|
|
Renske 650 Actief “Listen, smile, agree, and then do whatever the f*ck you were gonna do anyway.”
| |
| |
| |
Elfje 1065 Actief They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 13 feb 2017 - 16:49 | |
| - Redpetal schreef:
- Lola schreef:
- mijn achtste is uit om 14:50 door de overstap op magister, thank you very much. Het was echt hel toen het negende tot half vijf was, nu gelukkig maar tot 15:40.
wauw hoeveel uur heb jij dan op een dag? Onze normale dag is 7 lesuren en dan zijn we uit om 15:40 en op maandag hebben we dan een achtste tot 16:30 :') Ik heb meestal nu tot het achtste, maar ik doe vmbo dus dan heb je meestal 50 minuten per lesuur - Mijn nieuwe bril:
|
|
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 13 feb 2017 - 17:11 | |
| - Lola schreef:
- Redpetal schreef:
- Lola schreef:
- mijn achtste is uit om 14:50 door de overstap op magister, thank you very much. Het was echt hel toen het negende tot half vijf was, nu gelukkig maar tot 15:40.
wauw hoeveel uur heb jij dan op een dag? Onze normale dag is 7 lesuren en dan zijn we uit om 15:40 en op maandag hebben we dan een achtste tot 16:30 :') Ik heb meestal nu tot het achtste, maar ik doe vmbo dus dan heb je meestal 50 minuten per lesuur
- Mijn nieuwe bril:
Ik ken niks van het nederlandse systeem maar een lesuur is hier ook altijd 50 minuten hoor :') en nice ^^ |
|
| |
Elfje 1065 Actief They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 13 feb 2017 - 17:20 | |
| - Redpetal schreef:
- Lola schreef:
- Redpetal schreef:
- Lola schreef:
wauw hoeveel uur heb jij dan op een dag? Onze normale dag is 7 lesuren en dan zijn we uit om 15:40 en op maandag hebben we dan een achtste tot 16:30 :') Ik heb meestal nu tot het achtste, maar ik doe vmbo dus dan heb je meestal 50 minuten per lesuur
- Mijn nieuwe bril:
Ik ken niks van het nederlandse systeem maar een lesuur is hier ook altijd 50 minuten hoor :')
en nice ^^ Waarschijnlijk beginnen jullie dan gewoon zowat een uur later, ik begin om 8:15 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 13 feb 2017 - 17:20 | |
| - Lola schreef:
- Redpetal schreef:
- Lola schreef:
- Redpetal schreef:
- Lola schreef:
- Mijn nieuwe bril:
Ik ken niks van het nederlandse systeem maar een lesuur is hier ook altijd 50 minuten hoor :')
en nice ^^ Waarschijnlijk beginnen jullie dan gewoon zowat een uur later, ik begin om 8:15 Ik begin om 8:30 xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 13 feb 2017 - 17:22 | |
| - Redpetal schreef:
- Lola schreef:
- Redpetal schreef:
- Lola schreef:
- Redpetal schreef:
- Lola schreef:
- Mijn nieuwe bril:
en nice ^^ Waarschijnlijk beginnen jullie dan gewoon zowat een uur later, ik begin om 8:15 Ik begin om 8:30 xD Oh das dan raar haha |
|
| |
Renske 650 Actief “Listen, smile, agree, and then do whatever the f*ck you were gonna do anyway.”
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 13 feb 2017 - 18:00 | |
| Ik snap niet hoe je 9u kunt hebben xD Hebben jullie dan geen pauze en geen middag? :') |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 13 feb 2017 - 18:06 | |
| - Tallshadow schreef:
- Kortere lesuren, ik heb negen lesuren per dag van 9:00 tot 16:30 (:
How's life guys?! Long time no see, maar vandaag gaat bijposten en activering des normale ritme gebeuren Nou, lijkt me toch niet fijn xD Maar hey Em! Ik dacht al dat je dood was (a) toch blij om te zien dat je nog leeft haha :') |
|
| |
| |
| |
| |
Bo3 3455 Actief "Competing feelings so disparate and strange"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 13 feb 2017 - 18:18 | |
| |
|
| |
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 13 feb 2017 - 18:26 | |
| |
|
| |
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 13 feb 2017 - 18:34 | |
| - Amberhunt schreef:
- Ik ben zo trots op mezelf dat ik een 7,5 voor een duits presentatie had C:
Die met je Stephen King jesus? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 13 feb 2017 - 18:37 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 13 feb 2017 - 18:41 | |
| - Amberhunt schreef:
- Lola schreef:
- Amberhunt schreef:
Die met je Stephen King jesus? Jap XD Nice, ik had een tien voor Engels short story, het ging over een man die een religie ging beginnen en uiteindelijk iemand bijna verbrande met een heet barbecuekooltje |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 13 feb 2017 - 18:43 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 13 feb 2017 - 18:45 | |
| - Amberhunt schreef:
- Lola schreef:
- Amberhunt schreef:
- Lola schreef:
- Amberhunt schreef:
Die met je Stephen King jesus? Jap XD Nice, ik had een tien voor Engels short story, het ging over een man die een religie ging beginnen en uiteindelijk iemand bijna verbrande met een heet barbecuekooltje Prachtig C: Jaja, bij het alternatieve einde liet ik hem de man wel verbranden met het kooltje. Maar iemand uit mijn klas had iets met een ninja ofz geschreven maar dat gastje is ook echt heel er droog. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|