renske 650 Actief “Listen, smile, agree, and then do whatever the f*ck you were gonna do anyway.”
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 feb 2017 - 20:55
Om even in te springen, ik hou ook echt van kittens spelen <3 Ze zijn zo adorable en hebben nog zo veel potential. En aanmelden is ook leuk omdat ik soms echt bij een specifiek nestje een bom inspiratie heb en dan echt heel snel een aanmelding kan maken. De kitten kiest mij (A)
Aspenpaw.
Member
Renske 650 Actief “Listen, smile, agree, and then do whatever the f*ck you were gonna do anyway.”
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 feb 2017 - 20:59
Kittens zijn inderdaad wel leuk om te spelen. Vind het ook wel lastig tho, vooral helemaal in het begin. Maar als ze op beginnen te groeien en als apprentice met een beetje geschiedenis lijkt me super tof. Ik wil zo graag een kat van geboorte tot dood spelen. Echt mijn doel met Settled!!! (en misschien dat in de toekomst nog wat voorbij komt)
Those who dream by night, in the dusty recesses of their minds, wake in the day to find that it was vanity...
But the dreamers of the day are dangerous men, for they may act their dream with open eyes, to make it possible.
Hellhound
Member
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 feb 2017 - 21:00
Ik word ongeveer op zo'n 5 tot 10% van de nestjes waarin ik me aanmeld aangenomen :') Heb me dan ook echt op iets van 15 nestjes aangemeld en ben echt maar 1x gekozen Ben jaloers op jullie jongens
Hell's hounds:
Hellapoof heeft 12 hondentanden
Thank you Daan <3
Firedance
Warrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 feb 2017 - 21:17
@Em haha als tall kits krijg meld ik me 100% zekers aan >D also, ben ik de enige die het jammer vind dat wind familie van 'm is? Ze zouden zo'n perfect koppel maken hahaha xD
edit; en was het aan mij? oeps xD Ik zal es zien of ik een postje kan maken :')
Hellhound
Member
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 feb 2017 - 21:55
Plaatjes voor wind zijn zo moeilijk te vinden, ik eindig steeds met dezelfde xD Misschien ben ik gewoon te kritisch :') Maar ik moet gaan nu, anders word ik morgen nooit op tijd wakker (a) Tot morgen guys ^^
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 feb 2017 - 22:00
Een dikke sorry voor de mensen die een aanvraagje geplaatst hebben bij de artiestenlijst :c Ik zie ze net pas en zal er zo snel mogelijk aan beginnen !