|
|
Bo3 3455 Actief "Competing feelings so disparate and strange"
| |
| Onderwerp: Re: Stars // Marlie ma 6 feb 2017 - 22:41 | |
| Er werd gebeld en Corra luisterde naar het eindeloze gesprek, blijkbaar was haar moeder wel bezorgd. Toen zag ze Alex nogal dromerig naar haar kijken en ze grinnikte voordat haar reddende engel haar de telefoon gad en zei dat haar moeder haar wilde spreken. Corra pakte de telefoon.
"Hey mam' Zei ze met een knipoog naar Alex. "Ohh schat wat vreselijk, en het spijt me zo dat we niet kunnen komen en..." Begon haar moeder huilerig maar Corra kapte haar af "Rustig maar mam, er word goed voor me gezorgd. Alex is harstikke aardig' Verzekerde ze haar moeder. "Waarom heeft ze je dan niet naar het zieken phuis gebracht hm?" Vroeg haar moeder achterdochtig en Corra rolde met haar ogen en legde uit: "Het eerste ziekenhuis op de route was ongeveer zeventig kilometer verderop... ze heeft me gered" Ze hoorde haar moeder zuchtten en toegeven, Mooi zo. "Komt ze je dan in ieder geval thuisbrengen?" Hoorde ze toen. Corra had echter niet het gevoel dat ze een lange rid zou overleven. "Nee, nog niet, ik blijf nog een paar nachten als Alex en haar moeder het goed vinden" En na vele protest van haar moeder en na veel discussies ging haar moeder overstag. "Ja, ik ook van jou mam' Beeindigde ze het gesprek en ze gaf Alex haar telefoon terug. "Sorry voor al die hysterie" glimlachtte ze, nog steeds een beetje rood.
|
|
| |
M 1126 Actief "Chew bubble gum like a boss"
| |
| Onderwerp: Re: Stars // Marlie ma 6 feb 2017 - 22:56 | |
| Met haar hand onder haar kin luisterde Alex mee naar de telefoongesprek tussen moeder en dochter. Niet bepaald knteressant maar op dit moment kon ze toch niet veel doen dus luisterde ze maar mee. Pas toen Corra begon over een paar nachtjes slapen keek ze op en fronste met een -kinda hot- grijnsje. Jammer dat ze gewond was anders.. yea nvm (18+) Alex knikte dus goedkeurend en luisterde veder naar het gesprek tot Corra eindelijk haar mobiel weer teruggaf. "Durf je dat wel?" Grinnikte ze, "Zomaar even bij een wildvreemde slapen"
Kort :c
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Stars // Marlie ma 6 feb 2017 - 23:03 | |
| Waarom moest ze nou weer precies gewond zijn als ze een leuk iemand tegen kwam? En nu ging ze er nog slapen ook, honderden kilometers verwijderd van haar nieuwsgierige moeder en haar bevooroordeelde vader. Toen vroeg Alex plotseling of Corra dat wel durfde, bij een wildvreemde slapen? Nou ja, als die wildvreemde haar niet gered had waarschijnlijk niet. "Ehm.. normaal gesproken niet, maar omdat je me roch al heb gered... ik denk niet dat je heel veel met me zult doen als ik slaap." Zei ze eerlijk voordat ze merkte hoe dat geklonken had en ze weer keihard begon te blozen "Ik bedoel ehm... laat maar"
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Stars // Marlie ma 6 feb 2017 - 23:10 | |
| Alex schoot in de lach en het meisje werd weer voor de zoveelste keer zo rood als een tomaat. Wauw dat klonk verkeerd. Awel, had ze daar zeker geen probleem van gemaakt als het daar op neer kwam. Just be honestly; look at that hot gurl. Alex greens en kneep een beetje uitdagend haar ogen tot spleetjes voor ze haar bril van haar neus hield en zachtjes op het pootje begont te kauwen. "Weet je dat wel zeker?" Reageerde ze terug, haar groene ogen donker en haar stem ineens een stuk raspige/lager.
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Stars // Marlie ma 6 feb 2017 - 23:18 | |
| Ze maakte Alex aan het lachen en Corra lachtte ook. Het voelde fijn om weer eens te lachen, het had te lang geduurd. Toen haalde Axel haal bril van haar gezicht, waardoor ze er een beetje angstaanjagend uitzag. Zeker toen ze haar ogen tot spleetjes kneep en ze met een lage stem vroeg of Corra dat wel zeker wist? "Het... ik, nee eigenlijk niet" Zei het meisje op de bank terwijl ze haar 'crush' aankeek. "Ehm, ik vroeg me af. Waar moet ik slapen? Zal ik gewoon hier slapen of is er misschien een extra slaapkamee of zo?" Vroeg ze een beetje onzeker.
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Stars // Marlie di 7 feb 2017 - 20:55 | |
| "Maak je geen zorgen we hebben een logeer kamer" Geruststelde ze en Alex wees naar achter waar nog een gang was die eindige bij de deur van de logeerkamer. "Tenzij je bij mij in bed kruipen" Haar plotse reactie eindige met een speelse grijns, die duidelijk bedoeld was om het grapje zo legit mogelijk te laten zien. Ze wou eens zien hoe Corra hier op zou reageren, een klein grapje mocht wel naar z'n dag vol spanning.
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Stars // Marlie di 7 feb 2017 - 21:00 | |
| Oh my god, vroeg ze nou echt of Corra samen met haar in hara bed wilde slapen? Nou ja, sure waarom niet, in een tweepersoonsbed hoefde je toch niet per se op elkaar te liggen? "Ehm ja is goed hoor, ik heb echt geen zin om alleen in een bed te liggen in een vreemd huis." Zei Corra, onschuldig glimlachend. Ze pakte Alex haar hand weer en aaide er nogal afwezig met haar duim over. "Ik hoop dat dat geen probleem zal zijn?' Vroeg Ze snel, ze wilde niet dat Alex ongemakkelijk zou vinden.
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Stars // Marlie di 7 feb 2017 - 21:21 | |
| Wow. Ze nam haar grapje echt serieus en eerlijk gezegd had ze helemaal geen probleem met haar antwoord. Ehm ja is goed hoor, ik heb echt geen zin om alleen in een bed te liggen in een vreemd huis." Een onschuldig glimlachje sierde de lippen van het meisje en Alex begon mee te grijzen. Snel haalde ze haar hand weer door haar zwarte lang haar en blies het losse plukje opzij terwijl ze haar zwarte bril op haar neus schoof. "No problem" Verzekerde ze haar met een vlugge knipoog toen Corra haar hand begon te strelen.
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Stars // Marlie di 7 feb 2017 - 21:33 | |
| wauw, ze gingen het blijkbaar echt doen... Nou ja, niet dat dat een probleem was of zo. Corra gaapte en keek op de klok, zeven uur 's avonds, normaal geen bedtijd, maar als je net bent aangereden mag het wel een keertje. "Ik denk' Gaapte ze "Dat ik alvast naar bed ga, kun je me misschien helpen?" Vroeg ze een beetje verlegen terwijl ze naar haar benen knikte, er was haar al door Alex d'r moeder gezegd dat het littekens werden en daar wilde ze ook graag mee dealen.
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Stars // Marlie di 7 feb 2017 - 21:55 | |
| Corra vroeg als ze naar bed mocht en Alex knikte. Ze wierp een snelle blik op de klok die aanwees dat het zeven uur was voor ze het kleinere meisje voorzichtig oppakte. Haar ene arm onder haar knieën en de ander onder haar armen. Ze leken wel een pas getrouwd stel die hun luxe hotelroom binnen liepen. Alex hield haar stevig vadt en begon voorzichtig, stap voor stal de grote trap op te lopen. Ze kwamen uit in een halletje die doorliep naar badkamer en daarnaast twee kamers en toen nog een kleinere trap die naar de derde verdieping leidde. Alex begon de tweede trap op te lopen, opende de deur, stapte haar kamer binnen en legde Corra op haar kingsize bed.
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Stars // Marlie di 7 feb 2017 - 22:16 | |
| Voorzichtig werd Corra van de bank getild, de pilletjes hadden hun werk gedaan want de pijn was hee erg verminderd. Alex en zij waren nu niet een schattig, pasgetrouwd stel. Langzaam liepen ze de trap op, een halletje door, nog een trap en toen waren ze in Alex's kamer. Corra's mond viel open toen ze op het gigantische bed werd gelegd. Het was een prachtige, grote kamer... was dit een vakantiehuis?! Ze vroeg zich nu wel af hoe groot de echte woning was. Ze schopte haar schoenen uit en beet op haar lip toen ze naar Alex keek. Ze dacht echter: wat maakt het ook uit, en deed haar korte broek uit. Haar shirt liet ze aan en zo kroop ze onder de dekens. In haar hoofd bedacht ze zich hoe ze hier terecht was gekomen.
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Stars // Marlie wo 8 feb 2017 - 14:27 | |
| Een beetje ongemakkelijk schuifelde Alex met haar voet over de grond toen Corra haar schoenen uittrapte en haar korte broekje uittrok. Haar blik gleed over haar bril en haar ogen plakte al snel op haar.. yea nvm..~ Snel hield ze haar hand voor haar groene ogen toen Corra nog op haar lip begon te bijten en een beetje afwezig en rood van blos begon ze te ijsberen tot het meisje onder de dekens was gekropen. Awkward..
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Stars // Marlie wo 8 feb 2017 - 14:35 | |
| Waarom had ze dat nou weer gedaan? Waarom had ze zich zomaar uitgekleed zonder het te zeggen? Alex zag er vrij ongemakkelijk uit en Corra keek haar schuldbewust aan "Sorry, ik wilde het niet ongemakkelijk maken" Zei ze zachtjes terwijl ze haar hoofd op het kussen liet rusten, het grote bed lag heerlijk en ze murmelde tevreden. Zou Alex ook gaan liggen? Waarschijnlijk nog niet, het was pas zeven uur en Corra zag haar er niet voor aan om niet te gaan slapen.
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Stars // Marlie wo 8 feb 2017 - 14:44 | |
| "O-oh nee hoor, haha alles is top" Hakkelde ze terug. Wtf Alex was is er met je? Ze begon aan het plukje haar te wriemelen. Er was nooit echt een vrouw bij haar geweest dat niet uitliep tot een tja.. een onenightstand. Alex glimlachte naar Corra die haar hoofd liet rusten op de kussen en tevreden murmelde. Dahm zelfs na een ongeluk zag het meisje er nog steeds hot uit. Alex griste een afstand bediening van het nachtkastje en drukte de tv aan, "Als je toch niet in slaap kan vallen" Ze legde de afstandsbediening naast haar neer, wierp Corra nog een sneaky blik toe voor ze naar beneden liep. Pfff, eventjes wat eten, dan zou ze daarna wel bij haar in bed komen kruipen.
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Stars // Marlie wo 8 feb 2017 - 19:45 | |
| Alex was ook lekker awkward at the moment. Nou die twee paste wel bij elkaar of niet dan? Toen gaf ze Corra de afstandsbediening en ging, maar niet voordat ze nog een blik op Corra had geworpen, naar beneden. Corra zelf ging tegen de kussens aanzitten en keek een tijdje naar de tv, ze lette echter niet echt op en dacht de hele tijd aan Alex. Hopelijk kwam ze terug... Hopelijk kwam ze bij Corra liggen. Ze voelde er op het moment helemaal niks voor om alleen te gaan slapen, en Alex zou zeker niet haar laatste keuze zijn...
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Stars // Marlie wo 8 feb 2017 - 20:05 | |
| Met een zucht legde de lange vrouw haar handen op de keukenblad voor ze haar losse plukje weer terug achter haar oor zette. Haar bril hield ze van haar neus, duwde hem tussen haar shirt en opende de koelkast. Er waren nog kliekjes pasta over van vorige avond en omdat Alex geen puf meer had om iets nieuws te gaan koken dropte ze de koude pasta in de magnetron.
Na haar kleine maaltijd dumpte ze de bord in de vaatwasser en nam de weg terug naar boven. De dag had haar compleet vermoeid en zelfs de trap oplopen lieten haar lange benen shaken. Eindelijk bereikte ze haar kamer en snel stak ze haar hoofd naar binnen, kijkend als Corra al sliep. Het bleef stil dus stapte de vrouw naar binnen, kleden zich zachtjes uit en kroop bij Corra het bed in.
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Stars // Marlie wo 8 feb 2017 - 20:09 | |
| Na ongeveer een kwartier zette Corra de Tv uit en ging ze liggen, nog een kwartier later hoorde ze een geluid op de trap. Alex kwam naar boven, de deur ging open en Corra bleef stil liggen. Ze hoorde het zachte geruis van kleding en toen voelde ze iemand in het bed kruipen. Langzaam draaide ze zich om zodat ze met haar gezicht naar dat van Alex lag "Hey daar, reddende engel" Glimlachte ze terwijl zed een beetje dichterbij ging liggen om het niet koud te hebben.
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Stars // Marlie do 9 feb 2017 - 7:57 | |
| Een kleine zucht rolde over haar lippen toen ze de warme comfy deken over haar heen sloeg en met een kleine plof legde ze haar hoofd op de kussen. Toen ze net haar ogen wou sluiten hoorde ze Corra naast haar bewegen. Ze was dus nog wakker. "Hey daar, reddende engel" Glimlachte het meisje en Alex grijnsde terug toen ze zich naar Corra omdraaide. "Hey" Fluisterde ze met een glimlach terug toen Corra dichter naar haar toe kroop. Mousedung yes! Hehe
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Stars // Marlie do 9 feb 2017 - 15:42 | |
| Heel voorzichtig en verlegen legde Corra haar arm om Alex's middel heen en glimlachtte een beetje. Het voelde tot nu toe nog alsof ze de juiste beslisingen maakte, Alex wilde dit, toch? "Bedankt dat ik hier mag blijven" Fluisterde ze terwijl ze in Alex's, hoewel verminkte, prachtige ogen keek. Thuis had ze zoiets nooit durven doen, de angst dat er iemand binnen zou komen zou te groot zijn. Na haar veertiende had er nooit meer iemand mogen komen logeren bij haar en ze had het gehaat.
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Stars // Marlie do 9 feb 2017 - 18:50 | |
| Corra's vinger gleden over haar zijkant en al snel lag haar gehele arm om haar middel heen. Een kleine grijns versierde haar gezicht en Alex begon zachtjes met de topjes van haar vingers haar arm te strelen. "Geen dank nodig dear" Fluisterde ze terug en kroop net als Corra ietsjes dichterbij.
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Stars // Marlie | |
| |
|
| |
|