|
|
Demi 1099 Actief "For those who value survival, sentimentality is not an option."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jan 2017 - 14:25 | |
| - Blurrypaw schreef:
- Bitterpaw schreef:
- Blurrypaw schreef:
- Quietstep schreef:
- Blurrypaw schreef:
- Ik weet niet of ik een kat wil aanmaken gebaseerd op Troye Sivan
But idk I just geen kat redt het als het op niemand gebaseerd is. Tenminste, niet bij mij :') Dat heb ik ook altijd c': Ik kan gewoon geen originele karakters bespelen, ik had ook al neigingen om een kat te baseren op Eleven of Mike van Stranger Things
someone needs to stop me Ik moet ze ergens op baseren om ze te maken, maar later lijken ze vaak helemaal niet meer op het karakter waar ik ze op gebaseerd heb c':
Eleven moet je doen omg yes Stranger Things is zo cool pls
Eindelijk iemand die ST gezien heeft omg <3 Ja Eleven is bae though, maar zij heeft van telekinesis en die psychic powers. Moeilijk met een kat :pp Ja, true c': En haar ingewikkelde backstory moet ook weer ergens vandaan komen. Da's wel lastig. Maar 't zou wel een heel cool karakter zijn denk ik c< a leash can be pulled from either end. |
|
| |
»Ice Queen« 52 Actief Float like a butterfly. Sting like a Schnee!
| |
| |
| |
H 612 Actief Jumpsuit, jumpsuit
Cover me
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jan 2017 - 14:28 | |
| - Bitterpaw schreef:
- Blurrypaw schreef:
- Bitterpaw schreef:
- Blurrypaw schreef:
- Quietstep schreef:
- Blurrypaw schreef:
- Ik weet niet of ik een kat wil aanmaken gebaseerd op Troye Sivan
But idk I just geen kat redt het als het op niemand gebaseerd is. Tenminste, niet bij mij :') Dat heb ik ook altijd c': Ik kan gewoon geen originele karakters bespelen, ik had ook al neigingen om een kat te baseren op Eleven of Mike van Stranger Things
someone needs to stop me Ik moet ze ergens op baseren om ze te maken, maar later lijken ze vaak helemaal niet meer op het karakter waar ik ze op gebaseerd heb c':
Eleven moet je doen omg yes Stranger Things is zo cool pls
Eindelijk iemand die ST gezien heeft omg <3 Ja Eleven is bae though, maar zij heeft van telekinesis en die psychic powers. Moeilijk met een kat :pp Ja, true c': En haar ingewikkelde backstory moet ook weer ergens vandaan komen. Da's wel lastig. Maar 't zou wel een heel cool karakter zijn denk ik c< True that. Ja en de backstory though Een kat heeft een enorm portaal naar de Upside Down geopend. OH SHIT I'm a fly that's trapped in a web
But I'm thinking that my spider's dead |
|
| |
Jacqueline 517 Actief what is done is done
now that i'm the only one
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jan 2017 - 14:28 | |
| Ik denk dat ik het ga doen, want ik loop helemaal vast met de rest van mijn accounts. en dan verder ga met jinglekit en met de boterkitten als ze gekozen word pretty things don't last
|
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jan 2017 - 14:32 | |
| - Jinglekit schreef:
- Ik denk dat ik het ga doen, want ik loop helemaal vast met de rest van mijn accounts. en dan verder ga met jinglekit en met de boterkitten als ze gekozen word
+1 maar dan met snowdance xD en ik zit er over na te denken om kenway ook weer actief te maken maar idk |
|
| |
H 612 Actief Jumpsuit, jumpsuit
Cover me
| |
| |
| |
|-/annah 14 Actief Take me back to the basics
and the simple life
Tell me all of the things that
make you feel at ease
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jan 2017 - 14:54 | |
| I mean, I tried xd Ik heb iets met apprentices xd |
|
| |
Loïs 2051 Actief 'May they sing your names with love and with fury'
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jan 2017 - 15:07 | |
| - Hazelfray schreef:
- Oké is deze wound een klein beetje realistisch hmm
meh zal ik deze instellen of niet? mijn brandwond-kunsten zijn niet zo geweldig maar zijn halve gezicht is wel verbrand xD Omg krijgt Botervloot kittens omg omg |
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jan 2017 - 15:12 | |
| - Panthergrowl schreef:
- Hazelfray schreef:
- Oké is deze wound een klein beetje realistisch hmm
meh zal ik deze instellen of niet? mijn brandwond-kunsten zijn niet zo geweldig maar zijn halve gezicht is wel verbrand xD
Omg krijgt Botervloot kittens omg omg tbh vind ik het er een beetje raar uit zien c': |
|
| |
Loïs 2051 Actief 'May they sing your names with love and with fury'
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jan 2017 - 15:15 | |
| Ja idd daarom xD Maar het moet wel duidelijk zijn dat niet mensen erover heen lezen hnngg |
|
| |
Demi 153 Afwezig "Crazy isn’t being broken or swallowing a dark secret. It’s you or me, amplified."
| |
| |
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jan 2017 - 15:24 | |
| Red is warrior woehhhhh <3 -gaat posten op ceremonie- |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jan 2017 - 15:27 | |
| ik heb serieus een u u r aan dat prutsheetje voor Coyote gewerkt xD |
|
| |
Demi 153 Afwezig "Crazy isn’t being broken or swallowing a dark secret. It’s you or me, amplified."
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jan 2017 - 15:31 | |
| - Twirlpaw schreef:
- Ik heb zin in een nieuw account nu ;w;
Ik wil nog niets verklappen maar ik zou nog even wachten als ik van jou was ;3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jan 2017 - 15:34 | |
| - Redpaw* schreef:
- Twirlpaw schreef:
Ik wil nog niets verklappen maar ik zou nog even wachten als ik van jou was ;3 o m g wie wat waar is het red & branch |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jan 2017 - 15:35 | |
| - Twirlpaw schreef:
- Redpaw* schreef:
- Twirlpaw schreef:
Ik wil nog niets verklappen maar ik zou nog even wachten als ik van jou was ;3 o m g
wie wat waar
is het red & branch Ik zeg nog niks, maar het gaat leuk worden ieh <3 |
|
| |
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jan 2017 - 15:49 | |
| OMG kijk red is nu officieel warrior omg, ze word zo snel groot <3 |
|
| |
~ Moo Moo 498 Actief Being Scared is my Biggest Fear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jan 2017 - 16:07 | |
| Ik had eraan gedacht om een kittenaanmelding te maken bij Butters nestje. Maar ik kan het toch niet actief houden dus mehhh :') Iemand nog iets leuks gedaan dit weekend? Nightthorn ~ Gravelsmoke ~ Silverdew PM's graag naar Silverdew |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|