|
|
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 feb 2017 - 11:14 | |
| Als ik nu nog een keer cat questions zou invullen zou ik echt het meeste medelijden hebben met Snow tbh xD |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 feb 2017 - 11:39 | |
| |
|
| |
Loïs 2051 Actief 'May they sing your names with love and with fury'
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 feb 2017 - 11:50 | |
| Wow ik ben echt al heel lang online maar ik heb nog niks gezegd hier c': Goeiemorgen ~ |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 feb 2017 - 11:55 | |
| Ik heb net zo'n 14 uur geslapen oeps
One voice may speak you false, but in many there is always truth to be found.
|
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 feb 2017 - 12:38 | |
| Whaha, heb ik soms ook Lolo ^^'
14u slapen is hemels <3 |
|
| |
Demi 1099 Actief "For those who value survival, sentimentality is not an option."
| |
| |
| |
Yanthe 617 Actief "I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 feb 2017 - 14:14 | |
| @Demi: Ik heb op het topic van Quiet gepost ;D "I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me." |
|
| |
Demi 1099 Actief "For those who value survival, sentimentality is not an option."
| |
| |
| |
Bunny 359 Actief "To a predator, fear is weakness."
| CAT'S PROFILEAge: Faded away in endless nothingnessGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 feb 2017 - 14:17 | |
| Heey allemaal, hoe gaat 'ie? c: |
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 feb 2017 - 14:42 | |
| - Pearlypaw schreef:
- Heey allemaal, hoe gaat 'ie? c:
Heey c: Goed, met jou? |
|
| |
Jacqueline 517 Actief what is done is done
now that i'm the only one
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 feb 2017 - 14:43 | |
| Rozen zijn rood Viooltjes zijn blauw Kan geen plaatjes vinden En helemaal geen setjes maken
beste gedichtenmaker 2k17 pretty things don't last
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 feb 2017 - 14:44 | |
| - Jinglekit schreef:
- Rozen zijn rood
Viooltjes zijn blauw Kan geen plaatjes vinden En helemaal geen setjes maken
beste gedichtenmaker 2k17 p r a c h t i g |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 feb 2017 - 14:47 | |
| - Snowdance schreef:
- Jinglekit schreef:
- Rozen zijn rood
beste gedichtenmaker 2k17 p r a c h t i g *maakt buiging* ik zoek plaatjes voor Jingle en ik snap mijzelf niet hoe ik t moeilijk vind om plaatjes te vinden van een t a b b y XD ik bedoel; de meerderheid van kattenplaatjes op het internet zijn van tabbies pretty things don't last
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 feb 2017 - 14:48 | |
| - Jinglekit schreef:
- Snowdance schreef:
- Jinglekit schreef:
- Rozen zijn rood
beste gedichtenmaker 2k17 p r a c h t i g *maakt buiging* ik zoek plaatjes voor Jingle en ik snap mijzelf niet hoe ik t moeilijk vind om plaatjes te vinden van een t a b b y XD ik bedoel; de meerderheid van kattenplaatjes op het internet zijn van tabbies ah, ik kan je wel helpen? c: ----- Het is jammer dat M niet online is, want haar post klopt niet helemaal :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 feb 2017 - 14:52 | |
| - Snowdance schreef:
- Jinglekit schreef:
- Snowdance schreef:
- Jinglekit schreef:
- Rozen zijn rood
beste gedichtenmaker 2k17 p r a c h t i g *maakt buiging* ik zoek plaatjes voor Jingle en ik snap mijzelf niet hoe ik t moeilijk vind om plaatjes te vinden van een t a b b y XD ik bedoel; de meerderheid van kattenplaatjes op het internet zijn van tabbies ah, ik kan je wel helpen? c: ----- Het is jammer dat M niet online is, want haar post klopt niet helemaal :') ja graag c: jingle heeft wel fluffy wit borsthaar XD pretty things don't last
|
|
| |
Bunny 44 Actief His fur is pitch black, but his soul pure gold
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 feb 2017 - 14:53 | |
| |
|
| |
Bo3 3455 Actief "Competing feelings so disparate and strange"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 feb 2017 - 14:54 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 feb 2017 - 14:55 | |
| - Pitch schreef:
- Kijk Pitchy woeh <3
Handsome word Jingles boyfriend, ik vind het echt leuk bedacht hoe je de quote in dat mini-profiel ding laat matchen met de quote in zn onderschrift c: pretty things don't last
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 feb 2017 - 14:55 | |
| - Jinglekit schreef:
- Snowdance schreef:
- Jinglekit schreef:
- Snowdance schreef:
- Jinglekit schreef:
- Rozen zijn rood
beste gedichtenmaker 2k17 p r a c h t i g *maakt buiging* ik zoek plaatjes voor Jingle en ik snap mijzelf niet hoe ik t moeilijk vind om plaatjes te vinden van een t a b b y XD ik bedoel; de meerderheid van kattenplaatjes op het internet zijn van tabbies ah, ik kan je wel helpen? c: ----- Het is jammer dat M niet online is, want haar post klopt niet helemaal :') ja graag c: jingle heeft wel fluffy wit borsthaar XD Ik vond deze nog op m'n laptop - xxx:
maar ik weet niet of je zo iets wilt xD zal nog even zoeken op internet @Bun; cuuuuute <3 |
|
| |
Bunny 44 Actief His fur is pitch black, but his soul pure gold
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 feb 2017 - 14:58 | |
| @Jacqy; ja ik wou eigenlijk het eerste deel er ook op zetten maar het zag er niet mooi uit en dan dacht ik hee, laten we het eens zo proberen xD @Bo; <3 Moet ik 'm trouwens groen of oranje laten kleuren? :') |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|