|
|
Kaiden 125 Actief Secrets are for losers like me
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 feb 2017 - 21:09 | |
| - Amberhunt schreef:
- Secret schreef:
- Wolf schreef:
- Secret schreef:
- Wolf schreef:
- Amberhunt schreef:
- Secret schreef:
- @morin; same
@bo; yup Wow, that's... cute <3 ''morin'' get it right pls im sorry mertin nope try again oh wait i forgot its walf now It's Morin C: ^ yes |
|
| |
75
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 feb 2017 - 21:09 | |
| - Amberhunt schreef:
- Secret schreef:
- Wolf schreef:
- Secret schreef:
- Wolf schreef:
- Amberhunt schreef:
- Secret schreef:
- @morin; same
@bo; yup Wow, that's... cute <3 ''morin'' get it right pls im sorry mertin nope try again oh wait i forgot its walf now It's Morin C: not you too ''I'm the master of construction, because I'm building walls like it's my occupation.'' ''If you portray a liar, I'll shut you out without hesitation.'' |
|
| |
Bo3 3455 Actief "Competing feelings so disparate and strange"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 feb 2017 - 21:10 | |
| |
|
| |
Amy or Eem{pje} 103 Actief Sarcasm is my only defense
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 feb 2017 - 21:10 | |
| - Lola schreef:
- Coyotepaw' schreef:
- Lola schreef:
- Coyotepaw' schreef:
- Lola schreef:
- Coyotepaw' schreef:
- Lola schreef:
- Coyotepaw' schreef:
- Lola schreef:
- Coyotepaw' schreef:
- Haii :3
Hya Hoe was je dag? :') Sai, mn oma vierde haar verjaardag dus oude mensen. Ik moet ook nog steeds hw maken. Hoe was de jouwe? Tegenvaller :s Ging mee winkelen 'familie uitstapje' maar was nu niet bepaald echt tof dusja :s Oh god, I hate those, enige reden waarom ik ooit met mijn tante ga winkelen is omdat ik meestal dure kleren krijg. M'n broertje en vader gingen voetgangerstunnel(Antwerpen) en wij over de Groene Meir maar tja het draaide uiteindelijk haast meer om mijn zus dan mij, as usual *sigh* Ik moet gewoon mijn eigen kleren kopen, van geld wat ik niet krijg, dus meestal gewoon oude dingen van mijn zus aan. Herkenbaar, maar ik hoop dat ik binnenkort zelf kan gaan werken, alleen door al dat gepush heb ik er gewoon geen zin meer in om überhaupt nog op zoek te gaan enz. En dus blijven mijn ouders klagen --'
Anyways iemand zin in een topicje met Coy hier? :3 Ik heb Honeypaw wel, hij is alleen niet echt actief haha. Maakt niet uit xD |
|
| |
Elfje 1065 Actief They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 feb 2017 - 21:11 | |
| - Amberhunt schreef:
- Secret schreef:
- Amberhunt schreef:
- Secret schreef:
- Wolf schreef:
- Secret schreef:
- Wolf schreef:
- Amberhunt schreef:
- Secret schreef:
- @morin; same
@bo; yup Wow, that's... cute <3 ''morin'' get it right pls im sorry mertin nope try again oh wait i forgot its walf now It's Morin C: ^ yes Imma give myself a cookie No you can't have a cookie, it should be Morey, the cutest gay ship ever |
|
| |
Elfje 1065 Actief They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 feb 2017 - 21:12 | |
| - Coyotepaw' schreef:
- Lola schreef:
- Coyotepaw' schreef:
- Lola schreef:
- Coyotepaw' schreef:
- Lola schreef:
- Coyotepaw' schreef:
- Lola schreef:
- Coyotepaw' schreef:
- Lola schreef:
- Coyotepaw' schreef:
- Haii :3
Hya Hoe was je dag? :') Sai, mn oma vierde haar verjaardag dus oude mensen. Ik moet ook nog steeds hw maken. Hoe was de jouwe? Tegenvaller :s Ging mee winkelen 'familie uitstapje' maar was nu niet bepaald echt tof dusja :s Oh god, I hate those, enige reden waarom ik ooit met mijn tante ga winkelen is omdat ik meestal dure kleren krijg. M'n broertje en vader gingen voetgangerstunnel(Antwerpen) en wij over de Groene Meir maar tja het draaide uiteindelijk haast meer om mijn zus dan mij, as usual *sigh* Ik moet gewoon mijn eigen kleren kopen, van geld wat ik niet krijg, dus meestal gewoon oude dingen van mijn zus aan. Herkenbaar, maar ik hoop dat ik binnenkort zelf kan gaan werken, alleen door al dat gepush heb ik er gewoon geen zin meer in om überhaupt nog op zoek te gaan enz. En dus blijven mijn ouders klagen --'
Anyways iemand zin in een topicje met Coy hier? :3 Ik heb Honeypaw wel, hij is alleen niet echt actief haha. Maakt niet uit xD owkey dan, maak jij, ik moet namelijk wel echt beginnen aan mijn huiswerk, sadly |
|
| |
| |
| - Lola schreef:
- Amberhunt schreef:
- Secret schreef:
- Amberhunt schreef:
- Secret schreef:
- Wolf schreef:
- Secret schreef:
- Wolf schreef:
- Amberhunt schreef:
- Secret schreef:
- @morin; same
@bo; yup Wow, that's... cute <3 ''morin'' get it right pls im sorry mertin nope try again oh wait i forgot its walf now It's Morin C: ^ yes Imma give myself a cookie No you can't have a cookie, it should be shadow x amber, the cutest gay ship ever yes |
|
| |
| |
| |
|
| |
75
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 feb 2017 - 21:13 | |
| can i have a cookie ''I'm the master of construction, because I'm building walls like it's my occupation.'' ''If you portray a liar, I'll shut you out without hesitation.'' |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 feb 2017 - 21:13 | |
| - Wolf schreef:
- can i have a cookie
*gives blue cookie* Here you go |
|
| |
75
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 feb 2017 - 21:14 | |
| - Lola schreef:
- Wolf schreef:
- can i have a cookie
*gives blue cookie* Here you go blue... ??? ''I'm the master of construction, because I'm building walls like it's my occupation.'' ''If you portray a liar, I'll shut you out without hesitation.'' |
|
| |
| |
| |
|
| |
| |
| - Lola schreef:
- Wolf schreef:
- can i have a cookie
*gives blue cookie* Here you go is that a percy jackson reference.... |
|
| |
75
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 feb 2017 - 21:15 | |
| oh that's why i didnt get it ''I'm the master of construction, because I'm building walls like it's my occupation.'' ''If you portray a liar, I'll shut you out without hesitation.'' |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 feb 2017 - 21:15 | |
| - Secret schreef:
- Lola schreef:
- Wolf schreef:
- can i have a cookie
*gives blue cookie* Here you go is that a percy jackson reference.... maybe.... |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 feb 2017 - 21:16 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 feb 2017 - 21:16 | |
| - Lola schreef:
- Secret schreef:
- Lola schreef:
- Wolf schreef:
- can i have a cookie
*gives blue cookie* Here you go is that a percy jackson reference.... maybe.... *applause* |
|
| |
75
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 feb 2017 - 21:17 | |
| - Amberhunt schreef:
- Wolf schreef:
- oh that's why i didnt get it
You can have my cookies too.., C: yes gimme the cookies ''I'm the master of construction, because I'm building walls like it's my occupation.'' ''If you portray a liar, I'll shut you out without hesitation.'' |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 feb 2017 - 21:17 | |
| - Amberhunt schreef:
- Wolf schreef:
- oh that's why i didnt get it
You can have my cookies too.., C: Are they blue? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 feb 2017 - 21:18 | |
| |