|
|
Nynke 303 Actief » Still awesome
| CAT'S PROFILEAge: » i died when i was nineteen moons Gender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 feb 2017 - 19:39 | |
| Yeaaah c: Daar is Deerkit een klein beetje op gebaseerd xD |
|
| |
Bo3 3455 Actief "Competing feelings so disparate and strange"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 feb 2017 - 19:40 | |
| |
|
| |
Demi 1099 Actief "For those who value survival, sentimentality is not an option."
| |
| |
| |
Nynke 303 Actief » Still awesome
| CAT'S PROFILEAge: » i died when i was nineteen moons Gender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 feb 2017 - 19:50 | |
| - Amberhunt schreef:
- Deerkit. schreef:
- Yeaaah c: Daar is Deerkit een klein beetje op gebaseerd xD
You've done something really good hehe Ah, thanks <3 Deer post fijn c: |
|
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 feb 2017 - 20:00 | |
| Ik wil echt nog eens een leuke nieuwe kitten in een leuk nieuw nestje xD |
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 feb 2017 - 20:03 | |
| - Redpetal schreef:
- Ik wil echt nog eens een leuke nieuwe kitten in een leuk nieuw nestje xD
Same uwu Maar 'k heb Coyote al xD |
|
| |
Dodo 323 Actief I pretended to be brave,
I didn't shed a tear
As I watched you walk away,
Little did you know,
That was my biggest fear.
My heart broke
While my soul quickly shattered,
Why did I let you go
When you were all that mattered?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 feb 2017 - 20:04 | |
| dat moment dat je snel een e-mail van iemand nodig hebt en ze er laaang over doen deze te beantwoorden XD We're no snow, rain or autumn leaves we don't look beautyful when we fall When you're around It's like an army's marching through my chest |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 feb 2017 - 20:09 | |
| - Snowdance schreef:
- Redpetal schreef:
- Ik wil echt nog eens een leuke nieuwe kitten in een leuk nieuw nestje xD
Same uwu Maar 'k heb Coyote al xD kwou dat ik Waterkit had ;-; en nu kan ik wss nooit meer een kit van butter spelen :'c |
|
| |
~ Moo Moo 498 Actief Being Scared is my Biggest Fear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 feb 2017 - 20:16 | |
| Wat doen jullie met je kitten aanmeldingen die niet zijn gekozen? Hergebruik je die? (Stiekem wil ik de mijne hergebruiken, of althans die richting van karakter naam en setje, maar idk of dat sociaal is geaccepteerd hier _O-) Nightthorn ~ Gravelsmoke ~ Silverdew PM's graag naar Silverdew |
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 feb 2017 - 20:17 | |
| Soms herbruik ik ze, maar meestal maak ik een nieuwe met wel ongeveer hetzelfde idee erachter c: |
|
| |
M 1126 Actief "Chew bubble gum like a boss"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 feb 2017 - 20:18 | |
| Phieuw, valentijnsdag is zwaar c': Naja het is weer eens tijd voor een postrondje |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 feb 2017 - 20:21 | |
| - Chivypaw schreef:
- Tallshadow schreef:
- Cool Nyn! Die fotograaf heeft er volgens mij best wel wat van die kitten (:
Hahaha True Bun xD Ligt natuurlijk ook aan de katten die je hebt ^^
@Hierboven, Lady Gaga niet, maar wel U2 in Juni, jij wel Lady Gaga I presume?? OMG EMMA NEEEE! Ik heb 3 uur op die site gezeten om kaartjes te verkrijgen, eerst wachtrij, dan site crash tis niet gelukt rip #laat maar stel je ziet het nog Ja man! Was echt vet snel uitverkocht en zooo druk! Het was ons ook niet gelukt, maar via ticketswap hebben we toen toch nog gevonden en een paar euro meer betaald, no way dat ik Bono ga laten schieten! - #Awesome:
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 feb 2017 - 20:24 | |
| - Gravelsmoke schreef:
- Wat doen jullie met je kitten aanmeldingen die niet zijn gekozen? Hergebruik je die?
(Stiekem wil ik de mijne hergebruiken, of althans die richting van karakter naam en setje, maar idk of dat sociaal is geaccepteerd hier _O-) Ik heb ooit één keer een naam hergebruikt en die is de tweede keer gekozen (het was Redpetal hoewel dat niet haar oorspronkelijke warriornaam was haha xD) maar meestal maak ik wel een nieuwe aanmelding ja. Ik heb ondertussen zo'n 40 verschillende aanmeldingen met verschillende namen xD - als je het lijstje wil:
1. Butterstar x Stormwind - niet gekozen - Waterkit 2. Corra x Khione - gekozen - Pitch 3. Vitani x Hurricane - / - Brutus/War/Troop/Battalion/Typhoon 4. Snowdance x ?? - gekozen - Bloomkit 5. Dangerdance x ?? - gekozen - Ribkit/cage 6. Roughflower x Lurkingshade - niet gekozen - Lurkingkit/spark 7. Snowblossom x Glowstick - gekozen - Redkit/whiskers (petal) 8. Underwater x rogue - niet gekozen - Abysskit/belly 9. Thornfang x Sinclaw - niet gekozen - Shadowkit 10. Brindleleaf x Sparrowfeather 2 - gekozen - Amberkit 11. Secretvoice x Butterstar - niet gekozen - Granitekit 12. Panthergrowl x Silvercloud - niet gekozen - Sablekit 13. Chainreaction x Determind - niet gekozen - Monsterkit/hunter 14. Snowdrop x ?? - niet gekozen - Wolfkit//Caninekit 15. Vixencry x Graywing - niet gekozen - Turtlekit 16. Icicleshard x Bleaktail - gekozen - Drizzlekit 17. Shiverthought x Rowanflight - gekozen - Lightkit/switch (met Evelynn) 18. Cyber x Iggy - gekozen - Red John 19. Dauntrose x Ravenheart - niet gekozen - Redkit/whiskers 20. Thrushdive x Snowynight - gekozen - Windkit/breaker (dancer) 21. Otterflight x Crossroad - gekozen - Blackkit/sheep 22. Acefray x Runningvole - niet gekozen - Shadykit/thought (met Yanthe: Shadekit/sound) 23. Cloudpelt x Shockwave - gekozen - Rarity 24. Snowcrystal x Highfive - gekozen - Lilykit/valley 25. Firework x Lionbeat 2 - gekozen - Flashingkit 26. Brightspots x Polarbear 1 - niet gekozen - Sunkit/beam 27. Aurynight x Nevermind - niet gekozen - Darkkit/ocean 28. Softvoice x Rushleap - niet gekozen - Blazingkit/silence 29. Leafstorm x Techo - gekozen - Lostkit/life 30. Ashdrizzle x Fawnstep - niet gekozen - Sweetkit/heart 31. Nevermind x Lone-one - niet gekozen - Predatorkit/attack 32. Hiddendance x Heronwing - niet gekozen - Seakit/foam 33. Psychevoice x ?? (vervanger gezocht) - niet gekozen - Forestkit/burn 34. Firework x Lionbeat 1 - niet gekozen - Newkit/year 35. Psychevoice x ?? - niet gekozen - Brainkit/flow 36. Shrewstar x Wolftail - niet gekozen - Forestkit/burn 37. Roseheart x Greentear - niet gekozen - Wheatkit/spot 38. Icyrose x Lionroar - niet gekozen - Rosekit/spike 39. Guidetti x Eriksen - gekozen - Meadow
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 feb 2017 - 20:26 | |
| Lol Vitani x Hurricane :') how?
Laatst aangepast door Vitani op di 14 feb 2017 - 20:26; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 feb 2017 - 20:26 | |
| Oeh, zo'n lijstje ga ik ook is maken xD is kijken.. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 feb 2017 - 20:29 | |
| @M; wat bedoel je? xD @Nyn; haha, was best wel veel werk hoor (a) ben nog altijd niet zeker of ik iedereen op het lijstje heb lol :') Ik heb ook een lijstje met alle gekozen kittens, zijn er 15 in totaal - waarvan 5 nog steeds actief, oeps xD (Winddancer - Redpetal - Bloomkit - Amberpaw - Pitch) |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| |
| |
~ Moo Moo 498 Actief Being Scared is my Biggest Fear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 feb 2017 - 20:30 | |
| @Bunny Dat zijn heuuulll veel aanmeldingen :') Blazingsilence vind ik overigens echt heel gaaf bedacht! (Wss omdat zowel Silence als Blazing de mooiste namen vind) @Nynke Hmm, maar ik kan ze dus wel opnieuw gebruiken hmm Stiekem vind ik de naam Silentkit te leuk lol, ik ben Nightthorn ~ Gravelsmoke ~ Silverdew PM's graag naar Silverdew |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 feb 2017 - 20:30 | |
| Well, Hurricane is kinda dead :')
tis Tornado als je nog niet doorhad |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 feb 2017 - 20:31 | |
| - Tallshadow schreef:
- Wow jullie houden daar lijstjes van bij? Zo geordend
en confronterend?
Na Tall heb ik me volgens mij nog maar 2 keer aangemeld ofzo xD Zoveel respect voor mensen die meerdere accounts actief houden Ik heb me er ooit eens toe aangezet om een lijstje te maken en nu hou ik het gewoon een beetje up to date. En het is bijna een verslaving soms em, echt erg xD Blijft even frustrerend als je niet gekozen word though (a) het is bijna een eer wanneer jij je aanmeld voor een nestje haha :') @M; kuchkuch had ik heus wel door hoor -gaat aanpassen- |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|